Politie tever gegaan

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:43

Ik ben al jaren bij de politie en heb toch echt geen penning Haha!
We hebben een soort "bankpasje" met daarop naam, rang en foto.
Denk dat die man iets te veel Amerikaanse films heeft gekeken en op internet zo'n penning heeft aangeschaft Verward

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:44

Pffffffffffff gaan we weer.... Gaaaap

Ilkkah, je mag je titel ook wel aanpassen, dit is erg misleidend en veroordelend.

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:00

tsja, die "agent" had het niet mogen doen, maar agenten zijn ook maar mensen.
die man is waarschijnlijk ook erg geschrokken, en als zn "jong" om de hoek scheurt, terwijl zn kinderen er zo onder hadden kunnen liggen, kan ik het begrijpen dat die man zn reageerde.
en ik weet niet op hoe zn manier die jongen dat scheldwoord zei, maar ik ken ook veel jongeren die dat op een niet normale manier zeggen.
dan flip je wel hoor, ook als je geen agent bent. het blijven gewoon mensen.......

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 11:51

Ilindra schreef:
Ik ben al jaren bij de politie en heb toch echt geen penning Haha!
We hebben een soort "bankpasje" met daarop naam, rang en foto.
Denk dat die man iets te veel Amerikaanse films heeft gekeken en op internet zo'n penning heeft aangeschaft Verward



ja idd, precies wat ik ook al zei.
ik zie mijn paps al met wielsporen aan zn schoenen en 'n gouden penning op 's nachts over het caterplein lopen Haha! (en dan mag hij mijn paard lenen, plaatje helemaal compleet Knipoog)

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 12:05

Ik denk ook niet dat het een politie agent geweest is. Dan zou hij zelf ook wel weten wat hij wel en niet mag want een politie agient is ook gewoon een burger. Dus ze mogen echt niet zomaar iemand van de fiets aftrappen alleen omdat HIJ politie is.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 12:27

Bovendien zal die kerel wel op de stoep gefietst hebben, ik neem niet aan dat die man de kindjes midden op de weg in de zitjes aan het doen is. Oftewel, die kerel was dus wel mooi in overtreding.

Caira
Berichten: 26068
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 12:28

Sypheron schreef:
Bovendien zal die kerel wel op de stoep gefietst hebben, ik neem niet aan dat die man de kindjes midden op de weg in de zitjes aan het doen is. Oftewel, die kerel was dus wel mooi in overtreding.


Of die jongen fietste op de stoep waar die man bezig was! En dan was de jongen dus in overtreding en niet de man!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:43

irish_lady schreef:
Of die jongen fietste op de stoep waar die man bezig was! En dan was de jongen dus in overtreding en niet de man!


Euh even goed lezen? Knipoog
Dat is dus precies wat ik zeg Tong uitsteken

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:31

Solide schreef:
Jij kan je dood ergeren aan zoiets, maar ik erger mezelf dood aan jouw opmerking.

Als die man echt van de politie is dan is hij echt buiten zijn boekje gegaan en zo hoort hij niet te reageren, dat is gewoon belachelijk en op zo'n moment ook nog te zeggen dat je van de politie bent slaat helemaal nergens op.

Ehm...zeg ik dan van niet Verward

Citaat:
Maar hou even in de gaten dat dit 1 persoon is geweest en niet heel de nederlandse politie.
Bovenstaande supeioriteit heeft de politie absoluut niet.
.Deze man zal hierdoor gestraft worden (als hij al gepakt wordt), politie of geen politie, maar de politie mag echt niet zomaar iemand mishandelen.


Ik heb zo mijn redenen om zo over de politie te denken hoor. Kom maar eens voor de gein een dagje rondtuffen in onze omgeving. Dan kan je zelf zien hoe geweldig de politie zich hier gedraagt. Echt een voorbeeldfunctie OK dan! . Ik zeg niet dat dat in heel Nederland zo is, maar ik verbaas me er niet over. Ik heb in ieder geval geen respect meer voor de politie. Heb vaak genoeg dingen meegemaakt waarin ze te ver zijn gegaan. Misschien was mijn reactie een beetje kort door de bocht, maar laat ik het dan zo zeggen: De politie in onze omstreken vind ik helemaal niks .

Dat mishandelen is hier trouwens wel voorgekomen. Geboeid iemand hebben ze een stoot in zijn gezicht gegeven. Mag ik dan een mening hebben over de politie??? Dat die mening jou niet aanstaat is niet mijn probleem.

Jockey_my

Berichten: 2263
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:41

Wat een aso zeg!!!!!Dat doe je toch niet!!!

