vervolg op bericht van puck ed.

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

pieterjan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-01 11:56

Jeetje kom ik hier terug om te kijken naar het topic, staat er al een berichte op na een reactie van laura en puck? Verward Verward Verward
niemand had nog kunen reageren omdat er al een slotje opstond???LAura ; jij zegt dat er een communicatiestoornis is tussen ons en heel bokt. de enige die ik constant hoor klagen is een groot deel van de moddies en jij!en dan allemaal op moderatorforum liggen roddelen over dat we een ban verdienen?laura is geen moddie dus die verwijt ik niks op dit vlak. Je hebt ook moddies die best met ons kunnen lachen en ons heel poisitief benaderen en je hebt ook een groot deel dat ons wel heel super vind dus wat doe je dan? Of je denkt aan je eigenbelang en geeft ons een ban of je dnekt aan anderen en laat die personen doen en je kijkt naar anderen. Ik geloof zelfs te herineren dat bart soms zegt: zucht geen tjd om dit topic na te lezen dus doe ik er alvast een slotje op! Bart ziet een topic over mytens op puck en spontaan gaat ie al dnken aan een slotje!(Zijn geconditioneerde reflex he bart Gaaaap )

Laura, lees aub niet de penny; daar steek je niets vanop Frusty JE geeft zelf toe dat je ook wel eens bekvecht etc: weet je nog dat je een topic had gezet over dat je problemen had met een relatie met een lagergechoolde man ofzoiets? toen zeiden er een deel van jaa, je komt al heel arrogant over en je bent ook een beetje scheinheilig op dat vlak vind ik! Boos! ik ga nu rijden op torino en dan kom ik tegen half6 wel weer online denk ik. EN laat dit slotje dan niet op slot zijn door een verwijtende opmerking van jou laura ! en puck: gedraag je nu een beetje Tong uitsteken

VOORZITTER AFM

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 11:57

Gaaaap

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 12:03

Sommige mensen weten niet van ophouden. Een slotje wordt niet voor niets geplaatst. Dag PJ.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten