Wat doen tegen eenzaamheid?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Wat doen tegen eenzaamheid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 16:55

Ik voel me de laaste tijd alleen.
Ik heb geen vriendinnen.En op school ben ik stil.Behalve als uit school ben dan kan ik wel tegen mensen praten, maar dat is bijna aleen tegen volwassenen.Ik ben alltijd zo bang dat ze over me praten.Veel mensen vinden mij raar.Omdat ik best veel kan kletsen.

ik voel me dus alleen

ik heb wel 2 meiden ontmoet ze zijn egt aardig maar ze wonen zo ver weg.Maar ik weet niet hoe hun over mij denken.

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 17:12

he willeke, je zit toch op de manege? heb je daar geen meiden waar je
lol mee kan hebben? zoek anders een verzorgpony op een pensionstal
(advertenties van marktplaats afstruinen!) daar kom je met mensen in contact die dezelfde hobby hebben.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 17:17

op de manege praat ik wel gezelig met mensen.Maar echt afspreken zit er niet echt bij.En ik zit nog niet zo lang op die manege.Ik ben ook opzoek naar een verzorg pony maar kan er helaas niet 1 vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 17:18

Je moet het zelf veranderen. Als jij je niet op je gemak voelt om vriendinnen op school te zoeken, dan ga je die ergens anders zoeken. Bijvoorbeeld op de manege, sportschool, andere sportvereniging. Ga met de hond wandelen, en loop zo tegen mensen aan? Ga eruit, dat is het enige advies naast zelfvertrouwen...

Probeer verder niet al te onzeker te zijn, probeer meer zelfvertrouwen in jezelf te krijgen, en zodra je jezelf accepteert komen die goede vrienden ook voor jou op je weg Lachen

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 17:21

Vaak als ik me hond uitlaat, kom ik alleen oudere mensen tegen nooit van mijn leeftijd Verward misschien moet ik de tijden eens gaan veranderen waneer ik me hond uitlaat

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 17:26

je moet jezelf ook niet wegcijferen, altijd jezelf blijven! als je je anders voordoet dan je bent werkt het niet. dus gewoon jezelf zijn en niet te 'wanhopig' overkomen. als je jezelf blijft en relaxed bent komt het vanzelf