Buitenlandse stage gaat misschien niet door + update

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 11:21

Nu ik eindelijk besloten heb om naar Engeland te gaan voor stage heb ik er onwijs veel zin in..... gaat het waarschijnlijk wee rniet door!!!!

ER zijn een paar voorwaarden om te mogen:
* Je begeleider van school moet kunnen aangeven dat je zelfstandig genoeg ben en verantwoordeiljk genoeg ben!

* Je proeves moeten allemaal voldaan zijn

En nog een paar onzinnige dingen!

Nou mjin begeleidster kan dan van mij aangeven! No problem dus!
Mijn proeves is iets lastiger...... ik heb deze week proeven week en dus maar 2 proeves... 1 is een herkansing en de ander is Engels, met engels heb ik totaal geen moeite nooit gehad ook! Maar die Her.... ik denk dat ik weer gezakt ben en nu mag ik niet naar Engelandddd!!!!

Huilen het is nog neit zeker, de uitslag hoor ik pas over 3 weken!!!! Huilen Ik vind het echt neit leuk!!! ik wil zo graag!!!!! Waarom heb ik dat nou weer, waarom was die proeve zo moeilijk, heb ik weer voor niets alles zitten blokken!!!! 200 blz!!! En ik vind het al zo moeilijk heel dat boek!!!!!

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Boos! Huilen

UPDATE

Deze week, morgen of vrijdag hoor ik de uitslag van mijn proeven en dan is het rond of ik naar Engeland ga!!! K hoop het zo!!!!

[edit:BartVB]Titel[/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-11-22 12:19 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Esmee op 2001-11-28 21:51 ]</font>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie