De Miljonair...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 11:29

Ik vind Gilmore Girls niks aan, dus daar mis ik nis aan.
Sex and the City daarentegen mag ik absoluut niet missen.
Vanavond lekker lachen om domme vrouwtjes in de miljonair.
Wie heeft er gister trouwens de Bachelor gezien?
Wat een arrogant, kinderachtig en jaloers poedersuiker is die Rehnilde zeg!:r

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 15:59

Ik ben zo benieuwd! Een goede vriendin van mij doet er aan mee en ik heb al het een en ander gehoord...

Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 18:58

Joyce schreef:
Op de page van sbs6 staat:

Dinsdag 21 september 20.30 uur zendt SBS 6 de eerste aflevering uit van het compleet nieuwe programma ‘Danny de Miljonair’

20:30 ipv 21:30 dus!!!!

( http://www.sbs6.nl/modules.php?site=sbs ... uws&nid=75 )

Ik zag het net ja... Lachen

Spannend hoor... Vanavond de eerste aflevering... Hyper!

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 19:05

Mij lijkt het best leuk!!! Haha!

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 20:34

Ik ga NU kijken!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:04

Ow my god wat een snollen Nagelbijten / Gniffelen Die Joëlle vind ik erg leuk... Maar daarentegen die wat oudere muts in dat rode jurkje... Bah, wat is dat mens arrogant Scheve mond

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:14

Ik vind deze vrouwen helemaal niet leuk Scheve mond. Die in De echte Bachelor op Yorin vind ik veel leuker. Leukere types.
Er is er eentje bij die ik echt wal-ge-lijk vind met haar kakaccent. Weet alleen niet hoe ze heet. Donker haar.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:15

Dat is die muts in d'r rooie jurkje Haha!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:22

Ja die ook. Maar ik bedoel Corine. In dat blauwe broekpak. Die vind ik echt het ergst.
Maar die 'ouwe' muts (oepsss...ze is 33 Nagelbijten / Gniffelen ) vind ik ook niks nee.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 22:07

Zitten idd weinig echt leuke vrouwen tussen

Vind het programma sowieso minder leuk opgezet, veel herhaling en weinig interessants. Maar wie weet wordt het nog wat in latere afleveringen.....

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 22:30

Lekker dan dat ze het een uur eerder hebben uitgezonden

Hopelijk is het voortaan WEL om half 10, dan kan het gewoon zien als ik uit m'n werk kom Lachen

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 22:34

Die Corine Lips are sealed How low can you go!!!! Clown En die manon ( hi hi naamgenootje Haha! ) ook al zón smaakeloos typje Scheve mond

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 22:35

Paradise schreef:
Lekker dan dat ze het een uur eerder hebben uitgezonden

Hopelijk is het voortaan WEL om half 10, dan kan het gewoon zien als ik uit m'n werk kom Lachen

Stond al tijden in de planning hoor dat het om halfnegen uitgezonden zou worden Knipoog

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 22:36

Ik denk dat, zolang op Yorin om half 10 'Mijn vieze vette vervelende verloofde' uitzendt (geweldig programma trouwens,lig echt telkens helemaal in een deuk om die Steve Haha!), SBS Danny de miljonair om half 9 uitzendt. Anders zullen ze waarschijnlijk veel kijkers verliezen aan de andere zender. Nu kijk ik het allebei, maar als ik had moeten kiezen was ik toch voor Vette verloofde gegaan hoor. Dat volg ik al vanaf het begin.

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 22:47

Richtje schreef:
Stond al tijden in de planning hoor dat het om halfnegen uitgezonden zou worden Knipoog


aha oke, ik ging uit van het eerste bericht hier, daar stond namelijk 21:30..
Heb net even in de veronica gids van volgende week gekeken en volgende week komt tie ook weer om 20:30 dus dat zal wel zo blijven (helaas) Haha!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 22:48

MarianneR schreef:
Ik denk dat, zolang op Yorin om half 10 'Mijn vieze vette vervelende verloofde' uitzendt (geweldig programma trouwens,lig echt telkens helemaal in een deuk om die Steve Haha!), SBS Danny de miljonair om half 9 uitzendt. Anders zullen ze waarschijnlijk veel kijkers verliezen aan de andere zender. Nu kijk ik het allebei, maar als ik had moeten kiezen was ik toch voor Vette verloofde gegaan hoor. Dat volg ik al vanaf het begin.


