Belgische vrouw loopt rond met staaldraad in hart

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 17:58

Ja zulke dingen hoor je wel eens, ook eens een x zo een operatie schaar in iemand zn maag geloof ik gevonden, hadden ze een foto van gemaakt en je zag m zo zitten *bibber*

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~


EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:03

Jee man! Dat is wel heel nalatig.
Zoiets vergeet je toch niet?

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 19:24

Ik heb ook een keer iets gelezen/gezien (weet niet meer) over een vrouw waarbij ze bij de bevalling een doekje in dr vagina hadden laten zitten, die was helemaal beschimmeld en die vrouw had zo'n pijn, kon nieteens meer zitten Scheve mond
echt ziek, ik snap niet dat ze dat soort dingen over 't hoofd zien.. Scheve mond

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 20:28

En hoe vaak hoor je niet dat ze klemmen e.d. achterlaten na een operatie?
Je zou toch bijna niet meer naar het ziekenhuis durven.

Jaike, wat ben je toch een topper!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 22:56

Au zeg, wat een lang stuk ook!
Stond ook een keer in de Panorama, een vrouw had ook 40 jaar last gehad van pijn in haar hoofd en kon gewoon haast niet meer leven, deed haar altijd zeer en ze stok ook nog eens heel erg. Ze durfde niet meer met mensen in contact te komen omdat ze zo vies stonk en iedereen bij haar in de buurt rook dat. Bleek dat ze allemaal gaasjes nog had zitten in haar voorhoofdholtes enzo en dat was gaan stinken en rotten (vind je het gek) Echt die waren ze gewoon vergeten uit te halen, en niet gewoon 1 klein gaasje, nee gewoon hele proppen! Van een operatie 40 jaar geleden. IEW!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 10:38

Jeetje, dat is erg!
Maar als die vrouw al 40 pijn had, waarom heeft het dan in godsnaam zo lang geduurd voordat dit ontdekt werd?

Jaike, wat ben je toch een topper!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 11:03

Ja weet ik niet, de dokters konden niks bij haar vinden, ze had al zoveel onderzoeken achter de rug voor die pijn. Tot ze een scan gingen maken van haar hoofd geloof ik en ze zagen dat al die holtes opgevuld waren en toen hebben ze de link gelegd denk ik Verward Heel vaag iig....

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 13:37

Lautjuh123 schreef:
Ik heb ook een keer iets gelezen/gezien (weet niet meer) over een vrouw waarbij ze bij de bevalling een doekje in dr vagina hadden laten zitten, die was helemaal beschimmeld en die vrouw had zo'n pijn, kon nieteens meer zitten Scheve mond
echt ziek, ik snap niet dat ze dat soort dingen over 't hoofd zien.. Scheve mond


Dat was bij Oprah Scheve mond De vrouw was bij de bevalling uitgescheurt. Meteen een hechting erin na de bevalling. Maar ze waren vergeten de doekjes eruit te halen.
Toen ze in het ziekenhuis ontdekt hadden wat er aan de hand was en het eruit gehaald was kon ze gelijk weer zitten. Was een hele opluchting voor haar, maar een grote fout Scheve mond

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 13:40

Volgens mij heb ik die ook gezien ja!
Man, wat zal dat een pijn gedaan hebben.

Jaike, wat ben je toch een topper!

lautjuh85

Berichten: 2182
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 13:40

Ik heb dit bericht gelezen op freaky facts op tmf!!!
Dit is toch erg vreemd of niet dan?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn als je maar beter bent dan de rest!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Camino_S, Eleadoras, Michelleex, Sandyislief, sberg, Spaansepony, Tzatziki en 147 bezoekers