Grootste irritaties

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:26

*Tamara* schreef:
Zooow, volgens mij moest hier iemand ff stoom afblazen! *LOL* Volgens mij maak jij je leven een stuk ingewikkelder dan t is en das zonde, tis al ingewikkeld genoeg zonder je overal aan te ergeren Knipoog

Ja, ik moest even mijn frustraties kwijt Bloos Ik kan zo nog 10 pagina's vullen met irritaties..
Ik ben nou eenmaal iemand die zich snel kan irriteren aan iets, maar dat laat ik meestal niet merken, en dus krop je het op, en dat komt er nu even uit Clown


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:29

Amethyst schreef:
Ja, ik moest even mijn frustraties kwijt Bloos Ik kan zo nog 10 pagina's vullen met irritaties..
Ik ben nou eenmaal iemand die zich snel kan irriteren aan iets, maar dat laat ik meestal niet merken, en dus krop je het op, en dat komt er nu even uit Clown


Hahaha nou, doe dat dan maar lekker op Bokt en niet in t echt (hoewel dat af en toe wel handig is natuurlijk Knipoog ), scheelt een hoop wederzijdse & verdere irritaties! Knipoog

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:36

toscana schreef:
De vriend van onze buurvrouw speelt ook gitaar en is inmiddels bij haar ingetrokken.. inderdaad soms erg irritant gepingel ook al omdat hij zomaar wat aanknoeit zonder nou echt een song te spelen.. en dan gaat hij nog meezingen ook met de flarden die hij wel kent... en dat zingen.. zelfs de katten rennen er van naar binnen

Ow, verschrikkelijk.. Die van de overkant zingt ook wel mee... Het is dat ik mij moet beheersen, maar mijn bloed bereikt dan toch wel bijna het kookpunt.. Ik ga er nog net niet heen Clown

Citaat:
Zou wat dat bootje betreft eerder hopen dat het een keer zo hard regent dat hij de straat uit drijft.. Haha!

Wahahahahaha, ja inderdaad Haha!:D Jammergenoeg zal het alleen nooit zo hard regenen Huilen

Ik kan mij trouwens ook verschrikkelijk aan hondeneigenaren ergeren. Hond los over straat Komen gewoon auto's aan en dergelijke, maar aanlijnen? Ho maar..
Of dan loopt aan de overkant van de straat nog iemand met 2 honden, wat doen ze? Laten ze de honden los.. WAAR zit je dan met je hoofd?? Van pure irritatie zou ik het liefst naar buiten lopen en die honden aanlijnen en de bazen even een heropvoedingscursus geven..
Maar ja, dat kan je weer niet maken hè..

Waar ik ook een gruwelijke hekel aan heb zijn van die puberale jochies met hun autootjes die door de wijk razen over de verkeersdrempels.. Ze wordne nog net niet gelanceert en de bumper ligt er nog net niet af, maar op zich..
En dan hebben ze ook nog van die keiharde *BOEMBOEM* muziek aan Rolleyes Zouden ze daar zelf nou niet knettergek van worden?

edit: Typo's...

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:46

Amethyst schreef:
Ow, verschrikkelijk.. Die van de overkant zingt ook wel mee... Het is dat ik mij moet beheersen, maar mijn bloed bereikt dan toch wel bijna het kookpunt.. Ik ga er nog net niet heen


En een radio hard aan in de buurt gebeurd ook regelmatig... als ik me er echt aan stoor draai ik de box bij de deur even bij richting buiten en gooi een house cd in de cd-speler en selecteer T-99 met Anasthasia die begint lekker onheilsspellend en dreunt goed door! OK dan!
Helaas mag ik dat niet van mijn vrouw Huilen maar ja.. soms kruipt het bloed waar het niet gaan kan en na 15 seconden de box vol open is het wel duidelijk dat ze hem zachter moeten zetten... Haha!

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:52

Bedankt voor de tip, toscana OK dan!

Als ik eens in een onbewaakt ogenblik de kans krijg... dan zullen ze het weten ook Clown

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:02

Aan mensen die te laat komen, oww daar kan ik me echt zo aan irriteren.
{beetje jammer dat bijna iedreen met wie ik omga te laat komt Tong uitsteken}

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:02

mensen die egoistisch zijn
mensen die bekrompen zijn
mensen die door je heen praten
mensen die niet geinteresseerd zijn als het erop aankomt
mensen die alleen over zichzelf praten
mensen die alles somber inzien
mensen die misbruik van anderen maken
mensen die laks zijn
mensen die heel hard schreeuwen in een drukke trein
mensen die niet auto kunnen rijden
mensen die arrogant zijn
mensen die dieren of mensen mishandelen
mensen die je laten stikken
mensen die in je gezicht blazen(sigarettenrook)
dronken mensen die opdringerig zijn

need I go on?
verder ben ik heel vriendelijk hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:12

Verkeer:

Ik blijf me irriteren aan mensen die niet weten dat je ook op een rotonde niet rechts in mag halen Boos!.

