Marktplaats probeert me gek te maken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 11:23

babyboo schreef:
alsje de handleiding ofzo even goed leest staat er dat alsje om een dienst vraagd of een dienst aanbied je geld moet betalen voor je advertentie


Ja, maar wel vreemd dat er tig advertentie van dezelfde soort staan waarvoor niet voor betaald wordt en dat die van mij er speciaal wel wordt uitgelicht.


newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 11:44

Ik had ook een advertentie bijrijder gezocht, die werd verwijderd.
Toen ik hem neerzette als verzorgpaard aangeboden mocht hij blijven staan.
Het gaat er gewoon om hoe je het neerzet.
Slaat nergens op helaas..

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 11:46

Zoals ik al een paar keer in deze topic heb gezet, ik heb alle mogelijke manieren de advertentie proberen te plaatsen, maar hij werd er gewoon iedere keer afgegooid.

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:37

Tessebes schreef:
Ja, maar wel vreemd dat er tig advertentie van dezelfde soort staan waarvoor niet voor betaald wordt en dat die van mij er speciaal wel wordt uitgelicht.



hoe weet jij dat er niet voor betaald is dat kan jij niet zien. hebjij al die mensen gemaild of zij ervoor hebben betaald..? ik moest ook geld betalen ervoor.

Your stairway lies on the whispering wind

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:42

Babyboo, ik denk dat Tessebes gelijk heeft hoor. Mijn 4 ads werden ook niet verwijderd... En betaald? Nee hoor.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 19:14

babyboo schreef:
hoe weet jij dat er niet voor betaald is dat kan jij niet zien. hebjij al die mensen gemaild of zij ervoor hebben betaald..? ik moest ook geld betalen ervoor.


Pfff... lezen blijft ook een vak he. Goed, voor jou nog een keer. De donker gele advertenties zijn onbetaald, die licht gele advertenties zijn betaald.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Asvinia, Esther, Hicaria, MarJon, meniekske, OmgiliBot, Vaiqua en 176 bezoekers