Wie heeft hier ook MS??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:34

NONI, 30 euro voor een liter !

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-04 12:23

Soxje schreef:
NONI, 30 euro voor een liter !


Afbeelding is op het moment €45,- per liter maar je doet er een maand mee. Start de eerste 3 dagen met 's ochtends en 's avonds 1 theelepel en daarna 3 maanden 's ochtends en 's avonds 2 eetlepels. Ik heb er in ieder geval erg veel baat bij. Ik heb veel minder last van stemmings wisselingen en ook migraine lijkt verleden tijd, ik heb het minder koud en ook kan ik helderder denken..Homeopatische middelen zijn nou eenmaal niet goedkoop maar als Noni mij helpt om mijn lichaam schoon te houden blijf ik het gebruiken, na 3 maanden neem je nog maar 1x per dag 2 eetlepels maar dat hangt af van hoe je je voelt, soms is het te weinig en soms te veel, als je goed naar je lichaam luistert merk je wel welke dosering bij jou het beste past...Noni kan gunstig zijn bij veel ziektes, ook suikerpatiënten hebben veel baat bij en er zijn hele wonderbaarlijke resultaten mee geboekt. Noni sap is vermengd met 11% bosvruchtensap aangezien het puur echt niet te drinken is..nu is het redelijk te pruimen Tong uitsteken