Baby draagt zelfde naam als meisje van Nulde

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 17:56

[edit Chica; naam verwijderd ivm privacy][/quote]
sorry.. ik begrijp het... was beetje over rompeld. Haha!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 19:06

Cayusejuhh schreef:
ja idd erg dicht bij.. volgens mij was het de diamantflat in Alphen.. Maarja mischien toevallig dat het meisje Rowena heet.. er heette meer Hondjes Fikkie toch?



Nee dit keer niet Haha! (voor de mensen die het niet weten in die flat gebeurt dagelijks wat. bv mensen die van de flat springen. Noem het maar de achterbuurt van alphen), het was een flat in de buurt. Bij de oude moskee van alphen.
Laatst bijgewerkt door samantha5 op 25-09-04 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 19:10

Chrystal-gek schreef:
Dat vroeg ik gister dus ook al, of ze dezelfde achternaam hebben, maar dat is volgens mij niet zo.



Nee niet de zelfde achternaam, maar het vermoorde meisje heeft ook een zusje dat rowenna heten. Het kindje is 4 maanden oud maar draag dus de naam van rowenna rikkers.

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 20:33

samantha5 schreef:
Nee dit keer niet Haha! (voor de mensen die het niet weten in die flat gebeurt dagelijks wat. bv mensen die van de flat springen. Noem het maar de achterbuurt van alphen), het was een flat in de buurt. Bij de oude moskee van alphen.

Het kindje van har zus is vorig jaar uit de diamant flat gevallen idd..
TOEVALLIG de zus van die meid die nu haar dochter van kant gebracht heeft .. die ken ik ook ( woonde eerst ook niet Nieuwkoop, klein dorp iedereen kent elkaar).. ( naja.. geen verkeerd beeld van me krijgen.. Bloos haar kind zat op de peuterspeelzaal toen ik daar stage liep en nu praat ze af en toe met me)

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 21:23

vreselijk gewoon, geen woorden voor.
diep triest, en als je dan al die verhalen leest, brrrrr