En toen was er ruzie... ;(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

En toen was er ruzie... ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 14:08

Hmm... moet het even kwijt. Ik ben thuis de jongste, heb enkel 2 grote broers. Ik ben altijd wel vrij hecht met ze geweest.

De oudste ga ik nog heel veel mee om, gezellig stappen, leuke dingen doen, zomaar eens langsgaan bij hem... maar de jongste... dat is nu even een probleempje.

Hij heeft een ontzettend aardige en leuke vriendin, waarmee ik het goed kan vinden. Alleen: door haar (ouders?) wil hij niet meer bij de familie horen ofzo... Ik heb het aangezien, geweten aan het feit dat het nog pril was en dat hij erg in love was, maar nu, een half jaar verder is er nog niets veranderd.

Hij maakt kwetsende opmerkingen tegen mijn ouders, tegen mij en tegen mijn broer. (ik ben als enige HBO-er tussen alleen maar WO-ers) Ik zag het door de vingers, hij is mijn broer en zal het allemaal wel niet zo bedoelen.

De laatste tijd gaat het van kwaad naar erger. ik regel speciaal voor zijn thuiskomst dat ik er wat vroeger ben (zet mijn werk ervoor om), en dan kom ik thuis, ben er 2 minuten... gaat hij weg!

Daarbij is hij ontzettend klef, hij zit continu aan zn vriendin... aan dr been, aan dr arm... aan dr haar... zit te smoezen etc. Prima als je samen bent, maar in gezelschap- hou je gewoon eens in ofzo!

Vandaag was hij weer even thuis, dus heb ik hem gevraagd waarom hij zo raar doet... Ik begon goed, maar hij vond dat ik alleen maar dingen zag die er niet waren, dat ik hem probeer zart te maken en noem maar op. Heb hem rustig verteld dat dat niet het geval was, maar toen was het hek van de dam! Ernstige ruzie...
Ben zo laaiend op hem! Hij is zo ontzettend banketstaaf bezig! Hij spreekt niemand meer, doet niets meer, zijn leven draait om zijn vriendin! Ben woest... je kan je familie in mijn ogen echt niet zo laten stikken! Heb hem vertelt dat hij niet meer hoeft te komen wat mij betreft en dat hij zijn K*Topmerkingen maar lekker voor zich moet houden! Wat een eikel!
Nu hoop ik heel erg dat hij flink geschrokken is en dat hij bedenkt wat hij aan het doen is...

Dat wilde ik even kwijt. Hoop dat hij gauw tot bezinning komt, want hij is echt zichzelf niet Boos!

Der Ellmauer Dancing Queen


Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 14:16

ja das niet fijn inderdaad.. mag ik msischien weten hoe oud hij is? misschien is het maar 'een fase' waar hij doorheen gaat/moet?

Domme gedachten heeft iedereen, alleen de wijze houdt ze voor zichzelf

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 14:20

Hahaha, denk dat hij toch wel door die fase heen moet zijn... hij wordt over een maand 25... dat maakt t allemaal nóg belachelijker..

Der Ellmauer Dancing Queen

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 14:24

Hoor je vaker, veranderd wel als het uit gaat met z'n vriendin...

Helaas is het niet minder vervelend voor jou, probeer hem een beetje ruimte te geven. Hij komt er vanzelf wel achter
Bel/bezoek hem niet zoveel meer, wel op verjaardagen en met feestdagen zodat hij wel weet dat je hem niet vergeten ben.

Het is en blijft je broer, ik zou hier niet proberen ruzie over te maken, als z'n ogen open gaan straks dan kunnen jullie het contact tenminste weer herstellen.

Sterkte, altijd moeilijk zoiets Ach gut

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 17:01

Amberto schreef:
Hahaha, denk dat hij toch wel door die fase heen moet zijn... hij wordt over een maand 25... dat maakt t allemaal nóg belachelijker..


...euh...jongens zijn later rijp? Bloos hihi... maar ik snap je wel, lijkt me ook vreselijk. maar het blijft wel je broer (hij voelt het waarschijnlijk niet zo als jij). ik zou em nog ff de tijd geven en anders nog eens een serieus gesprek proberen. als hij 25 is, dan ozu hij zich wel al een beetje moeten kunnen inleven in jouw positie (normaal kunnen 10jarigen dit al dus ja...)... succes!!

Domme gedachten heeft iedereen, alleen de wijze houdt ze voor zichzelf


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie