gemengde gevoelens * zielige mama ;( *

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 21:33

Het is heel rot!
En je hebt een ontbijt enzo voor d'r geregeld.
Snap eigenlijk niet waarom ze zo zich aan een cadeau hecht, en dat terwijl ze niet eens weet wat ze krijgt.
Het gaat toch ook om het gebaar?

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 22:38

Ja, ik vind jou moeder eigenlijk wel een beetje materialistisch Haha!:D:D:D:D
Haha, nee is maar gein, misschien heeft ze beetje last van d'r hormoontjes.. Ach gut
[edit: ik ben een beetje dom, ik lees nu pas dat er veel meer achter zit, dat verklaart een hoop. Ze heeft een moeilijke tijd nu.. het komt vast door de spanningen enzo...]
Misschien kun je straks iets liefs zeggen, in de trant van: 'moet jij eens opletten morgen'..of zoiest.. of ehm: 'lieve mama, wacht maar rustig af...' Lachen
Laatst bijgewerkt door Guess001 op 16-09-04 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 22:42

Marreke schreef:
Niet doen wat gijsenkim zegt hoor, dan krijg je me toch een waterval Knipoog
Ik ren zelf naar de 40 en mijn oudste dochter is maar 2 jaar jonger dan jij bent. Kan me een heeel klein beetje in je moeder verplaatsen Schijnheilig
Laat je moeder maar even wachten tot morgen.
Bedenk maar dat alle spanningen van de laatste tijd er nu uit komen en helaas ben jij in de buurt om dat nu op te vangen.

Morgen komen de tranen weer, tranen van geluk omdat de kinderen zo aan haar gedacht hebben en tranen van verdriet over het mislukken van hun huwelijk.
(Die laatste tranen mag je eigenlijk niet zien dus doe maar net of je ze niet ziet, is echt het beste...of toch maar even die arm om haar schouder)
Maak er een fijne dag van morgen. Jullie verdienen het.


Ik sluit me helemaal aan bij Marreke.
Je moeder heeft nu (net als jij waarschijnlijk) een moeilijke tijd en zit denk ik niet zo lekker in haar vel. Die tranen hebben niet echt een reden nodig om te komen, ze is waarschijnlijk alle gebeurtenissen van de laatste tijd aan het verwerken...Dus betrek het niet teveel op jezelf.
Wees even extra lief, zing met zn allen 'er is er een jarig' terwijl ze nog in bed ligt en maak er morgen een mooie dag van, maar dat gaat vast wel lukken!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 23:46

vertel mar gewoon : "ma je bent morgen pas jarig en dan pas krijg je je cadeaux , punt uit , wij mochten ook niet de avond te voren al weten wat het was , en ja we hebben dus een cadeaux maar die ligt heel veilig opgeborgen zodat geen van ons die eerder kon geven "

ps misschien kan je morgen ook even langs de gamma oid om een staaf
ijzer te halen , werkt heel goed bij opvliegers , als ze een opvlieger heeft kan zie die beet pakken en zakt die gelijk af!!!
(ik kan het weten het werkt echt!!!)

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 23:54

Aaaaa, als ik het zo lees moet je je mama morgen maar eens extra verwennen, 40 worden en een scheiding en nog geen huis hebben en dan nog kinderen hebben die je verjaardag vergeten of iig het cadeau is ook geen makkie Knipoog

Serieus, als je een waterval wilt kan je Kim haar advies opvolgen, maar denk dat ze gewoon even alles kwijt moet en dit is ene mooi excuus...dus voel je maar nietg schuldig hoor, morgen zijn het traantjes van verdriet.

Oja wens haar naar een fijne verjaardag van de bOkkers...denk dat als je haar morgen dit topic laat lezen ze of keihard om zichzelf moet lachen of opnieuw in traantjes uitvalt.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 00:03

Dit gaat heus niet om het cadeau, maar omdat ze denkt dat jullie er niet aan gedacht hadden. En dat weet ze morgen gelijk, dat jullie gek op haar zijn en haar steunen nu alles zo moeilijk is. Soms moeten tranen er gewoon even uit hoor...

(zegt degene die al kan janken als d'r paard plotseling een knuffel komt halen)

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 08:48

En? Is je moeder nu wel weer een beetje opgevrolijkt?! Het is nu immers al ochtend geweest Lachen

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 12:15

Ja, ik ben ook benieuwd Lachen

Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 15:32

ja om 7 uur stond de vriendin aan de deur
ontbijt klaar gemaakt en naar boven gegaan.
ze vond het echt fantastisch Haha! had ze helemaal niet verwacht Haha!

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 17:33

Super dat je moeder toch blij was! Lachen
Zo zie je maar weer, het komt allemaal best goed...

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 17:49

Vertel haar dat je een verrassing voor haar hebt en dat ze de allertofste moeder is... Als mijn moeder jankt koop ik meestal een chocoreep voor d'r,m daar is ze wel even zoet mee Haha!

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 17:50

Oops, beetje late reactie Tong uitsteken

lisa_pluisje
Berichten: 1354
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:46

Ik snap het wel hoor, ben net ook een jaar gescheiden en dan jank je niet omdat het kado niet komt maar om het idee dat niemand aan je denkt en dat je niet wilt huilen omdat dat zo,n schuldgevoel geeft naar je kinderen.
Ik zou wel zeggen dat er iets geregeld is en een wijntje voor haar inschenken.
Lieve kinderen zijn jullie zeg! OK dan!