Trikke iemand ervaring?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Trikke iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 16:35

Ik heb een trikke 6 aangeschaft. Voor degene die niet weten waar ik het over heb zie: www.trikke.nl

Ik heb nog niet echt geoefend maar mijn eerste ervaring is dat ik het dus voor geen meter kan Huilen

Ik kom echt niet vooruit op dat ding. Heeft iemand hier dit al eerder gedaan? En wordt het makkelijker na wat oefening of kan ik er beter direct mee stoppen?

Het leek me wel grappig maar het lukt me gewoon niet.

Ik zal het wel verkeerd doen maar goed vooruit kom ik niet.

En aangezien er nogal veel mensen buiten lopen telkens voelde ik me nou ook niet echt lekker daar op straat *LOL*

Dat gestuntel zag er niet echt uit Haha! Knipoog

Maar goed ik was benieuwd of hier ook bezitters van een trikke waren en wat vinden jullie er dan van?
Wordt het leuker na verloop van tijd??

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 18:09

Geen idee hoe dat werkt, ziet er wel grappig uit!
Zag op de site dat ze ze hier om de hoek verkopen, zal eens kijken hoe dat er nou in het echt uit ziet!
Ik kon zo gauw geen prijzen vinden, zijn die dingen nou duur

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 18:28

Via de site hierboven kost degene die ik heb 209 euro maar ik heb hem via marktplaats gekocht voor 35 euro.

Ook gewoon nieuw zal wel goedkope namaak zijn maar goed om het te proberen vond ik het wel een leuk prijsje.

Maar ik geloof dat ik er geen gevoel voor heb of zo want het lukt me echt niet. Alhoewel er op de site wel vermeldt staat dat het even kan duren voor je het doorhebt ben ik toch bang dat ik zo kluns ben die het gewoon niet kan.
Ook erg vervelend dat je niet weet wat je nu fout doet als je daar stom staat te klunzen op zo'n stepje Haha!
De postbode stond in ieder geval raar te kijken. Helaas had ik dat niet meteen door dus hij zal wel aardig wat gekluns mee hebben gekregen ben ik bang Haha!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 18:46

Ziet er erg leuk uit, maar ook erg ingewikkelt om lekker vooruit te komen. Lekker oefenen, net als me je fiets toen je vroeger nog klein was Knipoog Als je het eenmaal kunt zal het super handig zijn.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 18:53

het ziet er eerlijk gezegd ook enorm vermoeiend uit Verward ... naaaaaaaaaah dan houd ik het wel gewoon bij skeelers Haha!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 18:57

Vermoeiend moet het dus juist niet zijn!
Je kunt met dit ding harder dan op skates schijnt.
Alleen ik moet eerst nog eens zien hoe ik vooruit moet komen Haha!

En ja het zal inderdaad net zo zijn als met fietsen. Ineens heb je door hoe het moet!
Ze zeggen trouwens dat juist mensen die skaten of skien vaak sneller doorhebben hoe het moet. Nou ik skate al jaren maar dit lukt nog niet echt.

Ach ja het komt nog wel denk ik.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 19:11

Zal gewoon ergens gaan oefenen waar niemand je ziet hoef je je ook niet zo te schamen. {En wat maakt jou het uit als iedereen ziet hoe goed het wel NIET gaat Tong uitsteken}

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 19:33

Hé, dat is dat ding waar George Bush mee viel. Haha! Moet wel heel moeilijk zijn.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 20:55

Malabarista schreef:
Hé, dat is dat ding waar George Bush mee viel. Haha! Moet wel heel moeilijk zijn.



Hahaha dat meen je niet Haha! *LOL*

Nu vind ik het ding helemaal leuk. Hoe kun je er nu mee vallen?
Ik kom nog wel niet zo goed vooruit maar het ding is zo stabiel als wat.
Er vanaf vallen gebeurt nog niet voorlopig. Misschien als je heel hard gaat of zo? Knipoog

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 11:16

vraag me niet hoe hewt werkt, maar het ziet er leuk uit. Haha!