Verliefd-->relatie--> vlinders weg? Wat jij?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Verliefd-->relatie--> vlinders weg? Wat jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 20:46

Hmm beetje rare vraag misschien.

Zelf ben ik nogal kieskeurig, en moet echt héél erg veel vlinders in m'n buik voelen voor ik iemand uitkies Tong uitsteken Ben ook nogal verlegen daarin, en het lijkt wel of ik het leuker vind om iemand erg leuk te vinden dan echt met iemand iets te krijgen... gewoon de spanning.. of hij jou ook leuk vind is het denk ik.. of gewoon bindingsangst, zodra ik weet dat diegene mij leuk vind probeer ik ze vaak te vermijden.. Verward

Nu zo'n 2 jaar geleden had ik zoiets, maar toen wij wat kregen leken de vlinders spontaan verdwenen? Ik baalde als een stekker, want het leek voor mij de perfecte jongen en ik was ervoor helemaal hoteldebotel als ik hem zag..

Sinds dit gebeurt is durf ik eigenlijk weinig relaties aan, en vraag me dan ook iedere keer flink af of ik nou eigenlijk wel ECHT verliefd ben...

Nu is er toevallig iemand die ik wel aardig leuk vind, maar toch net niet genoeg? Al word ik wel altijd een beetje verlegen als ik 'm tegenkom en voel me nooit echt op m'n gemak met hem in de buurt. Toevallig lijkt het er sterk op dat hij mij ook leuk vind, dus misschien daarom die verlegenheid?
Maar goed, dit wordt zoiezo niets, want zó leuk vind ik 'm blijkbaar niet.

Maar wanneer weten jullie nou wanneer je echt verliefd bent? En gebeurt het ook weleens dat de verliefdheid spontaan overgaat wanneer jullie iets krijgen?


Arwennn

Berichten: 2061
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:52

Ik heb eigenlijk precies hetzelfde.. ik weet ook nooit wanneer ik nou echt verliefd ben.. het lijkt wel of ik dat nooit "echt"ben.. Dus ik weet ook niet wanneer ik echt verliefd ben

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:57

ik heb ook precies hetzelfde !
ik maakte het altijd uit zodra de vlinders weg waren
ik knapte vaak ook echt op n gegeven moment af op die jongens
dan zag ik ineens al die irritante trekjes van ze Scheve mond
op een gegeven moment, heeeeeel erg veel vriendjes later, besloot ik eens gewoon een keer door te zetten, niet makkelijk, maar het werkte wel
want ik werd opnieuw verliefd en ging ontzettend veel van die jongen houden !
ik ben ook vreselijk kieskeurig en kan op het kleinste ding al afknappen
nu heb ik een vriend waarbij ik wel de hele tijd verliefd ben geweest
tis ff uitgeweest, en nu is er weer evenveel liefde en houden van !
niet dat deze zo perfect is, maar ik ben ondertussen wat ouder en ik wil toch graag verkering, en de perfecte man bestaat gewoon niet
die ik nu heb is lekker, leuk, lief, gezellig, spontaan, spannend
etc etc
dus waarom zou ik verder zoeken??
ook kan ie lekker zoenen enzo, dus neem ik de mindere dingen gewoon voor lief , ik heb ook zoveel mindere kanten !

ik was vroeger verliefd op het verliefd zijn, dus zodra het minder werd ging ik op zoek naar een ander
ik kan nou eenmaal niet zo lang superverliefd zijn ....

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:58

Ik heb het gevoel dat ik ook nooit 'echt' verliefd ben. Ik voel me wel sterk aangetrokken tot een jongen, maar verliefd.. nee.

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:59

ik heb het ook hoor Haha! Bloos
Ik was eerst verliefd, lees helemaal hoteldebotel als ik hem zag!, en hij ook op mij. Elke vrijdag zag ik hem werken enzo....
Maar toen ik de email adress van hem had was het over Verward
gelukkig vind k hem nie leuk meer, maar hi mij wel...
Nu heb ik het met een andere jongen...
het lijkt net als ik heel dichtbij hem ben dat die vlinders ineens "oplossen"
heel raar en jammer....
maar je bent echt niet de enigste!


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:00

Ik denk eerder dat 't voor jou meer de spanning is van 'kan ik iemand krijgen' dan dat je echt een relatie wilt... Ik flirt graag, maar zodra ze 'happen' ga ik weer gezellig naar vriendlief terug Lachen

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:02

Toch geloof ik dat als je echt verliefd bent, dat je het dan weet... Ik dacht ook altijd dat ik verliefd was... Maar verliefd is een gevoel en gevoelens denk je niet Knipoog Toen ik mijn vriend tegenkwam wist ik het eigenlijk meteen, al was ik er op dat moment niet zo blij mee... We zijn nu ruim 2,5 jaar samen en na een korte break weer in luV Lachen

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 21:10

haha leuke reacties, bedankt!

Ik weet dat ik wel iemand kan krijgen, dus dat is het niet persé, misschien wil ik wel gewoon dat iedereen mij leuk vind? Haha!

