tragus-piercing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:42

hebben jullie hem allemaal laten piercen of zijn er ook bij die geschoten is? dat lijkt me *brrrrrrrr* Scheve mond

adnil
Berichten: 915
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:51

ik heb m ook laten piercen een jaar of 2 geleden... bij mij deed het zetten ook geen pijn, maar daarna is hij gaan ontsteken (dat heb ik heel snel met alles: oorbellen, piercings, wondjes...) Nou, mijn hele oor zat dicht, zo dik was dat!! .. Maar toen de ontsteking eindelijk over was toen is hij ook nooit meer gaan ontsteken!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:59

Heet het een tragus? Ik dacht altijd trachum!
Haha dat is grappig!
Ik heb er ook 1 al zo'n 3 jaar denk ik, deed ook geen pijn, alleen trok het de eerste dagen een beetje in mijn kaak?!
Ik heb er trouwens een staafje in (zo een met aan het uiteinde bolletjes) dat vind ik mooier dan een ringetje of zweerknopje Knipoog
Ik heb hem destijds laten schieten, dat zou ik nooit weer doen!! Niet dat ik er last van heb gehad, maar ik heb toch veel meer vertrouwen in een piercer!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 20:01

2 vriendinnen van mij hebben hem
echt vet leuk vind ik dat staan! Haha!
(wil hem heel stiekem ook, maar ben bang dat hij bang doet Bloos )

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 20:03

hoe duur kost het ongeveer om dat te laten zetten bij een piercer?

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:22

Heb em nu alweer 3 jaartjes. Was eigenlijk wel voor de rage, nu heeft iedereen ineens zo'n ding lijkt wel. Maar het blijft mooi jah. Heb nog steeds altijd een ringetje in. En heb het laten piercen. Wil misschien ook wel de rechterkant erbij. Vind uberhaupt piercen niet zo erg. Al lijkt tong me wel weer erg pijn doen, terwijl een intiempiercing wel mee viel. Vond me tattoo laten zetten veeeeeeeeeeel meer pijn doen!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 22:25

Heel erg lelijk...

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 22:59

Misser schreef:
Heel erg lelijk...


Scheve mond

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 23:03

ik wil dr nog 1 laten zetten.
ga nu eerst mijn oor stretchen (ca. 4 mm) ik wil nl graag n kleine fleshtunnel.
daarna wil ik ook nog zo'n ding dr in. (als het niet teveel wordt, heb ook al 'n labret)

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 23:05

fleshtunnel??? Was dat???

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 23:12

Miss_Blimm schreef:
fleshtunnel??? Was dat???



Afbeelding

dit is een 4mm fleshtunnel.
mijn broertje heeft op dit moment een 7mm, maar dat vind ik voor mezelf niet mooi, zo groot.

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 23:26

Owh die dingen bleghhh neej hou er niet zo van. Maar jah smaken verschillen Lachen komt misschien omdat de eerste keer dat ik et zag het echt een mega grote was Scheve mond

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 23:40

biepp schreef:
ik wil dr nog 1 laten zetten.
ga nu eerst mijn oor stretchen (ca. 4 mm) ik wil nl graag n kleine fleshtunnel.
daarna wil ik ook nog zo'n ding dr in. (als het niet teveel wordt, heb ook al 'n labret)


Dat vind ik toch zo zonde he Bloos!
Enne.. hoe doe je dat eigelijk, dat oprekken? Krijg je daar geen last van enzo?? Scheve mond

Maarja ik wil ook dolgraaaag een tragus, alleen heb t niet zo op piercen (had zo'n pijn aan mn tongpiercing Bloos ) dus vandaar dat ik al máánden op zoek ben naar een winkeltje waar ze t schieten, hier in de buurt ergens....

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 23:41

Piercen doet echt geen pijn hoor. Van de tragus dan. Ik heb idd wel es tong gezien en moet ook zeggen dat dat er niet fijn uitzag. Neem van me aan dat tragus niet erg zeer doet. Gewoon doen Haha!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 00:05

Mijn tongpiercing deed ook behoorlijk zeer, terwijl ik anderen erover had gevraagd en hen had het niet echt zeer gedaan. Iedereen heeft een andere pijngrens natuurlijk. Maar mijn neus (2), labret en tragus deden echt niet zeer hoor!
Mijn tong deed vooral zeer, omdat eraan 'getrokken' wordt als ze de piercing zetten, ik had dus voornamelijk spierpijn in mijn tong.

