Grootste irritaties

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 14:15

lies schreef:
Domme mensen.
En ik erger me aan iedereen in dit topic die zich irriteert aan... Haha!

Idem, plus een aantal punten van Amethyst, maar bovenal erger ik mij aan de televisie van de bovenbuurman.

En heel, heel erg zijn alle slordig geparkeerde auto's. Bij ons op de gracht is het al niet zo riant en daarom zou het fijn zijn als iedereen zijn auto netjes parkeert zodat er nog anderen naast kunnen. Lekker breeeeeeed over 2 vakken wordt door mij niet erg geapprecieerd.

Poffer
Berichten: 1656
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 14:56

Mensen die achter je rug om lopen te banketstaaf Scheve mond

Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 18:08

Ik erger mij aan mensen die denken dat ze heel complex zijn, terwijl we allemaal wel weten dat het leven echt niet zo moeilijk is, en dat alle drama's bijna altijd tussen de oren zit... de belangrijke dingen van het leven worden zo uit het oog verloren en dat is zonde van je tijd !!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 20:14

kimmy schreef:
hej, uums, ik weet nog 1 waar jij je aan irriteerd!!!! affiches met typfouten Haha!


Beroepsdeviatie... Schijnheilig Bloos

Jij slaat vast op tilt als je kindjes met snotneuzen aan hun kin ziet? Haha!

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 20:15

mensen die oneerlijk zijn...

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 20:44

Wat me irriteerd zijn oudere mensen die overdreven bang voor je zijn...... Bijv. In de tram voor me was nog een plaats, maar nee de oude vrouw begon de tram door te lopen naar een andre plaatsje.(Misschien was er wel een heele andere reden)
En ook als mannen naar je fluiten, Boos! sommige vinden het een compliment maar ik wordt er helemaal gek van Boos!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 21:44

Uums schreef:

Jij slaat vast op tilt als je kindjes met snotneuzen aan hun kin ziet? Haha!


neuh, ik sla wel op tilt van kinderen met looporen Misselijk of een kind die zo aan de sch**t was dat hij van achter in de klas na de wc een heel spoor achter gelaten had... Haha!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 23:52

Haha, nou daar mag zelfs de liefste kleuterjuf nog wel van op tilt slaan. Kimmy! (en onthoud, kindertjes, geen bruine bonensoep zolang juf Kimmy regeert) Knipoog