In de rij voor de kassa:

Mensen die het liefst een paar uur de tijd nemen om af te rekenen en weg te wezen Clown

PC:

Als iets niet werkt zoals ik wil dat het werkt, dan erger ik me echt groen en geel en ga ik net zo lang door totdat het lukt.

Mensen algemeen:

Ik kan echt slecht tegen mensen die werkelijk overal om zeuren en zeiken.

Mensen op stal:

Ik irriteer me mateloos als de longeercirkel een uur bezet gehouden wordt door iemand die alleen wat met een paard aan het stappen is (of aan het 'spelen), terwijl ik erin wil om een paard aan het werk te zetten (dit onder het motto: stappen en spelen kan overal).

Verder ben ik eigenlijk niet eens zo snel geirriteerd Haha!. Het zijn meer momentopnamen dat ik denk van grrrrrrrrr

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:18

Arrogantie en onbeleefde mensen. Afsnauwende kassameisjes bijvoorbeeld.
Of voordringende vrouwen bij het pinautomaat. En als je dan vriendelijk zegt: 'Mevrouw, ik was eerst hoor, kijk (wijst naar achter waar nog 8 mensen staan Extreme duivel ) dààr is de rij.' dan krijg je zo'n antwoord op beledigde toon terug: (Na je eerst heel arrogant aan te kijken) 'O sorry hoor. Maar je mag best voor hoor. Ik heb àààlle tijd'.

Grrrr wat kan ik me daar kwaad om maken. Dan is het dus vreemd dat ik tegen zo iemand zeg dat ze achter aan moet sluiten. Ze kwam echt aanlopen en ging gewoon voor me staan. Vind ik niet netjes dus ik zeg daar wat van.

:D

Foogul

Berichten: 986
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:21

Ach, en zelf zijn we allemaal heilige boontjes Schijnheilig

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:28

Er wordt hier naar je grootste ergernissen gevraagd. Niet of je zelf een heilig boontje bent. Want dat ben ik zeker niet.
(Geef het eerlijk toe Knipoog )

:D

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:31

mensen die liegen en/of bedriegen en/of bedonderen en zeker aan de doortrapte schijnheiligen

en mensen die met een zere kleine teen zich ziek melden en doen alsof ze bekant dood gaan mensen die altijd en overal negatief over zijn

en aan mensen die vragen hoe het gaat
maar het eigenlijk helemaal niet willen weten ......

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:31

Ik ben absoluut GEEN heilig boontje Haha!
Ik zal een hoop vast ook wel irriteren... Haha! Niet dat me dat echt wat an schelen... Schijnheilig

Daihyo

Berichten: 88036
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:32

Ik irriteer me eraan dat ik altijd voor anderen klaar sta, maar als je ze dan een keertje nodig hebt (als je ziek thuis zit, of moet verhuizen) dat ze ineens geen zin of tijd hebben.
En dan beledigd zijn als ik een keertje niet kan.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Dreamer_S
Berichten: 3603
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 09:34

daar erger 'k me ook aan amanda..
en aan mensen die liegen.
mensen die egoistisch zijn.
kheb zo'n vriendin (heel aardig hoor) maar als die hier is is mn kamer meteen een zootje..
mensen die denken dat ze alles zijn
zo'n groepje gasten die superaso zitten te zijn en je moet erlangs en ze gaan allemaal lopen fluiten en joelen naar je.
En.. ja sorry hoor.. ik heb helemaal niets tegen buitenlanders,echt niet.. maar op donderdag is't koopavond..en dan lopen er overal marrokanen daar die dan hun nek zowat omdraaien en gaan fluite of :' heey skatje,wil je met mij mee naar huis?!' dat soort dingen roepen.. koopavond al een heeeel stuk minder leuk.. ook een irritatie..
verder inderdaad de schoolirritatie..jij levert iets in..leraar maakt het kwijt..word kwaad op jou 'want het is niet ingeleverd'
zo kan ik nog wel ff doorgaan...maar 'k moet weg dus ik hou het hierbij..

Relax.. Take it Easy

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 14:36

Kan zelf ook best heel irritant zijn zeker als anderen er aanleiding toe geven. Don't push me Haha!

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 17:42

Amethyst schreef:
Ik kan mij trouwens ook verschrikkelijk aan hondeneigenaren ergeren. Hond los over straat Komen gewoon auto's aan en dergelijke, maar aanlijnen? Ho maar..
Of dan loopt aan de overkant van de straat nog iemand met 2 honden, wat doen ze? Laten ze de honden los.. WAAR zit je dan met je hoofd?? Van pure irritatie zou ik het liefst naar buiten lopen en die honden aanlijnen en de bazen even een heropvoedingscursus geven..
Maar ja, dat kan je weer niet maken hè..