Baal er wel een beetje van hoor, want de tekenen van verliefd zijn vertoon ik vaak wel, maar ben dan toch niet echt verliefd? hmmzz Verward

ach.... als je maar gelukkig bent he Knipoog Haha!

Arwennn

Berichten: 2061
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:18

haha precies Lachen Nou en ik wacht gewoon nog en zoek verder en misschien plotseling Boemm daar is ie Lachen:P

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 22:27

Toen ik mijn huidige vriend leerde kennen , werd ik misselijk van al die vlinders in mijn buik Lachen. Zo verliefd was ik op hem. Maar de vlinders zijn al weer een tijdje vertrokken. Verliefd is overgegaan in houden van.

Maar mensen wat voelt verliefd zijn toch goed eigenlijk. Hele dag vlinders in je buik, vrolijk, hele dag met een big smile op je gezicht lopen en het gevoel dat je de hele wereld aan kan. Zal ik het dan stiekem toch een beetje missen dat verliefde gevoel Clown

Nee hoor ik zou niet zonder mijn kerel willen

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 23:11

Het verliefde gevoel wordt wel minder en dat is maar goed ook, anders kom je niet meer aan je dagelijkse leven toe door de spanning. Ik heb nog steeds wel verliefde gevoelens, maar niet continu. Wat betreft irritaties; iedereen heeft ze, als je op zoek bent naar de irritatie-loze partner, dan kun je wel stoppen met zoeken. Lachen

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 00:06

Ik herken je verhaal zooooo goed! Het lijkt wel alsof het alleen om de spanning gaat. Moeite doen om hem te krijgen, en dan heb je hem en dan is het niet spannend meer. Kriebels verdwijnen of worden een stuk minder.
Neem even afstand van de persoon in kwestie, en kijk hoe veel je aan hem denkt als je hem niet ziet/ geen contact hebt. Vaak merk je dan wel of je een kriebel hebt. Doe gewoon rustig aan, dan merk je vanzelf wel hoe het loopt.

Maar ik herken het maar al te goed. Volgens mij heb ik bindingsangst Nagelbijten / Gniffelen .

:D

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 11:48

Tessebes schreef:
Het verliefde gevoel wordt wel minder en dat is maar goed ook, anders kom je niet meer aan je dagelijkse leven toe door de spanning. Ik heb nog steeds wel verliefde gevoelens, maar niet continu. Wat betreft irritaties; iedereen heeft ze, als je op zoek bent naar de irritatie-loze partner, dan kun je wel stoppen met zoeken. Lachen


Helemaal mee eens. De verliefdheid gaat op een gegeven moment over in houden van, en dan heb je niet meer constant die vlinders. Af en toe komen ze we even terug hoor!


RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 13:10

crossmonster schreef:
ik heb ook precies hetzelfde !
ik maakte het altijd uit zodra de vlinders weg waren
ik knapte vaak ook echt op n gegeven moment af op die jongens
dan zag ik ineens al die irritante trekjes van ze Scheve mond



Grinnik, dat komt mij best bekend voor Schijnheilig

Ik heb het ook Lachen

pmarena

Berichten: 48033
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 13:20

O dat ken ik ook wel , helemaal smachten naar iemand , hoe leuk hij wel niet is , wat een heerlijke gozer.... vooral als je denkt dat hij onbereikbaar is maar je bent wel ZO gek op hem *zwijmel*

Maar dan idd als blijkt dat je grote liefde Knipoog plotseling ook interesse heeft in jou , kan je je ineens rot schrikken zeg maar ... dan wordt het wel erg "echt" ineens ipv een zwijmelende fantasie , en de kans is groot dat hij nooit aan die fantasie voldoet.... omdat die TE rooskleurig is Haha!

Of hij lijkt ineens wat van je te willen , maar WAT dan precies ?? Nagelbijten / Gniffelen
En wil jij dat eigenlijk wel , echt ? Nagelbijten / Gniffelen

En is hij ECHT wel zo leuk & lief & lekker als jij denkt ?? Nagelbijten / Gniffelen

Wat nu als het voor hem maar een spelletje is , en dat jij dat niet doorhebt ?? Nagelbijten / Gniffelen

Of erger nog : wat nu als hij juist TEVEEL wil ??? *raaaah*

Hihihi , je kan jezelf helemaal gek maken als je niet weet wat zijn bedoelingen en gevoelens erover zijn Haha!

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 14:01

Moet je eens gaan samenwonen. Dan blijken er nog meer verborgen rariteiten te zijn als je van te voren dacht...

