ik heb nu al 2 serieuze klachten gehad met betrekking tot de ze webshop en beide keren ben ik niet serieus genomen en tevens leveren ze zeer slechte service.
De eerste klacht betrof een bh die ze opgestuurd hadden in de verkeerde omvang. Ik had toen enkele dezelfde bhs gekocht; 1 gepast en zat prima en heb toen de rest van de bhs gewassen(doe ik altijd bij nieuwe kleding e.d.) en in de kast gelegd na een een aantal weken kwam ik erachter dat een bh geleverd was in een andere te grote omvang Ik stuurde hun een mail met de klacht maar kreeg te horen dat ze de bh niet meer konden ruilen dus weggegooid € 69,95
nu had ik een tijdje terug een sportbh besteld met beugel; in totaal zo n 8 keer gebruikt en bij de 4e keer wassen volgens voorschrift (handwas)is de bh kapot gegaan onder de beugel en gescheurd Ik heb toen fotos gestuurd naar de shop en ze wilden toen dat ik de bh terugstuurde. Dit heb ik gedaan en dus zelf de verzendkosten betaald; nu krijg ik zojuist een mail terug met het volgende antwoord;
sportbeha is midden deze week aangekomen. De scheur heeft niets te maken met de beha. Waarom? Op de een of andere manier heeft iets scherps of zo de stof allebei de 3 lagen doorgesneden. Dus de 1e laag, het elastiek en in beperkte mate de achterste laag. Ik vind het heel vervelend voor je en ik sta open voor als er iets met de producten aan de hand is maar hier kan ik echt niets aan doen. Ik zal de sportbeha maandag naar je terugsturen. Sorry en met vriendelijke groeten,
ONBEGRIJPELIJK!!!!!!!!!!!!!!!! Mij zijn ze dus echt wel kwijt als klant nu!!
Is het niet de beugel die dwars door de stof is gegaan? Zo;n beugel is aardig scherp als hij breekt....
Suzanne F.
Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01
Geplaatst: 20-06-09 13:25
Die van je eerste klacht kan ik begrijpen. Ze hebben wel een verkeerde gestuurd maar jij hebt de verantwoordelijkheid om je opgestuurde artikelen te controleren of ze naar tevredenheid zijn. Dat jij daar pas achterkomt na het wassen etc. is niet hun probleem.
Bij je tweede klacht geef ik je wel gelijk. Een goede kwaliteit BH mag niet zo snel kapot gaan. Ze hadden een nieuwe moeten sturen.
tamaramt
Berichten: 7547
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: noord brabant
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-09 17:12
nee, het is niet de beugel die door de stof is gegaan de beugel is helemaal intact er zit een scheur daaronder heb nogmaals een mail gestuurd en kreeg nu als reactie;
Een scheur door 3 lagen kan en heeft niets met materiaal of fabricage fout te maken.
nee, nee; dat is ook en waar komt het dan wel door aangezien het gewassen is op handwas echt walgelijk dit ik ben zo kwaad en teleurgesteld in deze zaak dat ze mij echt wel kwijt zijn als klant
ik heb hetzelfde een keer gehad met een esprit bh maar ook hun deden er niks aan...
Silence
Berichten: 25599
Geregistreerd: 04-03-06
Woonplaats: Ikke in Maarheeze, Silence en Jimmy in Gastel.
Geplaatst: 20-06-09 17:26
Ik heb er geen ervaring mee, maar voor je eerste klacht heb ik eerlijk gezegd geen begrip.
Jij hebt de maat niet gecheckt, het artikel gewassen, enkele weken in je kast gehangen en vervolgens verwacht je dat ze het alsnog ruilen. Ik snap heel goed dat ze dat niet doen en dat vind ik ook een beetje eigen schuld.
De tweede klacht vind ik niet netjes afgehandeld en ik zou nogmaals contact opnemen.
maar wel slordig dat ze de verkeerde maat opsturen
beantsje
Berichten: 9297
Geregistreerd: 09-06-05
Woonplaats: Drenthe
Geplaatst: 20-06-09 17:29
Voor je eerste klacht heb ik ook geen begrip, dat had je eerder moeten controleren, iig voordat je hem ging wassen.
De tweede klacht daarentegen is niet netjes afgehandeld. Op het moment dat jij gaat klagen, ligt de bewijslast bij hen, dwz zij zullen moeten aantonen dat de fout bij jou ligt, anders moeten zij hem vergoeden. Ik zou er dus geen genoegen mee nemen.
Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met hun. Nooit problemen gehad. 1e klacht is gewoon je eigen schuld.
tamaramt
Berichten: 7547
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: noord brabant
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-09 13:42
de 1e klacht betrof meerdere dezelfde bhs ik heb er 1 gepast, die zat goed; de rest vervolgens gewassen en in de kast gelegd na paar weken kwam ik erachter dat een bh een te grote omvang was maar heb hun nognaals een mail gestuurd mbt 2e klacht en gezegd dat ze mij op deze manier kwijtraakten als klant maar hier gaven ze niks om en ze waren niet bereid om mij enigzins tegemoet te komen dus nu sturen ze me de kapotte bh terug prima dan; ze zijn mij kwijt als klant; ik kan het in principe wel spelen via consumentenbond e.d. maar daar gaat zoveel tijd en alles in zitten; daar heb ik helemaal geen zin meer in maar het is hun verlies; hun raken mij kwijt als klant en dat is wel beetje raar van hun aangezien ik een vaste klant was en gemiddeld zo n 4 a 5 bhs per jaar bij hun kocht maar goed; nu dus niet meer ik ga nu bravissimo bestellen daar hebben ze dezelfde bhs als bij kiesdejuistesportbh maar dan voor de helft goedkoper
ik heb ook slechte ervaringen.Door de manier hoe je het terug moet sturen (ik moest geweigerd op de eveloppe schrijven en retour afzender doen)Nu had ik geen bewijs dat ik hem terug gestuurd had.Zij zegt dat hij nooit is aangekomen.Ik heb dus ook geen geld terug gestort gekregen.Effen 69€ naar de maan.Nee ik bestel ook niets meer op de site vn wehkamp staat het zelfde merk bh.En deze hoef je niet vooruit tebetalen.
Kolka
Berichten: 18
Geregistreerd: 20-08-06
Geplaatst: 03-10-09 14:07
Hoi Ik zie jullie topic net pas. Ik ben er ook net een gestart omdat ik ook hele slechte ervaringen heb met kiesdejuistesportbh. Ze zijn er met 130 euro van mij vandoor. Kunnen we eventueel gezamelijk actie ondernemen (zie ook mijn topic hierover)?
Heb er 1 bij ze besteld, wilde een zwarte, maar kreeg een witte. Maar vond hem sowieso niet lekker zitten, dus terug gestuurd (idd in zelfde envelop zonder postzegel) en ander model gekregen en dit keer wel zwart... en die zit goed, doet het ook nog goed, maar is nog niet vaak gebruikt en nog niet gewassen.... dus tot nu toe nog geen slechte ervaring....
Bruintje_87
Berichten: 2372
Geregistreerd: 10-11-04
Geplaatst: 03-10-09 19:38
Bij die bh die kapot was gegaan, hadden ze je een nieuwe moeten sturen, en het niet op deze manier afhandelen.
Ik hou er ook niet van om die dingen ergens te bestellen.
Ik koop mijn sportbh bij een winkeltje hier in de buurt, ook fijner als er wat kapot kan gaan, kun je gewoon ermee terug.
Ik had toevallig pas geleden een sportbh van de hema gekocht, jeetje die dingen zijn ook echt af te raden! Ze zitten wel fijn, maar mijn gewone bh steund veel meer dan dat deze doen...
ik heb nogal een grote cupmaat en sportbhs in mijn maat zijn bijna niet te vinden maar heb nu tijdje geleden 2 sportbhs besteld bij bravissimo in engeland; dat was een heel stuk goedkoper en ze zitten super!! www.kiesdejuistesportebh.nl is gewoon een belachelijke dure webshop; veel bhs die zij verkopen hebben ze ook bij bravissimo maar dan de helft goedkoper!! tevens vind ik de service en de kwaliteit van kiesdejuistesportbh om van te huilen ; in 2008 stonden ze met een stand op indoor brabant; dit jaar niet meer rarara waarom??!!
Mizoan
Berichten: 7150
Geregistreerd: 04-08-06
Geplaatst: 04-10-09 15:50
tamaramt schreef:
in 2008 stonden ze met een stand op indoor brabant; dit jaar niet meer rarara waarom??!!
Ik heb toen id ook bij hun een bh gekocht Jammer dat hun service om te is
oeh, goed dat ik dit lees! ik wilde er binnenkort wat gaan bestellen (na bevalling en BV grotere maat overgehouden, dus oude bh's passen allemaal niet meer). nu kijk ik wel even verder! -vond ze trouwens ook fors ana de prijs, maarja: goede bh's in een grotere maat kosten vaak wel meer dan een tientje -
Waardeloze webwinkel zeg. Ook niet bepaald een professionele mail. Al vind ik het wel logisch dat ze ze na het wassen niet meer terug nemen omdat de maat niet goed is, daar had je als klant eerder op moeten letten.
Ik kan nergens een sportbh in mijn maat vinden. Blijkbaar heeft deze (kleine) maat dat niet nodig Kan sowieso weinig vinden met breedte maat 65
fraznic
Berichten: 158
Geregistreerd: 06-09-07
Geplaatst: 05-10-09 09:42
Hoe zit dat bij Bravissimo dan als de BH niet goed past met ruilen enzo?? Want ik neem aan dat je wel verzendkosten moet betalen?