Wat nóg erger is, is dat HUN honden achter jouw paard aanrennen en blaffen en doen, en zij die honden roepen, die niet luisteren natuurlijk, en vervolgens of doorlopen onder het motto: hij komt achter me aan, (wat hij dus níet doet) of zeggen: doet hij anders noooooooooit

waar ik me irriteer bij de kassa (werk erzelf achter namelijk) zijn mensen die met 1 hand alles in en uit pakken en niet door hebben dat er nog mensen achter hun staan die misschien wél een leven hebben, mensen die extra geld willen opnemen als ze al op ja moeten drukken (dus moet alles overnieuw), mensen die de band zo vol maken dat alles deraf valt en ze dan nog verbaasd kijken ook Scheve mond, mensen die de antwoorden op jouw niet gestelde vragen te geven en dus denken origineel te zijn maar niet door hebben dat het echt niet grappig is (gaat dus zo: dag mevrouw, JA ik heb een klantenkaart, NEE ik wil geen kooppunten, JA ik heb ook een legeflessenbon, JA ik wil pinnen, NEE ik wil geen extra geld en NEE ik hoef de bon ook niet)
eigenlijk allemaal erg irritant, maar het meest erger ik me aan de mensen die tegen mij zeggen dat de guldenweken maar dom zijn, terwijl ik dat niet heb verzonnen?!

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 17:44

ik kan er niet tegen als mensen hun afspraken niet nakomen, liegen en niet naar je luisteren terwijl je maar wel naar hun moet luisteren Boos!
zo ik ben opgelucht! Haha!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 17:46

ach zolang er aan mezelf nog genoeg te verbeteren is...... Haha!

Ik kan me ook aan vanalles en nog wat irriteren, maar vaak is het maar tijdelijk.
Maar waar ik echt niet tegen kan is iemand jennen om het jennen. Als je elkaar niet ligt, zoek elkaar dan ook niet op. Lips are sealed *LOL*

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 17:57

Hmz, waar irriteer ik me het meest aan...

- mensen die als je wat bent aan het vertellen niet luisteren en daarna gaan vragen wat je weer juist gezegd hebt (dan moet je me tegenhouden of ik vil ze levend)

- over 't algemeen vrouwen (in mijn geval vriendinnen) die ALTIJD zitten te miepen dat ze te dik zijn (wat ze niet zijn) en dan gaan sporten om af te vallen en daarna zich vol gaan vreten met vanalles en nog wat om daarna weer te beginnen zeuren dat ze te dik zijn... daar krijg ik ook de kriebels van (ofwél miep je over je gewicht en doe je er wat aan, ofwel zwijg je)

- liegen en bedriegen

- te laat komen
(moet je je eens afvragen hoe ik me loop op te naaien omdat vriendje altijd op 't laatste moment nog persé iets moet gaan doen en we eigenlijk al vertrokken moesten zijn om op tijd te komen)

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:23

Babaloo"]
mensen die de antwoorden op jouw niet gestelde vragen te geven en dus denken origineel te zijn maar niet door hebben dat het echt niet grappig is (gaat dus zo: dag mevrouw, JA ik heb een klantenkaart, NEE ik wil geen kooppunten, JA ik heb ook een legeflessenbon, JA ik wil pinnen, NEE ik wil geen extra geld en NEE ik hoef de bon ook niet)
[/quote]
Dat is zeker irritant ja...
Echt heel frustrerend, ze trappen je op die manier goed de grond in...

[quote="Natalie schreef:
over 't algemeen vrouwen (in mijn geval vriendinnen) die ALTIJD zitten te miepen dat ze te dik zijn (wat ze niet zijn) en dan gaan sporten om af te vallen en daarna zich vol gaan vreten met vanalles en nog wat om daarna weer te beginnen zeuren dat ze te dik zijn... daar krijg ik ook de kriebels van (ofwél miep je over je gewicht en doe je er wat aan, ofwel zwijg je)

Haha verschrikkelijk he!! *LOL*

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:35

Domme mensen.
En ik erger me aan iedereen in dit topic die zich irriteert aan... Haha!

זכור

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 09:38

zit net te denken , wat ik ook mateloos irritant vind
is als je reageerd op een advertentie (en soms zelfs direct het gevraagd
bedrag bied ) bv hier op bokt je geen reactie krijgt ? of als mensen reageren op jouw advertentie jij terug reageert en vervolgens noooooit meer wat hoort...
(geef dan ff een reactie , zorrie we doen het niet of sorrie al verkocht oid
het is zo'n kleine moeite..)

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 09:48

Liegende mensen....
Mensen die veel zeuren....

Verder ben ik neit zo moeilijk

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 11:20

lies schreef:
Domme mensen.
En ik erger me aan iedereen in dit topic die zich irriteert aan... Haha!


Me too Haha!:D Het is: Ik erger me aan of dit en dat irriteert me!

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bellatrix, Justme_Lisaa, Muronia, SennaS en 152 bezoekers