laptop stuk mischien weg

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

laptop stuk mischien weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 10:54

februarie 2003 laptop betaalt en maart 2003 opgehaald.
maart 2004 laptop stuk, optisch was de stekker die in de laptop gaat gesmolten Verward
laptop weggebracht voor reparatie:
april 2004: telefoon gehad laptop was naar de verkeerde leverancier gestuurd en of ik de originele doos kon brengen voor verzending.
mei 2004: vanwege een grote hoeveelheid stof zou het moederbord doorgebrand zijn. Advies: verzekering kwestie van maken schade door inductie Scheve mond Dus niet gedaan. Volgens ICT-er op werk van manlief is het dan of een fabricage fout en valt dit sowieso onder de garantie. Verteld dat ik mijn laptop terug wilde voor een second opinion en dat ik desnoods een DNA onderzoek zou aanvragen of de aanwezige stof wel uit mijn huis zou kunnen komen.. daarop te horen gekregen dat de leverancier dus de laptop zou houden als bewijs Scheve mond waarop ik stelde dat ik dan aangifte zou doen van verduistering/diefstal omdat het mijn laptop is. Hij zou er verder achteraan gaan.....
tot een week voor de bouwvakvakantie niets gehoord (of pc verkoper was er niet of had nog geen nieuws en zou bellen als er nieuws was) toch maar blijven bellen: laptop was naar de fabrikant gestuurd... na de bouwvak zou ik bericht krijgen... echter was de staat van de laptop zeer slecht te noemen, pootjes zouden afgebroken zijn en de laptop zou niet meer willen sluiten...verteld dat hij dan of de verkeerde laptop voor zich heeft of dat dit schade is die bij hem (of tijdens transport) is ontstaan. Gedreigd met juridische stappen...
Na de bouwvak: x-aantal voorstellen gekregen voor bijbetaling voor reparatie, waarbij het moederbord steeds goedkoper werd Verward van 329 euro excl. BTW naar 295 incl. BTW.
tot heden... hij wilde een schikking doen dat ik 100 euro betaal voor de reparatie en hij samen met de fabrikant de rest.....Hij had nu spontaan foto's van mijn laptop (heeft hij met geen woord over gesproken voor die tijd) over de staat waarin deze verkeerde toen hij opgestuurd werd naar de fabrikant... Ik wilde die foto's dan eerst zien.. wat hij dus weigerd.
Nu is mijn laptop dus overleden aan:
eerst moederbord stuk door stof... dit is herzien door
moederbord stuk door onzurgvuldigheid... nu door
onzorgvuldig gebruik wat uitgelegd wordt alszijnde fysiekgeweld...
Nu heb ik een termijn gegeven waarbinnen mijn laptop bij de pc-verkoper moet zijn, dit as dinsdagmiddag. Mocht dan blijken dat de aanwezige laptop niet de mijne is of de staat van de aanwezige laptop niet identiek is aan de staat waarin ik hem heb aangeleverd ik aangifte zou gaan doen....
is het wel mijn laptop + de staat is identiek ik de laptop wegbreng voor second opinion + juridische stappen.

Nu is mijn vraag:
Kan een moederbord doorbranden door stof?
Kan ik aangifte doen als het niet mijn laptop blijkt te zijn of de staat niet gelijk is aan de staat van de laptop bij aanleveren?