DRINGEND!! probleem op t werk ivm contract!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 15:30

toscana schreef:
Als je echt het gevoel hebt dat hij je er uit trapt zou ik denk ik met de klachten die je nog steeds hebt naar de huisarts gaan.. goed kans dat die zegt dat je nog een paar weken rust moet nemen. Blijf je gewoon "lekker" thuis om te herstellen en kijkt ondertussen uit naar een nieuwe baan. Als je nu forceert en er straks uitgeknikkerd word ben je en je baan kwijt en loop je nog steeds met klachten. Dan heb je 2 keer niks...


ik zit nog gedeeltelijk in de ziektewet en volg een reintegratie programma, sta onder controle van de bedrijfsarts, van die arts moest ik 2 weken na elkaar volledig werken, hield ik het vol, dan werd ik beter gemeld, hield ik t niet vol moesten we t plan aanpassen
die 1e week heb ik gehad, maar volgende week zou ik dus weer volledig moeten werken, voordat ik hersteld mag worden gemeld, alleen ben ik dus maar 21 uur ingepland, ik wordt voorlopig dus sowieso niet beter gemeld, want heb nog geen 2 weken aaneengesloten gewerkt.

daarom wil ik weten of ik er idd uit lig, dan ga ik nml de ziektewet niet uit en forceer ik niets met mn nek, mag ik blijven, dan zal ik sneller weer volledig aan t werk zijn

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 17:00

Hoi,

Even los van hoe vervelend het is als je contract niet omgezet wordt in een vast contract, ik vraag me nog steeds af of jullie niet zo n verzekering hebben afgesloten waar ik het in mijn vorige berichtje over had.

Judith

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 13:34

Renske heb je nog nieuws voor ons? Hoe is het gegaan? Weet je al wat meer?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:06

Ja ook ik ben zeer benieuwd naar het gesprek wat je maandag hebt gevoerd

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:15

idd benieuwdd!!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 22:36

hij heeft geen tijd zegt ie, en is steeds niet op t werk aanwezig(hij hoort er miimaal 40 uur te zijn, maar beweerd dat ie veel thuis werkt Verward )

wel had ie tijd om 6 A4'tjes(voor iedere werkdag eentje) op te hangen in de kantine, met het rooster wat wij moeten doen, je hoeft het no net niet af te tekenen als je iets hebt gedaan, maar zelfs de meest vanzelfsprekende dingden heeft ie daar op gezet
en bij dinsdag stond 'hoekjes vegen van de gehele winkel" gaat die &^(&%^ vanmorgen echt in ieder hoekje kijken en denkbeeldige prulletjes oprapen, om dan iemand af te kunnen zeiken Lips are sealed

mn vriend zit veel in bespreking met alle mensen van de 2 winkels die 'belangrijk' zijn en die waarschuwde me al dat het in eersel tot kleuterschool niveau ging dalen
ik zei dus ja nu hangt er een werklijst in de kantine(ook alleen van onze afdeling, andere afdelingen hoeven da niet ofzo Verward ) strax geeft ie per persoon nog een briefje mee wat je na ieder klusje door hem moet laten aftekenen en de tijd erbij moet zetten hoe lang je erover hebt gedaan, ik bedoelde dat meer als grapje, zegt mn vriend doodserieus dat mn bedreifsleider dat wel als optie had genoemd Bloos!

ook moet je nu op ma t/m wo in je eentje alles doen want anders 2/3 mensen deden, en als het dan niet goed gaat krijg je nog op je flikker ook dat je niet efficient werkt ;x

nee op deze manier WIL ik er strax niet eens meer werken maargoed, zoals altijd met zn "geniale" plannen moethet een week of 3/4 fout gaan, tot het echt uit de hand loopt en dan word het weer teruggedraaid, maargoed ik heb hem dus nog niet gesproken, morgen en overmorgen moet ik ineens van 8.00-18.00 werken(ik dacht dat ik aan t opbouwen was ivm whiplash, zo'n dag is beetje absurd maargoed...en dat ik om 17.30 wegmoet naar hondenclub telt ineens ook niet meer, hoewel ik toestemming daarvor heb gekregen Verward )
maarja ik moet dus ineens wel al mn uren maken deze week(dan proppen we toch alles in de laatste 2 dagen van de week, dan heeft ze iig dr uren gemaakt) zodat ze me beter kunnen melden, en dan vanaf volgende week worden mn 40 vakantie-uren afgebouwd...

Voice, ik durf uit mn hoofd niet te zeggen of we zo'n verzekering hebben, zal het aan mn vriend vragen, als ik die nog zie de komende dagen, want steeds als ik moet werken is hij vrij en andersom

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 09:19

Ik zou dan eens proberen een afspraak met hem te maken, dan moet hij tijd voor je maken!

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:19

Mijn vader heeft jarenlang als bedrijfsleider bij AH gewerkt en zegt dat je er zonder geldige rede er niet uitgeknikkerd kan worden. ik zou contact opnemen met je rechtbijstand of de bond of iets dergelijks.