Hebben jullie ook wel eens...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Hebben jullie ook wel eens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 21:02

Hebben jullie ook wel eens dat jullie denken in jullie verleden, je problemen dat je niet weet wat je moet doen en dat je ergens spijt van hebt.. Dat je dat gevoel aan iemand kwijt wilt aan iemand van internet en je begint tussen door te bibberen in je handen en krijg een brok in je keel en begint beetje te tranen.. Het is heel vaag van mij dat ik dit nu schrijf maar het moest er gewoon uit.. Heb niet echt zo'n super leven en jullie denken vast dat ik een aansteller ben maar weet soms gewoon niet wat ik moet doen..

fok.nl de beste.


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:15

Ja hoor dat heb ik wel eens. Vooral met dingen waar ik achteraf spijt van heb dat ik ze op een bepaalde manier heb aangepakt of juist niet heb aangepakt..........

Ik denk dat dat heel menselijk is als je dat af en toe hebt.

Zo heb ik weleens spijt dat ik met een persoon uit het verleden niet meer zoveel contact heb (da's mijn eigen schuld want ik heb 6 jaar een relatie met iemand anders gehad en heb het contact laten verwateren) en dat ik niet heb geluisterd naar de vraag of ik met hem mee wilde verhuizen naar de andere kant van de wereld want hij hield zoveel van me....... Daar kan ik best af en toe verdrietig om zijn, vooral omdat mijn relatie van 6 jaar over is en hij inmiddels daadwerkelijk naar de andere kant van de wereld is geemigreerd en ik zeker weet dat dat de persoon zou zijn geweest waar ik heel oud mee had kunnen worden Huilen we hebben nog wel steeds contact maar dat maakt het er zo nu en dan niet makkelijker op (maar misschien komt ie weer eerdaags naar Nederland en komt er nog eens een kans om de verloren tijden in te halen)

Dus ook ik heb af en toe weleens dat soort momenten Knipoog

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:16

Ik heb dat vaak genoeg. Dat je je ongelukkig voelt, maar niet weet waarom.
Dat je het iemand wil vertellen, maar dat je daar ook eigenlijk geen zin in hebt, want je weet toch niet precies wat je wil vertellen...
Denk dat iedereen dat in zekere mate wel heeft.
Ik weet verder niet wat er met je is, maar Ach gut!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:29

Tuurlijk, dat heeft iedereen denk ik wel eens.
En het is heel normaal.
Ik bedoel, niémand is perfect.
Iedereen maakt fouten, en dat is toch niets om je druk over te maken?
Ik kan ook niet heel wijs worden van je verhaal, maar in ieder geval sterkte Lachen

Bloeme-Rose (Special D x Gribaldi)
Wieke (Ymte x Leffert)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie