Wel het met vast persoon gedaan zonder relatie?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Wel het met vast persoon gedaan zonder relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 18:57

Heb wel gezocht of er al s een topic over was maar heb nix gevonden... dus sorry als ik t fout heb... Maar ik ken iemand waarvan haar ex wel met haar t bed wilt delen (om t zo te zeggen) maar geen relatie wilt... misschien is dit wel een beetje te gortige vraag maar ze zit er best mee (ze moet t natuurlijk zelf weten) maar ik zou t ff niet weten Verward

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~


remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:06

Lijkt mij dat het gedoemd is te mislukken, wie heeft het uitgemaakt?

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:11

sex met je ex is en blijft fout!!!
maar sex zonder relatie moet wel lukken.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:11

Gebeurt heel vaak. Dat het uit is, maar men nog wel af en toe sex heeft.
Zolang je er beiden een goed gevoel bij hebt, waarom niet?
In de gevallen die ik ken kwam het of weer goed, of was die 'sexrelatie' na een tijdje ook over.

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 19:12

hij heb het toen uitgemaakt... hij is ook wat jaartjes oudre dan haar

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:14

renegade schreef:
sex met je ex is en blijft fout!!!
maar sex zonder relatie moet wel lukken.


??? das dan toch het zelfde ??? OF snap ik het niet helemaal Verward haha

renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:18

niet echt!
sex met je ex of sex met een gewone vriend of een vriend van een vriend of broer..

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:18

Ik heb het in mijn vriendenkring wel eens meegemaakt en het loopt altijd fout omdat de 1 toch uiteindelijk meer wil als de ander.

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

Kanzi
Berichten: 2655
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:24

Zoiets werkt denk ik alleen als allebei de kanten er hetzelfde over denken.
En als ik het zo hoor 'zit zij er best mee' , en staat ze er dus niet echt achter. Misschien hoopt ze hem op deze manier terug te krijgen? Terwijl hij het misschien wel lekker makkelijk vindt zo.....
In dat geval moet ze wel uitkijken dat ze zich straks niet heel erg gebruikt voelt.
Als ze er wel zelf achterstaat maar ze zit er mee wat anderen er van denken....laat ze lekker denken toch? Als je er niemand mee kwetst dmv vreemdgaan of zo heeft niemand er iets mee te maken wie het met wie doet. Knipoog

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 19:30

Ik denk dat ze m nog wel erg leuk vind... hij had t vrij plotseling uit gemaakt en haar wereldje storte in ongeveer... nu gaat t weer goed maar denk dat ze m dan meer dan alleen maar aardig/leuk gaat vinden

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

lovemangga
Berichten: 319
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:59

80% heeft sex met een ex!
(ik denk dat als ze er erg meezit, er mee moet stoppen!)

greetzz

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 20:04

80%? Waar haal je die cijfers vandaan? Ik kan me dat niet voorstellen eigenlijk.

Ik heb ook weleens een sex-relatie gehad (en ook weleens met een ex). Werkte in mijn geval niet echt. Ik kan toch mijn gevoelens niet uitschakelen, dus alleen voor de sex is geen optie.

זכור

Kanzi
Berichten: 2655
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 20:21

lovemangga schreef:
80% heeft sex met een ex!


Nou ik niet hoor! En eerlijk gezegd ken ik ook niemand die dat wel doet (of gedaan heeft).
Sexrelatie's komen volgens mij wel vaak voor, maar dat vind ik toch anders. Sex met een ex, daar zou ik mijn gevoel niet bij uit kunnen schakelen.

serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 20:24

Nou ik in ieder geval geen sex met ex.

Ik zou er toch meer bij moeten voelen om sex te kunnen hebben.

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 20:51

Probleem hierbij is dat er eentje meestal wel terug gevoelens kan krijgen, heb ik toch ook meegemaakt. En ik bleef maar hopen dat hij meer wou, maar niets was minder waar Knipoog

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 20:54

Ik heb dit vroeger ook gedaan maar na een tijdje leert 1 van de 2 iemand anders kennen en dan is het ook gedaan.Wij hebben er geen ruzie door gekregen.

