wat deed orkaan ivan op bonaire!?!?!?!?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

wat deed orkaan ivan op bonaire!?!?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 21:55

hoii hoiii, 3 maanden geleden schreef ik nog naar jullie bokkers dat ik na bonaire ging voor een jaar, nu zit ik er 2,5 maanden, en heb nu al het een en het andere meegemaakt wat ik jullie nu graag wil vertellen!
We kregen 3 dagen van te voren te horen dat de orkaan er aan kwam! maar ja niemand gaat natuurlijk gelijk zen huis dicht plakken en door het lint gaan, want zoals bijna elk jaar gebeurd draaittie net weg voor bonaire!
de orkaan zou op een dinsdag komen, dan was het maandag avond, ik werkte op de pier bij men barretje...karels cappuccino bar! we zagen dat er geen wind was, maar de zee heel erg raar veel stroming en heel erg onrustig heel raar! der waren nergens vissen niets.!!! normaal gesproken bleven ze express bij de pier in de hoop dat mensen eten gooien!
en ineens beginthet te waaien er viel een stoel in het water! nou en toen moesten we alles opruimen..bah alle stoelen op stapelen, de bar leegruimen tot aan de was middel toe! glazen drank nou er staan zeker wel 35 soorten dranken! en 50 glazen cocktail apparaat weg, koffie apparaat allessssss! daar waren we wel ff mee bezig midden in de stortregen! zeik nat hahah maar wel gezellig!
De dag daarna was ik zoiezo vrij! dus was het alles inruimen thuis ( ons huisje is niet zo sterk! gelukkig verbleven er vrienden van men huisgenoot in het hotel dus konden we lekker daar overnachten, einde van de middag begon de storm stom gezegt! maar ik vond het wel leuk! het idee dat je veilig zit en het buiten stormd als de pest! is toch wel leuk! ik en 2 gasten zijn nog in het begin van de strom de straat op gegaan om van de zee en de golven foto;s te maken al die meiden janken! ahhahahahahah ( gemeen k weet het) der was weinig aan de hand, wij zaten aan de water kan.....je hebt de zee....huis....straat..huis wij zaten dus aan de andere kant van de weg! en precies volgens devoor spellingen kwam aan de zuidkant het ergste( vloedgolven) echt waar wij zaten in het hotel alleen, vol met K*t muggen geen electriciteit! dus geen airco of licht! kan je vast nagaan dat ik met men domme kop men knieen vaak aan tafels heb gestoten! het begon enorm te waaien voor 3 uur lang! toen was ik het zat want er gebeurde maar niets! dus heb ik gezegt laten we naar men baas gaan die zit namenlijk nog bij men werk aan het water! inhet restaurant! het was druk op de weg iedereen ging natuurlijk naar de waterkant want daar waren de golven, wij komen daar aan bij het reataurant zitten haast al men collega's daar, aan de rum cola en bitterballen, ( frietuur loopt daar op gas) hahhaah en zaten we met zen allen te praten en ondertussen en soap te volgen op tv! nou en toen weer naar huis, ( ik wou nog helemaal niet!) maar jaaaa! toen we eenmaal in het hotel terug warenwas iedereen geavacueerd aan de waterkant en waren wij de enigste in die wijk die er nog zaten! toen zijn we gaan slapen want wekregen te horen dat de storm zoals altijd net voor bonaire was weggedraaid! Knipoog ik wou zooo graag slapen maar die k*t muggen laten je niet met rust ben 4 x wakker gemaakt s'nachts dus je kan wel denken dat ik dat ik behoorlijk sago was!

Kijk op www.nu.nl en dan op foto van de week! daar zie je de bar staan die aan de kant van het water kapot os!

de groeten allemaal!!!!!!!!!!!! groetjes serenatjeee

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 22:20

zo dat is nog eens een belevenis!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 09:35

zo maak je nog eens wat mee hé!