ib-groep

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

ib-groep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 12:05

hebben jullie ook zoveel problemen met de informatie beheer groep? Ik krijg om de paar maanden wel een bericht dat dit niet goed is of dat niet goed, of dat ik ineens een (onterechte) schuld heb..

Vorig jaar ben ik na 6 weken gestopt met een opleiding, keurig opgezegd, OV ingeleverd. Krijg je ineens weer bericht dat je je Ov niet hebt ingeleverd. En sindsdien heb ik alleen maar gez**k met de ib-groep. Nu krijg ik wéér een bericht dat ik een schuld heb omdat ik mijn OV niet heb ingeleverd.. Pardon?? Ik heb hem pas 2 weken geleden opgehaald! En dat NADAT ik de ib-groep had gebeld, omdat ik geen afhaalbericht kreeg. (nee, klopt, komt omdat ik vo\rig jaar een opleiding had gedaan, hij lag nu al een jaar op t postkantoor) GRR, ben het ECHT een beetje zat.. Hoe vaak ik wel niet aan de telefoon gehangen heb na een fout van hun..

Onderschriftloos :Y)


Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:07

Ik heb er geen problemen mee *afkloppen want heb nu al 2 maanden ilegaal OV Lips are sealed *

Cuando menos piensas .... sale el sol

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 12:13

banketstaaf joh, dat wordt betalen voor je!! Daar komen ze zeker achter en dat gaat je 68 euro per halve maand kosten! Ga maar vast sparen en als ik jou was zou ik hem zo snel mogelijk inleveren!

Onderschriftloos :Y)

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:43

Ja ik zou er inderdaad maar wat aan gaan doen. Bij de IB zijn ze echt niet gek.....

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:48

nah, ik was nog niet uitgeschreven bij m'n oude school, dus ze kunnen me op zich niets maken toch? Maar volgende week schrijf ik me uit dan zal ik wel bericht krijgen dat ik 'm moet inleveren.

Cuando menos piensas .... sale el sol

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:52

Het afgelopen jaar is het eigenlijk vrij goed gegaan met de IBG
Het probleem is volgens mij dat ze verandering niet zo goed aankunnen, zoalg je situatie hetzelfde blijft is er niets aan de hand.

Wat ga je nu doen trouwens?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:56

Wat echt superlullig is trouwens, is dat ik ben gestopt dus met een MBO opleiding, nu doe ik dus Vavo (volwassenen Havo) en OV is niet meer geldig Boos! Krijg ik alleen studie tegemoetkoming. En ik heb al zo'n spijt dat ik gestopt ben Verdrietig

Cuando menos piensas .... sale el sol

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 13:06

Het is daar altijd een zootje! Post krijg ik een maal per maand ofzo (ook zo belachelijk) en er is altijd wel íets dat niet klopt Boos!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 13:15

Dit heb ik destijds ook gehad (1998).

Ik zou mijn ov te laat hebben ingeleverd en kreeg daarvoor een boete.
Terwijl ik prima op tijd was.
Hun gooide het erop dat het erop zou neer komen dat de school anders gehandelt zou hebben met het opzegformulier.
Ik heb de boete toen betaald, ik had het idee dat het gewoon niet anders was maar baalde er wel flink van!

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

muppetmayo

Berichten: 3392
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 13:22

zoooooitje daaro!! ov te laat ingeleverd (was op tijd), steeds maar stufi krijgen en ik maar zeggen dat ik geen opleiding meer deed. INeens kwamen ze erachter (na een half jaar) dak toch nog stufi kreeg (duhhhhhhhh) en of ik ff ruim 500 euri terug wilde betalen Boos! dat soort dingen

Onderschriftloos....

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 13:55

Llewella schreef:
Ik zou mijn ov te laat hebben ingeleverd en kreeg daarvoor een boete.
Terwijl ik prima op tijd was.

Ik begrijp dat niet... Ik heb mijn OV van de week ingeleverd, en kreeg een bevestigingspapiertje mee, dat ik volgens die man 5 jaar moet bewaren...

Dan heeft de IB groep toch geen poot om op te staan? Of zie ik dat nu verkeerd... Scheve mond

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 16:14

Ik heb er ook wel gezeur mee;
Mijn ouders zijn gescheiden, mams is pleite en niet te traceren- daar krijg ik dus ook geen cent van.
Nou willen ze voor de stufi het inkomen van beide ouders hebben, dus wij keurig vermeld dat het van mn moeder onbekend is ivm geen contact. M'n vader heeft een aardig inkomen, en ik krijg dus iets van 70 euro.
Maar nou blijven die sukkels daar constant vragen wat het inkomen van mn moeder is, en krijg ik dus telkens reacties met 'niet de volledige gegevens ingevoerd' etc. Ja hállo! Die moeder van me is al 19 jaar pleite!!! Boos!

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 17:52

blij te horen dat ik niet de enige ben!! Wat raar dan dat zo'n ontzettend grote en belangrijke organisatie ZOVEEL fouten maken! En idd met veranderingen. Ik kreeg vorig jaar idd ook te lang stufi en of ik dat even terug wilde betalen toen ik ZELF gebeld had dat ik nog steeds kreeg.