Die is inderdaad geweldig Haha! net ook weer gekeken, lach me echt helemaal kapot om Steve.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 22:50

Paradise schreef:
aha oke, ik ging uit van het eerste bericht hier, daar stond namelijk 21:30..
Heb net even in de veronica gids van volgende week gekeken en volgende week komt tie ook weer om 20:30 dus dat zal wel zo blijven (helaas) Haha!

Staat een paar posts hierboven idd ook al gecorrigeerd Knipoog
Maar kan me voorstellen dat je in de veronderstelling leefde dat het halftien zou zijn.

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:19

manonnetjoe schreef:
Die Corine Lips are sealed How low can you go!!!! Clown En die manon ( hi hi naamgenootje Haha! ) ook al zón smaakeloos typje Scheve mond


Hihi, Manon is dus een goeie vriendin van mij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:33

Ik heb het zitten kijken. Heerlijk leedvermaak.
Een stelletje op geldbeluste rotsnollen die op het eind heerlijk met hun neus op de feiten gedrukt worden. Ik weet eigenlijk wel 100% zeker dat geen van die dellen bij hem blijft als uitkomt dat hij geen miljonair is.

Hoe vond je dan die griet die al meteen in haar blote tieten in een te kleine broek door dat huis rende?? Het eerste wat wij hier thuis tegelijkertijd riepen was "Wat kost je?"

Ik heb daarna ook even Mijn dikke vieze vervelende verloofde zitten kijken. Heerlijk programma. Die Steve is geweldig en zijn "familie" helemaal.

Maar ben ik nu de enige die het een beetje raar vind. Madame is gelovig. Die zou sowieso niet aan zo'n programma mee moeten doen, en voor een gelovig iemand vloekt ze toch verdomd veel.

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:35

Ik vind die geit met dat blonde haar en die prutsmuts-make up echt het verschrikkelijkst! Kan er ook echt niet bij dat hij haar gekozen heeft. Ze hoeft niet eens een pruillip te trekken om voor dom blondje door te gaan, dat is ze van nature al, geloof ik!
Zou hij ook zo oppervlakkig zijn als die meiden, zij gaan voor het geld, hij gaat voor de voorgevel...

Vond het overigens ook wel erg frappant dat ze meteen over zijn geld begonnen. Dat DOE je toch gewoon niet, je komt toch voor HEM, niet voor zijn geld? Jee, ik zou me doodschamen!

Ga volgende week zeker weer kijken!! Haha!

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:39

Idd, die Corinne was vreselijk!! En dan heet ik ook Corine Lachen (wil daar liever niet mee vergeleken worden Haha!)
Dr zitten echt vreselijke mensen tussen, echt van die cosmetische chirurgie mensjes Haha! Die dr niet uit zien, maar denken dat ze mooi zijn .

Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:52

neee die kim!!! die was erg!!! ieuw!!! vond die corinne nog wel meevallen als je die doos in dat rode jurkje aanhoorde en zag! maar heb me helemaal krom gelachen. zagen jullie ook die gezichten toen de butler zei dat er diezelfde avond nog 8 dames weg moesten? wahahaha dat was melig man!!! verder vind ook ik er weinig leuke meiden tussen zitten. misschien drie, vier en dan houdt het wel op.
steve was weer heerlijk fout aan het doen met zn familie hehehehehehe! lachuh!!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:59

Was ik de enige die het opvallend vond dat de mooie jurkjes a. smaakloos waren en b. een paar maatjes te klein voor het merendeel van de dames? Clown
Nou nou Sorane; wat een uitspraken....

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 10:01

Ik vond het een btje tegenvallen om heel eerlijk te zijn.
Danny koos trouwens ook een aantal vrouwen die ik echt vreselijk vond.
Vooral die Corrie Konings look a like die steeds naar zijn geld vroeg...Misselijk

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 10:02

Marijn4045 schreef:
Hihi, Manon is dus een goeie vriendin van mij...


Kan jij dan misschien uitleggen waarom vrouwen in godsnaam aan zo'n programma mee doen?
Daar ben ik namelijk nog steeds erg benieuwd naar.

Trouwens, ik snapte ook niet dat niet al die vrouwen argwanend waren naar de echtheid van het verhaal.
Danny kwam aanrijden op een zwaar versleten zadel.
Waarom zou een miljonair geen mooie nieuwe spullen hebben?
En zijn verhaal rammelde ook nogal, vond ik.
Maar op zich best een leuke vent om te zien.