En dat hij niet ff aan die kinderen dacht joh!!

En dan moet dat de helpende politie agent voorstellen

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:52

we trekken alle politiekorpsen weer even over een zelfde kam hoor terwijl we nu nog geneens weten of ie werkelijk van de politie is en als was die dat dan nog wel, so what, als 1 man teveel drinkt zijn daarom alle mannen dan gelijk alcoholliekers???

als het cowboyverhaal al waarheid is is het van beide partijen heel erg aso!
ik heb zelf ook een kind en een kinderzitje en ik weet zeker als ik mijn fiets daar zo aan de kant zet dat mijn kind omligt en dat heb er echt niet voor over!!

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 22:29

Pffff... kan hier geen slotje op? Slapen

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 23:38

Kan ook niet echt zeggen dat jij echt nuttige bijdragen levert aan dit topic...

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 00:43

MarianneR schreef:
Ik heb zo mijn redenen om zo over de politie te denken hoor. Kom maar eens voor de gein een dagje rondtuffen in onze omgeving. Dan kan je zelf zien hoe geweldig de politie zich hier gedraagt. Echt een voorbeeldfunctie OK dan! . Ik zeg niet dat dat in heel Nederland zo is, maar ik verbaas me er niet over. Ik heb in ieder geval geen respect meer voor de politie. Heb vaak genoeg dingen meegemaakt waarin ze te ver zijn gegaan. Misschien was mijn reactie een beetje kort door de bocht, maar laat ik het dan zo zeggen: De politie in onze omstreken vind ik helemaal niks .

Dat mishandelen is hier trouwens wel voorgekomen. Geboeid iemand hebben ze een stoot in zijn gezicht gegeven. Mag ik dan een mening hebben over de politie??? Dat die mening jou niet aanstaat is niet mijn probleem.


Ik vind dat je ook wat rustiger kan reageren. Je mag best een mening hebben, maar je hoeft niet heel de politie over een kam te scheren en dat doe je wel, je zegt wel dat de politie zo niet in heel Nederland zal zijn, maar je hebt er geen respect meer voor, dus eigenlijk doe je het dan weer wel.

Waar dit topic over gaat is niet goed te praten, absoluut niet. En al helemaal niet als dit echt iemand van de politie geweest zou zijn, al heb ik daar sterk mijn twijfels over. Maar jij begint heel de politie af te kraken wat nou ook weer grote onzin is. Zoals Branca al zei had de topic-starter beter een andere titel uit kunnen kiezen.

En lees het voorbeeld van isabelle eens goed
Citaat:
we trekken alle politiekorpsen weer even over een zelfde kam hoor terwijl we nu nog geneens weten of ie werkelijk van de politie is en als was die dat dan nog wel, so what, als 1 man teveel drinkt zijn daarom alle mannen dan gelijk alcoholliekers???


Ik ben benieuwd of je er dan ook zo over denkt zoals zij verteld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 08:41

Of die man nou van de politie is of niet laat ik er even buiten. Ik denk dat ik ook over de rooie was gegaan als een of andere idioot mij + mijn kids van mijn sokken zou rijden OP DE STOEP.

Maar dit verhaal hoor je van een kant.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 08:51

Om weer wat van mij te laten horen,
heb niet alle reacties gelezen,
jullie moeten zelf weten wat jullie ervan geloven en wat niet,

maar die jongen heeft hier iig aangiften van gedaan, en de man waarom het gaat is dus geen agent,
ze hebben iig zijn aangifte opgenomen, en houden hun ogen open, meer kunnen ze niet doen iig.

Maar er is daar geen stoep, het is zegmaar zo'n tussendoor weggetje, (voor de mensen die Monster kennen, bij de Noviteit)

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 10:58

Ilkkah"]
en de man waarom het gaat is dus[size=18]geen agent[/size]
[/quote]

Pfffff..is dat ook weer uit de wereld en kunnen we misschien weer normaal reageren.

[quote="MarianneR schreef:
Kan ook niet echt zeggen dat jij echt nuttige bijdragen levert aan dit topic...

Jij natuurlijk wel..met je politie-ervaringen.. da's ongeveer hetzelfde verhaal al Ilkkah verteld.. !!?? Verward [/b]

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 12:10

Precies. Past dus mooi in dit topic. En ik geef mijn mening, dat mag in een topic.
Nee, dan jou twee reacties:

Branca"]
Pffffffffffff gaan we weer.... Gaaaap

Ilkkah, je mag je titel ook wel aanpassen, dit is erg misleidend en veroordelend.
[/quote]

[quote="Branca schreef:
Pffff... kan hier geen slotje op? Slapen


Die hebben al helemaal niks met het topic te maken.

