Het lijkt wel Oorlog

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-01 17:38

Om half 9 reed ik met m'n scootertje naar Wiessel.
Helemaal op m'n hoede want om 8 uur had ik al een telefoontje gehad dat alles met ME afgesloten was...
Tja ik doe een beetje Iligaal.
Men mag niet meer op boerenbedrijven komen. alleen de boer waar ik nu werk heeft normaal 2 loonwerkers voor de koeien en doet zelf de paarden. Die loonwerkers mogen niet meer komen en hij red het niet bijna 40 paarden&pony's en dan zo'n 75 koeien....
Bovendien is hij niet zo super te been meer na een val van de winter.Tja Janneke en ik hebben nu het paarden gedeelte samen over genomen. Natuurlijk zijn er wel goede maatregelen genomen tot ontsmetting etc. hetzelfde als van de boer en de boerin als ze boodschappen moeten doen etc.
Maar toch was ik blij dat ik nu niet met m'n auto was! en dat ga ik voorlopig niet doen Alle! auto's werden aangehouden en doorzocht iedereen moest opgeven waar ze heen gingen en naar wie etc.
Ik mocht doorrijden haha van een scootertje verwachten ze niet dat ik een geitje of wat meesmokkel.Ik rijd dan 500 meter door het gebied heen om dan dus onze weg in te slaan die er net buiten valt en ook daar wordt je weer gecontroleerd. pas bij stal kon ik opgelucht adem halen.
Toch schrik je je steeds helemaal de pleuris en half uur ongeveer komt er met hoge snelheid een politiewagen en ME-bus langszetten elke keer zijn we bang dat ze voor ons komen om te vertellen dat we ook moeten enten/ruimen.
Wat ook belachelijk is, is dat stomme ramptouristme! vandaag tgewoon 3 wagens die aan de weg bij de boerderij komen te staan koppie's uit de ramen en ze blijven er rustig een half uur staan. Op dat moment waren de pony's door het draad gegaan die liepen dus in een grootweiland (gelukkig niet op de weg!!!!!!!!)Ik werd zo pissig wou evenop ze afgaan en vragen of ze het konden zien.. ach toen heb ik maar gezwaait heb wel wat beters om me druk over te maken...toch?
bleeeh al met al nog een boel gezeik!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 17:41

pffff wat een gedoe hee! Gelukkig kan jij nog met je brommer ergens komen. Oh ik hoop zo dat dit snel overgaat! Hoe lang willen ze dit nog gaan doen dan? Ik bedoel het controleren van IEDERE auto? Dat kan toch niet het hele jaar zo doorgaan???xxx Roos

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 17:41

tja die ramptoeristen die kan ik ook wel afschietn. echt daar Misselijk ik nou op, op zulke lui. grom.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 19:18

Ja, die ramptoeristen zijn echt sneu! En ik ben blij voor je dat je nog bij de paarden en pony's mag komen!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 20:29

Heel veel sterkte Kim! Ik hoop dat de boer niet overspannen raakt, wat een toestand. En denk jij ook aan jezelf, niet teveel werken ineens, want een overspannen Kim kan de boer ook niet gebruiken. Heel veel energie gewenst, ik blijf voor jullie hopen dat alles niet erger wordt. Liefs, Dorine.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Amazonbot, CairnTerrier, Frummel01, IASCrawler, Isab123, journee, Lestria, lillylover, loeslover, Maaaarije, ryukapple, XxLMMxX, XxMariellexX, YandexBot en 169 bezoekers