Maar ook daar zet je je overheen als je echt van hem houdt...


lautjuh85

Berichten: 2182
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 17:56

Ik herken je verhaal ook heel goed!!!
En ik had met een jongen gezoend en daar kwam ik niet
meer vanaf...hij vond mij zo leuk dat hij
maar achter me aan bleef lopen.
Uiteindelijk merkte ik dat ik meer voor hem voelde
toen hij op vakantie was in turkijke..
Nu hebben we 2 maandjes verkering
en nog steeds in love Pling

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn als je maar beter bent dan de rest!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 19:04

dat herken ik ook erg goed, in jouw verhaal! soms denk ik echt van, ben ik nou nooit verliefd? hoe kan het dat sommige meiden om de paar weken ene nieuwe vriend hebben, die kunnen toch niet "echt"verliefd steeds zijn? laatst was ik er achter dat een jongen me blijkbaar erg leuk vind(ik ken hem al bijna 10 jaar) ik vind het een kei leuke jongen, maar "dat" was er niet, heb ik hem ook gezegd. wat ik behoorlijk lastig vond om te zeggen...

ik geloof ook altijd, dat als je echt verliefd bent, je het wel zeker weet en niet twijfelt...maja, soms denk ik ook die twijfel kan door iets anders komen. aan de ene kant zou ik bets graag ene vriendje willen, aan de andere kant...je zit aan iemand "vast", bang dat ik me niet meer zo vrij kan voelen zegmaar. maja, weer aan de andere kant, je bent nog jong en je moet gewoon proberen, en hoeft niet meteen de " ware" te zijn Lachen

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 20:42

pmarena schreef:
O dat ken ik ook wel , helemaal smachten naar iemand , hoe leuk hij wel niet is , wat een heerlijke gozer.... vooral als je denkt dat hij onbereikbaar is maar je bent wel ZO gek op hem *zwijmel*

Maar dan idd als blijkt dat je grote liefde Knipoog plotseling ook interesse heeft in jou , kan je je ineens rot schrikken zeg maar ... dan wordt het wel erg "echt" ineens ipv een zwijmelende fantasie , en de kans is groot dat hij nooit aan die fantasie voldoet.... omdat die TE rooskleurig is Haha!

Of hij lijkt ineens wat van je te willen , maar WAT dan precies ?? Nagelbijten / Gniffelen
En wil jij dat eigenlijk wel , echt ? Nagelbijten / Gniffelen

En is hij ECHT wel zo leuk & lief & lekker als jij denkt ?? Nagelbijten / Gniffelen

Wat nu als het voor hem maar een spelletje is , en dat jij dat niet doorhebt ?? Nagelbijten / Gniffelen

Of erger nog : wat nu als hij juist TEVEEL wil ??? *raaaah*

Hihihi , je kan jezelf helemaal gek maken als je niet weet wat zijn bedoelingen en gevoelens erover zijn Haha!


Dat komt mij idd heel erg bekend voor... !!!!

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 09:06

ik ben na bijna 4 jaar nog steeds gek op mijn mannetje, de vlinders zijn er nog steeds vaak, maar het gaat ook over in houden van.

nee, ik zou echt niet meer zonder hem kunnen Lovers

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 10:06

dat heb ik ook hoor, ik was helemaal verliefd op een jongen hij op mij, maar door omstandig heden raakte ik hem uit het oog.
Na een half jaar zag ik hem weer toen voelde ik niks meer.
Hij gelukkig ook niet anders was het wel erg sneu voor hem Haha!

Charaz

Berichten: 24276
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:02

gewoon een keer doorzetten, heb ook een keer een dipje gehad maar ondanks alles doorgezet omdat ik zoveel van hem hield. Tja hij zei vlinders weg -> ik heb er geen zin meer in. En dat doet pijn..

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 10:27

Ik werd verliefd op 1 van m'n beste vrienden Haha! kwam spontaan door een bruiloft van goede vrienden Tong uitsteken gelukkig was het ook wederzijds, maar we waren allebei nog ff voorzichtig met het uiten van die gevoelens omdat we bang waren dat de vriendschap misschien kapot zou gaan..

Bleven toch allebei dat gevoel houden en hebben het geprobeert, met als gevolg dat we nu al ruim 2 jaar samen zijn en een huis hebben gekocht Haha!

Verliefdheid is ook lang blijven hangen, (normaal ben ik niet meer als enkele weken verliefd) echt een paar maanden. De verliefdheid zakt wel weg, maar daar komt houden van in de plaats Lovers en soms op sommige momenten komt de verliefdheid nog opzetten. Dat is voor mij een teken dat het nog goed zit

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 13:37

Ik had hetzelfde probleem. Nu heb ik 3 jaar geleden een doorzetter leren kennen... We ontmoetten elkaar... dachten dat het voor een avondje was maar toch maar afgesproken. Ik vond hem leuk, maar geen vlinders oid. Hij bleef doorzetten, begon hem steeds leuker te vinden en ben nu nog steeds stapelgek op em! Het is niet zo deat ik nog vlinders krijg, maar soms ben ik zomaar ineens weer verliefd op hem! Lovers

Der Ellmauer Dancing Queen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Zoe, Bnet, bonnielau, Dennenboom, Esbjerg, Escada, Gianti, GoogleAdsense, IASCrawler, Kirsha, Kmbrly, kreekie, Pellelilly, Roosch, Roosje01, SemrushBot, sollair310 en 128 bezoekers