Oh jee... hellup!!

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

twinkle1986

Oh jee... hellup!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 17:13

Heyhey,
Ik zal proberen dit zo kort mogelijk te houden... Haha!
Ik werk ergens waar een jongen rondloopt (das de souschefkok) die al vanaf dat ik er werk probeert iets te krijgen met me Scheve mond Ik vond hem echt heel erg leuk in het begin tot ik er achter kwam hoe die werkelijk is. Hij heeft al verschillende meisjes van 15 gehad terwijl die zelf 27 is.. Hij heeft het alleen maar over sex.. Ziet er wel goed uit enzo.. Maar ben nu ik er achter gekomen ben hoe die echt is dus echt niet gek meer op m.. (ben zelf 18) Maar nu msnde ik gister met m en vroeg ie drie keer over of ik met m wou zoenen vanavond Hij deed echt supervaag tegen me ook in het gesprek (normaal is die heel anders tegen me iig) dus het werd zo raar dat ik gewoon op een gegeven moment heb gezegd dat ik ging Haha! Maar nu moet ik vanavond dus werken en ik schijt nu al peuken Bloos wat oh wat moet ik doen? gewoon negeren (ben ik heeeeeeeel goed in Haha! ) of gewoon zeggen waar het op staat? wat ik al 100 keer heb gedaan en hij niet luisterd? hellup!! Scheve mond

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 17:20

Mmmm, vroeger had ik hem gewoon ontweken en genegeerd maar tegenwoordig zit ik zelf wat anders in elkaar Haha!

Ik zou hem zeggen waar het op staat en wel ten overstaande van iedereen Extreme duivel gelijk korte mette mee maken en hem goed voor l*l laten staan ~~}>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie