*Ik zat vanavond de Radio te luisteren.
En ik luisterde dus naar Fun X, ik geloof dat het alleen in Rotterdam en Amsterdam te ontvangen is!
*kan het mis hebben, maar het is in ieder geval gemaakt door Allochtonen jongeren die willen laten zien dat ze WEL iets goeds kunnen doen voor de maatschappij* ..
Maar goed, het onderwerp was dus: Maagd tot het huwelijk!!
Er werd dus gevraagd wat jongeren ervan vonden als hun vriend/vriendin geen maagd meer was enz.
En toen kwam er dus een beller in het programma van Marrokaanse afkomst. Hij was verloofd, en erg verliefd op z'n vriendin. Hij had al zovaak sex gehad met andere meisjes, maar had nog nooit iemand ontmaagd. Dus hij zei: Mijn vriendin moet maagd blijven tot het huwelijk! Als ik merk dat ze geen maagd meer is of een Maagdenvlies-correctie heeft ondergaan kan ze oprotten voor mij. Ik wil een brandschoon meisje!
En zijn vraag aan het programma was dus: "Hoe kan je zien of een meisje Maagd is en/of ze een Maagdenvliescorrectie heeft ondergaan?!"
Dus, toen ik dit hoorde vond ik dit zo hypocriet van die jongen. *ik ben zelf ook een jongen, maar diegene van wie ik houd op dat moment moet zelf weten of ze nog maagd is!
* Maar die jongen was zo egoïstisch.. Hij mocht wel, z'n vriendin mag niet! Wat vinden jullie ervan dat je in sommige culturen dus gedwongen als maagd het huwelijk in moet?
Ben Benieuwd!!
en dan heb ik niet over de pil maar bv sterilisatie

.