Mijn ouders naar ARUBA??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Mijn ouders naar ARUBA??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 21:39

Hallo

Na lang wikken en wegen zijn mijn ouders vanmorgen opgehaald door Schiphol taxi. Het was namelijk zo dat mijn opa zware longontsteking had en al 3 jaar slecht is.. Nu kreeg hij dus zondagavond zware longonsteking. Hij is naar het ziekenhuis gebracht en aan een infuus gelegd. Het kon 2 kanten op. Of het zou aan slaan of het zou helemaal mis gaan en kon overlijden. Het is na 9 uur gelukkig aangeslagen en mijn opa was weer stabiel.. Toen hebben mijn ouders besloten toch maar naar Aruba te vertrekken.. ze hadden maar 1 dag om het te beslissen.

Vanmorgen zijn ze dus opgehaald en toen kwam het: Op het nieuws werd verteld dat orkaan Ivan over de ABC landen zou komen... Alle scholen werden dicht gespijkerd, het bedrijfsleven werd stilgelegd en mensen stonden in rijen voor de winkels om planken en spijkers te kopen om hun huis dicht te timmeren..

De vlucht van vanmiddag is uitgesteld naar morgenochtend 9.00.
Maar ik heb er geen fijn gevoel bij... Ik ben de ontwikkelingen wel aan het volgen, maar ik blijf erbij.. ik wil niet dat mijn ouders de lucht in gaan... Huilen Ik maak me echt z'on zorgen.. Ze zitten nu in een hotel in Amsterdam om morgen alsnog te gaan. Er is geen negatief reisadvies, dus stel dat ze beslissen om niet te gaan, krijgen ze de 4000 Euro die ze betaald hebben niet terug... Ik hoop zo dat het allemaal mee valt..

Bah ik maak me echt zorgen... denk aan niets anders..

Bedankt voor het lezen.

Groetjes Linda


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:46

Dat is niet zo'n fijn gevoel inderdaad. Maar met zo'n wind kunnen die vliegtuigen daar echt niet landen. Ik verwacht niet dat ze gaan tot de storm over is. De storm begon nu daar in de buurt te komen, het zou 24 uur duren zei Erwin Krol net bij het weer. Een hele beste storm, maar de tornado zelf gaat er niet overheen.

:evaw:

lautjuh85

Berichten: 2182
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:47

Oh ja dat is ook zo.
Ik hoorde het vanmorgen op de radio van die orkaan!
Wat ontzettend eng zeg.
Kan me voorstellen dat je ouders wel heel graag willen gaan voor je opa, voordat het te laat is.
Veel sterkte.
En hou ons op de hoogte hoe het daar gaat.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn als je maar beter bent dan de rest!

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:48

Dat is flink schrikken... Scheve mond

Ik denk dat de medewerkers van de luchtvaartmaatschappij heel goed weet wat ze doen, ze zullen heus niet gaan vliegen als het onverantwoordelijk is.

Het loopt vast wel goed af... Ach gut

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:09

ik hoop dat ze de situatie goed inschatten en idd je ouders niet die kant opsturen, een van mijn klanten haar ouders wonen ook op aruba en die waren niet zo positief vandaag

ONDERSCHRIFTLOOS

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:16

Pap en mam zaten in Orlando toen Charley eroverheen denderde... Jij hebt het voordeel dat je ouders nog in Nederland zijn. Tijdens een orkaan is er geen luchtverkeer; ik denk dat je je wat dat betreft weinig zorgen hoeft te maken.

Je mag iig altijd pb'en, weet helaas maar al te goed hoe machteloos en bang je je voelt... Ach gut

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 22:21

Bedankt voor jullie reacties. Doet me wel goed!
Wat jullie zeggen over dat vliegverkeer is natuurlijk ook wel zo.
Als er zware storm is, dan zal KLM vast niet vertrekken. Dat is dan wel weer een geruststelling.

Groetjes Linda

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:45

Ze mogen nu (en tijdens zware storm cq orkaan) niet landen, dus het heeft ook helemaal geen zin om te vertrekken...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:47

Het vliegtuig zal inderdaad niet vertrekken alshet veel te riskant is. Maar ik had gehoord dat die orkaan de ABC landen over had geslagen. Hopelijk kunnen ze snel naar huis komen... Het zal wel heel spannend zijn daar voor je ouders nu, lijkt me niet echt geweldig.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:50

Mijn man werkt bij de KLM.
Ze gaan echt niet vliegen als het heel slecht weer is. De vlucht wordt geanuleerd of vertraagt of er wordt gevlogen maar ze wijken uit naar een andere luchthaven en van daar uit gaan ze, als de orkaan weg is, weer naar de eigenlijke bestemming.
Je hoef je geen zorgen te maken. Je ouders kunnen wel last krijgen van turbulentie, maar dat overleef je wel.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 02:13

Ivan is nu op weg naar Jamaica, de Antillen is hij bovenlangs gepasseerd. Verder zullen ze heus geen vliegtuig rechtstreeks een orkaan in sturen dus je hoeft je geen zorgen te maken. Je ouders zullen vast enorm genieten! Lachen

Kerstmuts

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 09:23

Mijn ouders zitten nu alsnog in het vliegtuig! Er was weinig schade, alleen een paar palmbomen omgewaaid. KLM is vanmorgen eerder vertrokken dan ze van plan waren. Ik hoop dat ze alsnog een fijne vakantie zullen hebben..

Bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Linda


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bolletje29, ChanelR, chinnie, DWitzel, Eleeke, Facebook, Geerten, IASCrawler, limagirl, NadjaNadja, nafkedemi, Poety, Schuur_, Shari_B, Tazzey, Thrive en 118 bezoekers