Huis verkocht, hiep hiep!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-01 18:54

Ja, was eigenlijk al bekend, maar vandaag is alles definitief geworden Party!!.

Wat een gedoe zeg. In Finland wil men dus een vochtigheidsmeting doen in de wc, douche, keuken etc.Verward Nu bleek er in de douche naast het afvoerputje wat vocht onder het zeil te zitten Frusty . Ging de koop bijna niet door, moest ik dus mijn sokken uit mijn schoenen praten om het toch nog rond te krijgen *LOL*. Reparatie kost 700 gulden, dus te gek voor woorden, zo weinig Schijnheilig.

Bij het teken van de koopakte werd ook geld overhandigd. 10% van de koopsom in Kontant Geld! Bloos Ik heb nog nooit zoveel cash gezien in het echt Vork.(Niet allemaal tegelijk inbreken hier Haha!) Dan stelt dat andere ook niks meer voor, maar goed, ze willen het zo. Verder wel leuke mensen, jong stelletje uit West-Midden Finland die elkaar al 3 maanden kennen en dus gelijk maar een huis samen kopen Cool

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: joostvangestel op 2001-11-21 17:55 ]</font>


Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 19:41

Gefeliciteerd! Zover zijn wij nog niet( hadden kopers gevonden, maar de buren kenden hun en wouden het niet Frusty ). 3 maanden is wel erg lang ja, zijn er snel bij..
Maar wat heb ik gemist, waar ga je nou naar toe?? Haha!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 19:46

Heee tof voor jullie joh!!

Wij hebben ook nog geen kopers gevonden, het huis staat al sinds eind juni te koop!!
Hoop toch dat het binnenkort ook eens verkocht word!! Beetje moeilijk objekt is het om te verkopen, is wel te merken!!
Scheve mond\

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 20:26

He fijn zeg dat jullie huis verkocht is. Toch weer een zorgje minder. En wanneer is jullie nieuwe huis klaar?

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-01 22:31

Goeie vraag Greetje. De huidige bewoners hebben blijkbaar al het een en ander geregeld voor een huurhuis, dus ze denken te verhuizen tussen kerst en nieuw, maar zeker niet later dan eind januari.

Dan is het alleen nog even de verhuiswagen regelen en het zaakje in elkaar zetten. Het huis is bewoonbaar. De binnenkant denk ik binnen 3 maanden klaar te hebben en de tuin zal wel een driejaren plan worden, waarbij ik ieder jaar gewoon voldoende doe om er plezier van te hebben Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Danielleeee_, Gwenvd, IASCrawler, Jeska2, marleen_88, Nanaatjee, Nathachou, ogidni, Toushie, Valentinotje, WildDreams, xAnthea en 160 bezoekers