Ouderwetse toverballen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Ouderwetse toverballen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 21:47

Wie weet nog wat voor een smaak ze hebben???
Nou ikke wel hoor.
Kwam ze tegen bij ons in de winkel(xenos) en voelde me verplicht om ze te kopen na jaren ze niet gezien te hebben(misschien niet op gelet),maar wat is die smaak vertrouwd zeg Knipoog
Ga weer even terug naar mijn kindertijd met die dingen en moet regelmatig even kijken wat voor kleur hij nu weer heeft.
Wie heeft daar ook last van als je zo'n ding zit op te smullen.
Nou ik in ieder geval wel.En snap nu weer waarom ik die dingen vroeger zo lekker vond. Haha!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 23:33

Ja, haha, echt lekker nee, maar ik vind het nog steeds leuk om te kijken welke kleur hij nu weer heeft. Lang leve de Jamin Lachen

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 21:46

De kleur doet het hem helemaal dat blijft het leukste van die dingen.De smaak ja die vind ik wel lekker maar misschien omdat dat me jeugd oproept ofzo hihihi.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 23:34

Ja de herinneringen die het oproept. Ach ze zijn niet echt vies maar imo ook niet superlekker. Ik heb laatst trouwens voor het eerst sinds lange tijd van die botersnoepjes (die gele "wafeltjes") gegeten, dat was ook zo'n ploink terug naar vroeger feeest Haha!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 21:23

Ja die boetrwaffeltjes die heb ik ook nog in mijn kast liggen..Ga toch eens op zoek naar meer van die "ouderwetse"snoepjes(eerder mijn tijd snoepjes dan ouderwets).