Richtje: ik doe nu CMV; cultureel maatschappelijke vorming.

xtwisterx: idd, die kreeg ik ook vorig jaar maar nu ik eraan denk weet ik eigenlijk niet of ik die nog wel heb. Weet nog wel dat ik m in mijn portemonnee had en dattie toen drijf wa stoen t een keer regende... Bloos

Onderschriftloos :Y)

mirre
Berichten: 1001
Geregistreerd: 30-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:44

De IB groep is een drama!!!!!!!! Een ander woord heb ik er niet voor!!! Mijn ouders zeiden zelfs, als we dit allemaal hadden geweten, waren we er nooit aan begonnen, dan geven wij je wel wat extra's, wat een rampenplan zeg, ben blij dat ik daar van af ben! Ze hebben echt schade aangericht die niet meer te herstellen is! Evt. meer via pb
En kijk uit met die ov kaart!!! Ik was ook een paar dagen te laat (lees een weekje) en kreeg ook de ib op mijn dak, we hebben het met veel moeite recht kunnen breien, maar dat viel niet mee!

_Jis_Ka

Berichten: 424
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Land van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:03

Mijn broer kreeg een melding dat hij €2500 moest terug betalen.. Bleek iets fout te zijn gegaan van hun kant Verward Nou kreeg ik vorige maand netjes een brief van hun dat ik te weinig had gekregen, zo'n 45 euro per maand vanaf januari.. Dus krijg ik deze maand iets van 550 (eenmalig), en bij mijn broer idem, maar dat gaat dan van zijn 'boete'af. Dat is dan ook echt het enige leuke wat ik van de IBG te melden heb, voor de rest net als jullie allemaal ellende Mijn ouders zijn dan weer opnieuw getrouwd na een scheiding, ze hadden 4 maanden nodig om een beetje te begrijpen hoe dat nou eigenlijk allemaal zomaar kon en in elkaar zat Frusty

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:25

Richtje schreef:
Het probleem is volgens mij dat ze verandering niet zo goed aankunnen, zoalg je situatie hetzelfde blijft is er niets aan de hand.


Ik ebn in december met m'n studie gestopt en nu weer aan een nieuwe begonnen en heb helemaal geen problemen gehad.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 19:34

mazzel heb je dan misser! Hoop voor jou dat dat ook zo blijft want ze kunnen er een flinke puinhoop van maken!

En x luvya: 2500 euro??? Wat is dat voor fout geweest van hun?? Lekker hoor, dan schrik je je toch t apelazerus?? (al is die 550 euro dan wel weer leuk!)

offtopic: geweldige avatar heb je!!

Onderschriftloos :Y)

_Jis_Ka

Berichten: 424
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Land van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:40

Tnx!!
Nou t was dus net in de tijd van de eurowissel enzo, en er was iets niet goed doorgekomen van mijn vaders inkomen (ik studeerde toen gelukkig nog niet) maar daar mag hij dus wel nu voor betalen.. Beetje banketstaaf allemaal

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 20:54

Ik heb ook altijd probelemn met de IB-groep. Hun probleem is dat ze niet luisteren of opletten. Ik heb vorig jaar 3x een wijziging moeten sturen dat ik van OV naar OV-vergoeding overging. Na de derde keer (met koeieletters er op geschreven dat ze eens moeten LEZEN wat er staat) kreeg ik pas een bevestiging dat het goed was. Wat een sukkels daar zeg.

:D

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 21:44

Hou op schij uit, Ga vooral niet in het buitenland studeren. Pff ik heb die mensen zo vaak wijzigngen doorgestuurd, en gebeld.
Maar ik moet zeggen dat vorig jaar als helemaal goed is gegaan!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-04 18:56

ik heb nog geen reactie gehad op mijn mailtje, ben wel heel benieuwd wat ze eraan gaan doen!

Onderschriftloos :Y)

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:43

Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad. Had mn OV binnen 3 weken (terwijl je het normaal 3 maanden voor je 18e verjaardag aan moet vragen officieel, nu had ik het een maand voordat de opleiding begon gedaan)
En als alles goed gaat krijg ik gewoon mn stufie aan het einde van de maand.

Bij mn vriendin is het fout gegaan. Die kreeg dr stufie pas 5 maanden later. Maar wel in 1 keer.

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:52

IB groep , breek me de bek niet open , en je kan ze niks maken
al doen ze alles fout ,hun gekloot heeft mij 15,000 guilden gekost !!
omdat ze me kwijt waren en dus post naar een verkeerd adres stuurden terwijl ik toen ik verhuisde al 3 jaar van school af was ......
de advokaat adviseerde te betalen dmv betalings regeling want je kan ze toch niks maken , overheid he ...

heeeeeeel veeeel succes !!! (en sterkte in je eindeloze strijd )

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 09:09

Ik heb al van zoveel mensen klachten en problemen met de IB-groep gehoord, maar tot nu toe heb ik nog steeds geluk en krijg ik maandelijks netjes mn bedrag gestort...

Iedereen neemt me zoals ik ben, nou ik nog ~ Loesje

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 09:49

Stoom uit je oren
Als je verhuist én van opleiding wisselt kunnen ze het al niet meer aan daar.....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius, Axxy, Boheme, Duran123, Es_ther, kiki1976, knockout1, moOby, MyWishMax, santaju, Selente, Vavane, verootjoo, Vinny12511, YandexBot en 172 bezoekers