Londen low budget

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 11:18

batje schreef:
Wat grappig! Ik heb het daar juist enorm naar mijn zin gehad.. heel gezellig, redelijk schoon. Wel massaal, maar goed, tis Londen he?

Heb pas echt een voorbeeld van slechte hostels gezien in Dublin, Jacobs Inn, mijn god, wat werd je daar afgeblaft, afgezet en in een ranzige kamer neergezet.. :/


Wel, wij hadden een erg ongezellig concentratiekampachtig kamertje op de gelijkvloers waarvan het raam niet open kom, en als je door dat raam keek zag je uit of een koertje vol maar dan ook echt boordevol met afval Misselijk Dat heb ik vooral onthouden van de Generator.

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 18:05

Hi thanks voor alle reacties.
Het probleem zit zo: Ik zo blijven slapen bij een vriendin van mij, maar die mag geen loge's in huis van haar huisbaas. Dat hoorde ik echter pas nadat mijn ticket geboekt was. Zat zelf inderdaad ook aan een Youth hostel te denken, denk dat dat het maar wordt.
Moet je dit (ver) van te voren boeken of kan ik er ook gewoon op dag van aankomst aankloppen?

Ik vlieg heen naar Gatwick en terug vanuit Luton.

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 09:13

Hoe was die huisbaas van plan daar achter te komen?? Of woont die er zelf ook? Jammer hoor, dat het niet mag. Hoop dat je wat anders vindt. Van die goedkopere dingen zou ik maar van te voren boeken, want als het allemaal vol zit dan ben je meteen veroordeeld tot wat duurders. Daarbij is het zoeken van een slaapplaats ter plekke ook zonde van je tijd.

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:28

Kan beiden, maar van te voren boeken is wel zo handig...