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 21:32

Ojee is dus niet erg positief Scheve mond t is een enorme twijfelkont. Schijnheilig

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

Machie

Berichten: 15955
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:46

seks zonder relatie kan prima, maar dan niet met je ex

Ik heb sowieso geen enkel contact meer met mn exen, dat scheelt weer Haha!

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:54

Sex met je ex kan wel degelijk hoor!! Bloos
Voelt heel fijn en vertrouwd, zonder nadenken over vervelende dingen, gewoon even niks alleen fijne dingen. Lachen

Tis alleen banketstaaf als ie een nieuwe vriendin heeft maar ja....das niet meer mijn probleem dan. Schijnheilig

Dit liedje was niet voor niks; Max don´t have sex with your ex, it will make your life complex, my Max, baby take it easy.. Haha!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Soris

Berichten: 583
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: OM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 22:27

Heb er ook wel goeie ervaringen mee Bloos (lang geleden hoor, voor het geval mijn nieuwe vriend dit toevallig leest....Bloos! )

Maar kan denk ik alleen goed gaan als het al een tijd uit is, en er van beide kanten geen verwachtingen aan verbonden worden. Als je vriendin stiekem toch hoopt dat het nog goed komt, lijkt het me niet zo'n goed idee Scheve mond

Maar als beide niets meer willen, alleen sex, kan het heel fijn zijn.
Is natuurlijk heel vertrouwd omdat je elkaar zo goed kent.

Leuke dressuurpaarden te koop van oa Don Tango B, Arlando, Serano Gold, El Capone, Sorento, Riant: Stal Alberts

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 01:48

ach kan prima,
als je maar weet dat het verder niets meer is,
een paar jaar treug alweer had ik iets met een jongen, de sex was leuk maar de rest niet, dus we hebben de rest maar een tijdje laten zitten, maar op een gegeven moment kreeg ik een nieuwe vriend en heb ik het wel stop gezet Knipoog

Dag lieve mama...

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 07:15

Het kan, maar dan moeten beide partijen echt geen andere verwachtingen of hoop hebben, want dan wordt 1 van beide gekwetst en da's ook niet de bedoeling...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 15:33

T lijkt mij BTW ook best raar als je de volgende dag doet alsof er nix gebeurd is.... heb je daar dan geen last van?

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 21:36

Charmed_One schreef:
T lijkt mij BTW ook best raar als je de volgende dag doet alsof er nix gebeurd is.... heb je daar dan geen last van?


waarom zou je doen dan alsof er niets is gebeurd Verward
als je beide weet dat het alleen om de seks gaat, dan hoef je toch niet te doen alsof er niets gebeurd is Verward
of snap ik je nu niet Haha!

Dag lieve mama...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 22:10

o ja hoor en dat gaat prima!!
ik heb 2 zomers lang 'het' met 2 jongens gedaan(niet tegelijkertijd Clown maar de ene dag met Rob de andere dag met Marcin en zo ging het heel de zomer...) maar ze wisten alle2 dat ik nix vast met hun wilde, maar als het zo uitkwam hadden we wel sex, ook wisten ze van alkaar dat ze het alle2 met mij deden

ach ja, ik was jong, het waren 2 superlekkere jongens met nog een leuk karakter ook Lachen

we deden wel meer dan alleen sex hebben trouwens, naar de bios, met een groepje zwemmen, naar pretparken etc

heb met alle2 nu nog weleens contact, enige verschil is dat ik nu samenwoon en dus geen sex meer met ze heb Knipoog

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Abiola, AnneMarijeP, DeTjoeter, EsmeeKKK, Eve_Nie, Flippertje, GaitMonster, gelato, HighFly_, ingvdh, janneke_S, Lau07, Mnoonn, Mo_86, N_Quirro, PowerPoef, stoer, Telpeva en 64 bezoekers