GRRRR SCHOLEN

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 16:50

Sorane schreef:
Kijk!!! Dat is lekker!!

Ik was vandaag dus netjes om 8.45 op school. Geen docent tot bij 13.00. Toen 1 uurtje les en daarna zou ik nog 4 uur hebben van 1 docent.
Halverwege het, niet verplichte en zeer saaie, college komt er iemand binnen die melde dat de desbetreffende docent voor de volgende uren ziek is.
Kortom IK BEN VOOR NIKS NAAR ALKMAAR GEGAAN. Boos!


Kom dan ook gewoon naar de HvA Tong uitsteken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 16:55

Hmm tja dat zou ook kunnen. Maar als ik de verhalen van een vriendin hoor die daar MER doet, nee dank je dan blijf ik toch maar in Alkmaar Tong uitsteken

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 17:05

Is het contact met de docenten dan zo onpersoonlijk? Als bij ons iemand ziek was belde de docent wel altijd eventjes iemand op. Zelfs al een keer de vrouw van een docent aan de lijn gehad, manlief had keelontsteking en kon niet fatsoenlijk praten. Haha!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 17:07

Inholland is een HBO, en ook nog eens een behoorlijk grote! Vaak heb je eenmalige colleges van een docent die er toch al niet vaak is, dus nee, er wordt niet gebeld helaas!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 17:08

Het contact is heel onpersoonlijk. Ik heb dat wel vaak dezelfde docenten voor de college's maar contact? Nee hoor je bent een nummer daar. Zo worden wij ook opgenoemd op de presentielijsten.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 17:09

Amberto schreef:
Inholland is een HBO, en ook nog eens een behoorlijk grote! Vaak heb je eenmalige colleges van een docent die er toch al niet vaak is, dus nee, er wordt niet gebeld helaas!


Ik heb ook HBO gedaan aan een 'bekende' Hogeschool, en dat was ook geen piepkleintje.. Toch was het contact met docenten altijd wel heel persoonlijk.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 17:09

Sorane schreef:
Zo worden wij ook opgenoemd op de presentielijsten.


Meen je dat? Scheve mond

Suusje83

Berichten: 58
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 17:14

Ik zit in INholland in Den Haag nu voor mn 3e jaar. Blackboard deed het vorig jaar wel, dit jaar nog niet omdat dit eerst vrijwillig gedaan werd. Nu wilde degene die dit doet geld ontvangen maar dat wil de school niet (ofsoiets) dus blackboard doet het niet.
Cijfers invoeren is ook altijd een ramp, dat duurt mega lang (maar wordt wel uitgeprint als het bekend is zodat we niet hoeven te wachten dat het op de schoolsite staat). Als een docent ziek is wordt dit over het algemeen wel van tevoren gemeld of doorgebeld d.m.v. een belboom.

Ach en ik kan wel doorgaan met dingen waarvan ik vind dat het niet kan, maar ik vind wel dat ik hierdoor de school goed leer kennen en weet waar ik moet zijn en bij welke mensen. Dus je word hier zeker zelfstandig van, alleen ja je moet er wat meer moeite voor doen. Maar niks komt voor niets toch?
En op zich vind ik het wel best zo gaan, ik bedoel, het is een HBO school, dan mag er ook wel wat verwacht worden van de student (alhoewel sommige dingen echt prut zijn, tsja..).

*toegevoegd*
Ik wil nog even kwijt dat het contact met de docenten ver van onpersoonlijk is, ik ben hier juist zeer over te spreken.
Laatst bijgewerkt door Suusje83 op 16-09-04 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 17:17

Doet BB het bij jullie niet? Hier in Alkmaar wel. Het werkt zowaar weer eens!! Heeft het een tijdje niet gedaan maar nu werkt het perfect.

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 17:17

Sorane schreef:
Ik was vandaag dus netjes om 8.45 op school. Geen docent tot bij 13.00. Toen 1 uurtje les en daarna zou ik nog 4 uur hebben van 1 docent.
Halverwege het, niet verplichte en zeer saaie, college komt er iemand binnen die melde dat de desbetreffende docent voor de volgende uren ziek is.
Kortom IK BEN VOOR NIKS NAAR ALKMAAR GEGAAN. Boos!

Ik zei toch dat je lekker naar huis moest gaan... Ach gut Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 17:18

Misja schreef:
Meen je dat? Scheve mond


Ja dat is echt heel naar. Je voelt je meteen helemaal niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 17:20

xtwisterx schreef:
Ik zei toch dat je lekker naar huis moest gaan... Ach gut Haha!


Ja.. je had gelijk Bloos Volgende keer toch beter luisteren naar mede-bokkers Haha!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 17:29

Blackboard werkt bij ons ook prima, ben ik zeer over te spreken!