toch een eigen spandoek maken!

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Alice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-01 17:33

Ik ga nu toch een eigen spandoek maken, ik had Brooke gemailt of zij mij konden helpen, maar ze kon alleen een paar folders met mooie grote foto's opsturen, die ik dan kon laten vergroten.
Dat ga ik ook doen, maar ik heb van mijn moeder een groot oud wit laken gekregen en heb textielverf gekocht, dus het gaat nu echt beginnen.
Waarom ik nu al begin?? Omdat ik van 4 Maart tot 5 April in Drenthe bij de Trappe Ranch zit voor blokstage.
Ik doe begin nu al beetje bij beetje, zodat ik straks niet alles snel moet regelen.

Als jullie nog leuke tips hebben? Ze zijn van harte welkom!
Tot nu toe heb ik de envelopen actie waar kinderen kleine paardendingetjes mee kunnen winnen zoals posters en hoefijzers (meer heb ik nog niet!)

Ohja, ik zoek ook nog een mooie verhaal van wat Brook doet e.d die ik in het groot uit ga printen, maar ik weet nog niet wat.
Ik heb alle tekst van de Brookesite al uitgeprint, maar er staat niet echt iets in wat ik kan gebruiken. Weten jullie nog een mooie verhaal?
Zet het hieronder maar neer.
Alvast bedankt!

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australiƫ?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie