Ouders van je vriend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 14:26

Ik heb ook al 2,5 jaar fantastische schoonouders! Vooral met m'n schoonmoeder kan ik het prima vinden.
We gaan 1 okt. samenwonen, en daar zit ik wel een beetje mee in m'n maag.... We gaan namelijk zowat om de hoek wonen bij m'n schoonouders, en m'n vriend en zijn moeder zijn echt heel gek op elkaar. Ik hoop dus niet dat er dan heel erg veel gaat veranderen, maar ik heb hele goede hoop dat het allemaal wel goed komt.

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 14:43

Ik heb alleen een schoonmoeder. Ze is best aardig opzich maar totaal anders als mijn ouders. Bij mijn ouders thuis is het altijd gezellig. Lekker eten, wijntje, biertje, enz.
Bij haar gaat dat niet zo. Ze is anti drank en roken. Bij ons rookt iedereen thuis, behalve mijn zusje. Ze is niet echt gezellig. Ze komt ook altijd 's middags op mijn verjaardag omdat er anders te veel mensen zijn, kan ze niet tegen.
Mijn schoonvader heb ik helaas nooit gekend. Hij is 9 jaar geleden overleden. Het schijnt een hele leuke man te zijn geweest. Grappenmaker.

Soms mis ik een schoonmoeder waar ik zo op de koffie ga of een keer lekker mee kan shoppen.

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 15:09

TOP! ken niet beter wensen.. zijn wel ander mensen dan mijn eigen ouders. ( zijn een beetje kil en boers) maar super lieffffff)

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 17:50

Renske20 schreef:
breek me de bek niet open over schoonouders Lips are sealed

nu hebben we een huis gekocht in de plaats waar zn ouders wonen, daar werkt hij nml ook en heeft hij ook altijd gewoont, en sinds het verhuizen is zn moeder vervelend bezig
ze heeft ee sleutel en staat dus steeds zomaar binnen, in t begin verzette ze al mn spullen, ging mn planten in andere potten zetten en alles op andere plaatsen neerzetten, was zelfs mn tampons kwijt Bloos!
en nu heeft ze vorige week mn hoge coniferenhaag gesnoeid, en mn voortuin gesnoeid, zonder dat ik het wist Boos!

nee bah, ik heb er ff helemaal genoeg van!



precies mijn schoonvader, gaat mij vertellen waar ik b.v mijn handdoeken moet leggen, en toen we op vakantie waren heeft hij al mijn spullen verplaatst.
Nu hebben we mijn schoonmoeder een week in huis, daar word je ook niet echt vrolijk van.
Maar goed verder zijn ze ook wel erg lief want we krijgen alles van ze. Maar inderdaad soms irriteerd het behoorlijk, ik blijf hem steeds maar vertellen dat onze generatie een beetje anders is. Ze zijn een heel stuk ouder. Gelukkig mogen ze mij ook wel dat scheelt anders zou ik het echt niet meer weten.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:17

Ik ken mijn schoonouders nog niet.
Vind het ook wel een beetje eng om ze te gaan ontmoeten..
Vroeger toen je nog thuiswoonde was dat toch echt nog wel anders, toen moest je die ouders wel zien als je elkaar wilde zien.
Heb verder ook nooit echt relaties gehad die heel lang duurden, dus de helft van de tijd heb ik de schoonouders niet eens gezien. Haha!
Nouja, ik hoop dat ze me leuk vinden! Tong uitsteken

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:23

ik heb een vage schoon moeder....
maar verder zijn ze op zich wel aardig al kan ik met me schoon vader veel beter overweg

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 22:23

op zich is alles wel ok... maar de schoon mama kan soms zooooooo erg zeuren om niets Rolleyes

hahaha Tong uitsteken

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 22:30

Ja, of zich bemoeien met de inrichting van je huis Knipoog

__Carmen__

Berichten: 1189
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 22:42

de ouders van mijn vriend zijn echt geweldig Lachen
ik heb thuis best wel veel problemen, mijn ouders hebben op het punt gestaan om te scheiden en de laatste tijd is er superveel gezeur over geld Scheve mond
maar als ik bij mijn vriend ben voel ik me altijd wel thuis. zijn ouders zijn heel erg lief voor mij en ze zullen mij altijd steunen. laatst nog had ik een optreden en zijn vader wilde weten hoe laat het was, want hij wilde mij zien optreden Tong uitsteken als ik dat aan mijn eigen ouders vraag hebben ze nooit tijd...
de ouders van mijn vriend zijn voor mij dus zo'n beetje de liefdevolle ouders die ik thuis mis Haha! ik ben heel blij met ze!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 22:44

Ik vind het soms zo naar dat zijn ouders eigenlijk veel liever zijn, vooral tegen elkaar... Vind dat contrast soms wel wat moeilijk.

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 22:59

Ik heb het altijd heel gezellig bij de ouders van mijn vriend Lachen. Zijn en mijn ouders hebben toch wel veel gezamelijke vrienden(en kennen elkaar enkel van gezicht), dan weet je toch(zeker in het begin) wat je kan verwachten Lachen.
Ik kom er ook gewoon heel graag, het is er altijd gezellig. Vind het ook wel fijn om af en toe hier het huis uit te vluchten en daar lekker heen te gaan Lachen.

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 08:45

Mwoh, ik heb niet zo'n band met mijn schoonouders!! Mijn schoonvader is al 20 jaar overspannen en heeft een vreemde humor. Mijn schoonmoeder heeft geen eigen leven en is of bezig met koken of met poetsen en is heel pietje precies. Pff.
Ik zie ze het liefst zo weinig mogelijk. Dat is het beste!!

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 10:37

Misschien dat sommige van jullie mijn topic wel hebben gelezen: Mijn vriend ligt in het ziekenhuis.
Hij is dus sinds 2 dagen thuis, gisteren zei hij tegen me dat hij zijn goede vriend wel had verwacht. Vanmorgen in de bus sprak ik die vriend en hij vertelde dat hij vorige week bij mijn vriend thuis had gebeld en had gevraagd of hij langs kon komen in het ziekenhuis. Nou dat had die moeder liever niet, want dat kon Rhodri niet aan! Verward Nou ja! En rhodri weet dat niet! Bovendien zou ze hem opbellen als hij zich beter zou voelen!. Dat heeft ze niet gedaan Boos!
Echt banketstaaf Boos!

Zij denken alleen maar aan voetbal, een andere vriend was zijn moeder tegengekomen op straat en toen zij ze dat Rhodri in het ziekenhuis lag en direct erachteraan: nou kan die 5 wkn niet voetballen >;)

Mij hebben ze by the way ook pas s'morgens gebeld, terwijl hij om 11 uur al slecht werd zeg maar. Je had er niks aan gehad zeggen ze dan, mijn reet en zelf hebben ze er zelf wat aan Verward

De laatste tijd wordt ik van sommige dingen echt kotsmoe! Bloos!

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:07

ik heb op dit moment geen schoonouders Tong uitsteken
maar de ouders van mijn ex waren echt.. verschrikkelijk!
nee echt!
raaaare mensen..
blij da'k daar vanaf ben zeg Tong uitsteken

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:20

De ouders van mijn vriend zijn wel okay. Zijn moeder is best wel vaag Tong uitsteken en lijkt verschrikkelijk veel (in gedrag) op mijn moeder Lips are sealed (Ben ik blij dat mijn moeder niet meer bij ons woont! Anders had ik nooit rust Knipoog )
Zijn vader is wel cool alleen is soms wel erg moeilijk te zien of hij nou wel vrolijk is! Knipoog

Ik krijg zo'n vaag vermoeden dat zijn ouders mij alleen n beetje vreemd vinden Knipoog

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:22

Ik moet wel zeggen dat mijn schoonmoeder toen wij thuis kwamen van vakantie 's nachts huilend op Schiphol stond want ze was zo ongerust!! We hadden een uur vertraging maar dat was pas laat doorgegeven en zij waren dus al onder weg naar Schiphol, toch zo'n twee uur rijden.

Maar goed we kwamen dus thuis en in de woonkamer, had ze leuke bloemen op de tafel gezet, en een hele lieve foto van ons tweeen op een transport fiets (wij hadden die foto nog nooit gezien) in een lijstje gedaan en op het nachtkastje gezet. Dat vond ik echt heel erg lief. Ze had trouwens over al in huis bloemen neergezet, ze kan zelf heel erg goed bloemschikken enzo, dus het zag er echt heel erg leuk uit.
Mijn moeder had dus weer voor eten enzo gezorgt dat dat er een beetje in huis was, omdat we echt tegen 6 uur 's nachts thuis zouden zijn. Had ze allemaal lekkere dingen in huis gesleept.

Ik heb ook nog het geluk dat mijn ouders en zijn ouders het heel erg goed met elkaar kunnen vinden. Ze gaan regelmatig bij elkaar op bezoek. Ik meot zeggen dat dat me ook wel goed doet.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:30

Citaat:
Ik heb ook nog het geluk dat mijn ouders en zijn ouders het heel erg goed met elkaar kunnen vinden. Ze gaan regelmatig bij elkaar op bezoek. Ik meot zeggen dat dat me ook wel goed doet.


Dat geluk heb ik dus echt niet

Zijn moeder is echt een heel moeilijk persoon. Mijn vader heeft een goede baan en zij vind dat hij ons wel meer mag sponsoren met het huis Scheve mond

Wat ik echt heel vreemd vind, want hij woont al bij ons in, hij eet alleen nog thuis en daar moet hij dan ook nog is ontzettend veel kostgeld betalen Verward

Wij liggen echt niet op 1 lijn (komt niet eens in de buurt van) en dat zal ook nooit gebeuren.

Vind ik echt heel jammer aangezien ik met de meeste schoonouders van mijn exen toch wel goed kon opschieten...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 22:11

heb geen idee hoe het komt, maar nu na ruim 2,5 jaar, en we wonen inmiddels samen hebben zijn ouders mijn ouders nog niet ontmoet, zelfs niet als mn ouders in ons huis in bergeijk waren, kwamen ze niet ff langs, dan wachtte ze wel met komen poetsen tot ze weg waren Verward

oke zn vader heeft erge reuma en komt amper buitenshuis, mijn ader loopt soms heel slecht, soms zit ie dagen binnen, maar zn moeder belde gewoon om te vragen of mn ouders al weg waren Verward

hoe meer ik in dot topic lees hoe meer ik een hekel krijg aan mn schoonmoeder

moet er trouwens wel ff bijzeggen(beetje off-topic) dat sinds ik samenwoon, mn moeder en ik het ineens goed kunnen vinden, terwijl toen ik thuis woonde we na 15 min in dezelfde kamer zijn echt erge ruzie kregen, zomaar om nix, en dat ik niemand geloofde die zei dat dat beter werd als ik op mezelf zou wonen
toen zag ik zijn moeder bijna nooit en wilde dat ik ook zo'n moeder had, zo aardig en bezorgd en echt moederlijk enzo, maar nu ben ik er inmiddels achter dat ik best een fijne moeder heb en dat zijn moeder echt niet zo leuk is ze is nog geen 1.60, 50 kilo ofzo, maar o zo dominant, en dat voor zo'n klein mager mensje....ze walst zo over mn vriend(1.93 en 89 kilo Tong uitsteken ) heen, ook geen gezicht als die tegenover elkaar staan te praten en zij hem dr mening oplegt Clown

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 22:43

Ik heb super schoonouders OK dan!

Kan niet anders zeggen. Zijn er altijd voor ons, helpen wanneer wij het vragen en steunen ons door dik en dun. Als ze het ergens niet mee eens zijn dan zeggen ze dat en dan kunnen we er ook over praten.
Ja ik ben dol op mijn schoonouders. Lovers

Trouwens mijn vriend is ook dol op zijn schoonouders Lachen
Maar ik heb ook super ouders !

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 22:54

de ouders van mijn vriend zijn echt geweldig..
de vader heb ik niet zoveel contact mee omdat die heel veel aan het werk is maar zijn moeder ..die zie ik als 2e moeder , de band met haar is heel sterk ze behandeld mij ook gewoon als lid van de familie en dat vind ik heel fijn !! kan met haar ook over van alles praten soms zelfs over meer als dat ik met mijn eigen moeder kan.

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-04 10:25

Citaat:
hoe meer ik in dot topic lees hoe meer ik een hekel krijg aan mn schoonmoeder


Ha ha Haha!

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-04 19:53

Nog meer irritaties? Knipoog Haha!