Help! Pup poept in de auto!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:26

Ik heb echt een heel klein reisbenchje, zo'n soort bakje waar je een dier mee naar de DA neemt, dus geen huisbench.
Ik heb hem met riempjes aan het hondenrek vastgemaakt (heb en grijs kenteken jeep).

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 23:30

Je heb toch opklapbare benches? Kan je 'm gewoon plat op de bodem leggen en je auto ergens anders voor gebruiken. En ik zou hem inderdaad wel stevig vastzetten, dat 'ie niet door je bak vliegt als je een keer goed op de rem moet stappen.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 02:51

Ik heb voor onze pup een opklapbare bench inderdaad. Die laat je zo in elkaar zakken als je er wat anders is wilt vervoeren.

Iedereen zei mij ook altijd dat honden nooit hun behoeftes doen opo hun "eigen" plek. Nou, ik heb hier een donder zitten die dat zogenaamd lekker niet wist! Scheve mond

Kanzi
Berichten: 2656
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 16:07

Carlaa schreef:

Iedereen zei mij ook altijd dat honden nooit hun behoeftes doen opo hun "eigen" plek. Nou, ik heb hier een donder zitten die dat zogenaamd lekker niet wist! Scheve mond


Hahaha!!!! Haha!

Jokonootje

Berichten: 4854
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 16:11

Carlaa schreef:
Ik heb voor onze pup een opklapbare bench inderdaad. Die laat je zo in elkaar zakken als je er wat anders is wilt vervoeren.

Iedereen zei mij ook altijd dat honden nooit hun behoeftes doen opo hun "eigen" plek. Nou, ik heb hier een donder zitten die dat zogenaamd lekker niet wist! Scheve mond

uitzonderingen bevestigen de regel hè Knipoog

ik zou eens gaan kijken naar een bench en dan moet je daar wel echt haar plaats van maken...
dan heb je de meeste kans dat je niet meer poept in de auto ...

onze pup van 14 weken zit ook nog steeds voorin hoor... hij plast ook alles onder als hij alleen in de laadruimte moet zitten ....
Wij rijden nu pas hele kleine stukjes met hem achter in maar grote stukken zit hij nog lekker op de vloer bij de bijrijders stoel .... daar doet hij niks ....

Kanzi
Berichten: 2656
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 16:30

BeNGeL schreef:

onze pup van 14 weken zit ook nog steeds voorin hoor... hij plast ook alles onder als hij alleen in de laadruimte moet zitten ....
Wij rijden nu pas hele kleine stukjes met hem achter in maar grote stukken zit hij nog lekker op de vloer bij de bijrijders stoel .... daar doet hij niks ....


Ik rij ook alleen nog maar korte stukjes van een paar kilometer met haar.
Als ik haar voorin zet wil ze per sé op schoot bij mij. En het lukt mij niet om haar zo vast te binden dat ze op de grond blijft.
Moet ik haar op de stoel vastzetten aan de deur, maar dat vind ik voor haar gevaarlijker als ik moet remmen dan wanneer ze los achterin zit, dan krijgt ze zo'n rare slinger aan haar nek.
Vandaar dat ik haar gewoon maar wil leren om achterin te reizen.