George Harrisson is overleden!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-01 11:37

Hebben jullie dat ook al gehoord? Ik las het net op een nieuwspagina. Hij had al een tijdje kanker.
Ik ben zelf een grote liefhebber van Beatles muziek en heb ook de solo platen van George Harrisson. Ik vind het heel jammer dat hij er niet meer is net nu hij weer een nieuwe CD ging uitbrengen.
Voor degenen die niet weten wie George Harrisson is: de gitarist van de Beatles/songwriter.


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 11:45

Ja ik wist het vanochtend vroeg meteen al, toen ik op mijn werk aankwam. Er is hier een hele crisis (bij Radio 2) omdat nu alle programma´s en nieuwsbulletins omgegooid moeten worden. moest vanochtend meteen bij aankomst Frits Spits bellen om te zeggen dat hij zijn programma moest gaan aanpassen!
Wilde het toen meteen op bokt zetten, maar hij deed het niet Verdrietig

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 11:51

Zo, das ook wat, ik weet nog als de dag van gisteren dat John L. dood ging. Was iets dramatischer en geloof ik nu al 21 jaar geleden. Ik ben bang dat we in de komende 21 jaar nog wel meer van dode beatles gaan horen...Boos!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 13:13

Geen idee wat voor zender we hier op het werk op hebben staan, maar ik hoor al zeker 2 uur lang allemaal nummers van de Beatles langskomen en na ieder nummer wordt er 'George Harrisson' verzucht.

Tja, tragisch... hij was nog maar 58.

[Edit] Classic Rock heet die zender, hoor ik net.

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">Als liefde het antwoord is, kan de vraag dan nog even herhaald worden?</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-11-30 12:28 ]</font>

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 17:34

waaaaaaattttttttt?????????????
OMG, mijn man (beatleloog, komt nu net thuis, maar goed dat ik het even lees....
Damm!!!!1

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 17:40

Citaat:
Op 2001-11-30 10:51, schreef joostvangestel:
Ik ben bang dat we in de komende 21 jaar nog wel meer van dode beatles gaan horen...Boos!


Ik vrees het ook jah. Ik zag Paul laatst op TV, jeetje, wat is die oud geworden zeg, qua uiterlijk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ange29, Bontfire, ComscoreBot, Evilou, Ghazella, LilChar, Sodeletuut, Syzygy, Vavane en 167 bezoekers