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 00:07

Clautje schreef:
Dat vind ik toch zo zonde he Bloos!
Enne.. hoe doe je dat eigelijk, dat oprekken? Krijg je daar geen last van enzo?? Scheve mond



haha ja dit is echt zon piercing als in: love it or hate it Knipoog
of je er last van krijgt.. hangt van jezelf af, hoe je het verzorgt, ermee omgaat enz. mijn broertje had meer last van zijn neuspiercing dan van dit ding.
En als je t gat niet te groot oprekt groeit t ook weer redelijk dicht als je dr geen zin meer in hebt.

oprekken kan met een stretcher (staafje dat in het begin heel dun is, aan het einde heel dik) die je gedurende een paar weken steeds verder door je oor schuift (elke keer een week tussenpauze en dan weer een stukje verder schuiven) zodat het langzaam oprekt.
Of je kunt bij de piercer gewoon het gat telkens (om de 2 weken geloof ik) groter laten maken, maar das wel n dure grap.

voorbeeld van een stretcher:
Afbeelding

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 00:08

Ik heb vanalles gepierced, maar ik vond de tragus-piercing echt geen pijn doen. Heb ik ze trouwens laten 'schieten' met een knijppistool.

miss_monty

Berichten: 379
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: eelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 09:17

Iemand vroeg hoe duur het was.. bij mij was het niet duur.. ik heb het bij het oortje in groningen gedaan en het was geloof ik iets van €12,95.. maarja.. als ik heb eruit ga halen denk ik wel dat ik men hoofd schuin die kant ophoudt aan de kant van de piercing.. dan valt dat vlindertje er minder snel in voor de rest met ontsmetten en draaien deed het bij mij ook geen pijn..
dat stretchen lijkt me trouwens erg pijnlijk.. Scheve mond

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 11:01

Haha ik zit ook altijd op BME geweldig site
Maar oke, schieten moet je idd NOOIT doen, dan ben je HEEL erg dom.. miepmiep heeft gelijk, dat kan gruwlijk mis gaan. Deze heb ik ook iig, al een jaar of 3, heb het netjes laten piercen en voelde er niks van, ik dacht dat hij alleen eraan zat te trekken maar hij bleek bezig te zijn met piercen dus.. Schijnheilig Naja, ik ben blij dat deze ervaring niet pijnlijk was, heb nl anders meegemaakt.(labret,tong,industrial in mijn oordat deed zo veel !@*$#*&# pijn!!!!)
miss_monty schreef:
dat stretchen lijkt me trouwens erg pijnlijk.. Scheve mond

Ach nee joh! Tenminste niet als je het goed doet, en dat betekent ERG langzaam! Dan voel je er niks van. (Tenminste bij het geval..)

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 11:18

De mijne is geschoten en ik heb er nooit last van gehad hoor! Was maar €5,-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 11:23

Ik ga m ook laten zetten Lachen

Heb net mn neuspiercing eruit,
die heb ik 2 keer alten schieten, maar hij ging telkens ontsteken.
Nou heb ik gat in mn neus... je wil niet weten Tong uitsteken
Ik hoop dat het nog een beetje bijtrekt, het is echt zonde.
De 2e keer moest ik hem door de ontsteking heen laten schieten
(dat was goed zei de piercer.......)
Nou, dat was zo'n helse pijn, doe ik nooit meer.. en ben echt niet kleinzerig ofzo!

En een tragus vond ik altijd al mooi..
Eerst wilde ik een lippiercing, maar dan kan ik echt geen stage meer ktijgen bij een Da...!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 11:38

Ik zit er ook wel een beetje over in, ik ben nu de pabo in 2 jr gaan doen en bij de sph was het nooit een probleem, maar als je het onderwijs in gaat misschien wel...
Ik zie ze zelf niet echt meer, ik ben mn piercings gewend zeg maar. Maar de nieuwe pensionhouder waar Siik nu staat heeft er echt wel een beetje problemen mee geloof ik. Ik wordt er door hem echt op beoordeeld, vind ik ZO fout! Maar ja je doet er nix aan...
Ik heb trouwens een labret, tongpiercing, 2 in mn linker neusvleugel, een tragus en nog enkele oorbellen (8).

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 11:39

Op zich wel leuk, maar ik laat het niet doen.Ik heb wel een gaatje bovenin mijn oor, maar daar zit eigenlijk nooit meer een oorbel in.

Als ik ooit wel weer een extra gaatje wil, dat zou ik het altijd laten piercen. De ontstekings kans is dat echt véél minder, dan als je het laat schieten. Bij schieten versplinterd je kraakbeen en bij piercen niet. Volgens een vriend van me, die piercer is, gaat het bij 90% van de mensen die laten schieten, ontsteken... Dat zijn er nogal wat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 11:43

biepp schreef:
[image]

dit is een 4mm fleshtunnel.
mijn broertje heeft op dit moment een 7mm, maar dat vind ik voor mezelf niet mooi, zo groot.


is dit niet een gewone oorbel of ben ik nou Blond

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 11:47

Menino schreef:
is dit niet een gewone oorbel of ben ik nou Blond

Nee, hierbij gaat het om het gaatje wat je groter maakt. De oorbel zit dus rondom in je oor, je kunt er doorheen kijken.