In mijn laatste reactie heb ik al toegegeven dat ik een beetje kort door de bocht reageerde btw.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 12:34

Haha! wat een gedoe zeg.

Een topic is er natuurlijk voor om je mening te geven laat ik dat dus maar even doen Schijnheilig

Ik denk dat ik zelf ook zou schrikken als ik mijn kindjes op de fiets zet en ik schrik me de paasei van zo'n joch op een fiets die komt aanscheuren.
Er zal mij zeker ook wat minder nette woorden uit mijn mond komen. Maaaaaaaaaaaarrrrrrrr...........ik gooi mijn fiets (met kids.... Haha! sorry, ben een beetje aan het visualiseren......... Knipoog ) aan de kant en ik mep zo'n joch van de fiets af.
Die man met kids is volwassener (tenminste dat mag ik aannemen als hij al kids heeft) en mag dus best wat verstandiger handelen.

Die jongen had tijdens het wegfietsen over zijn schouder kunnen zeggen iets in de trant van 'sorry'.

En over de politie.........tja, ik moet zeggen dat mijn mening daarover ook verdeeld is. Ik scheer ze niet allemaal over 1 kam, maar er zitten zeker wel een paar rotte appels tussen met penning (sorry, bankpas Tong uitsteken ) die niet echt een goed voorbeeld zijn.

Ik ben benieuwd of deze cowboy-achtige vader nog gesnaaid wordt Haha!

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 12:35


grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 13:42

Sorane schreef:
Of die man nou van de politie is of niet laat ik er even buiten. Ik denk dat ik ook over de rooie was gegaan als een of andere idioot mij + mijn kids van mijn sokken zou rijden OP DE STOEP.


Hehe, laat mij nou precies hetzelfde willen gaan schrijven, maar dan dat ik het sowieso not done vind om iemand van zn fiets af te sleuren (politie of niet) Lachen.

Verder vind ik dat er weer lekker overdreven gereageerd wordt, natuurlijk bedoelt Illkah niet dat ALLE politie nu gelijk bad guys zijn Verward

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:16

Echt weer typisch bokt. Er wordt een mening gegeven en we vliegen er met z'n allen op af.

Maar goed. On topic. Heeft die jongen aangifte gedaan??
Iemand neerslaan kan gewoon niet. Onbeschoft fietsen of niet. Tuurlijk was die jongen niet goed bezig, praat het ook helemaal niet goed, maar om hem dan maar meteen van z'n fiets te gooien?? Tegenwoordig kan er niet eens normaal meer gepraat worden met elkaar zonder te schelden of te slaan.

Wat de politie betreft: ik geef MarianneR wel gelijk. Ik woon in dezelfde regio en je hebt hier echt weinig aan de politie. En nee, ik scheer ze niet over 1 kam, je zal er best wel goede tussen hebben zitten!
En waarop ik deze mening baseer?? Op meerdere voorvallen.
Om een voorbeeld te geven: mijn vader is een paar jaar geleden in elkaar geslagen. Toen dat net begon hebben we gelijk de politie gebeld. Dat duurt al lang. Ze wilden eerst gegevens hebben. En toen ze hoorden wie degene was die sloeg: o, ja, die kennen we wel. Nou, dat kan wel even duren....
We moesten er zelf tussen springen. Hij had 'm echt vermoord! En wanneer kwam de politie?? Toen de dokter er al was. Zo'n half uur te laat.

Mijn vader zit zelf bij de brandweer. Ik ben ook regelmatig bij oefeningen geweest en ken heel wat politiemensen uit heel Nederland. Geloof mij, hier in de buurt is het het slechtst geregeld. Te jonge agenten zonder ervaring die het maar alleen moeten opknappen (zonder begeleiding), afgekeurde agenten die toch de straat op worden gestuurd, enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:28

Amanda schreef:
Geloof mij, hier in de buurt is het het slechtst geregeld. Te jonge agenten zonder ervaring die het maar alleen moeten opknappen (zonder begeleiding), afgekeurde agenten die toch de straat op worden gestuurd, enz.


Denk dat dat een beetje aan de regio ligt, ik merk dat wij in onze regio veel oudere agenten uit de randstad krijgen die het daar wel bekeken hebben en dus solliciteren in regio's als Gelderland, Drenthe, enz...
Op die manier raken ze een hoop ervaring kwijt, er is wel eens een plan gewest om agenten in de randstad een hoger salaris te gevn zodat ze daar bleven maar dat heeft het nooit gehaald.
Ik zou ook voor geen goud in de randstad willen werken

Maarja, dit is nogal offtopic, betrokkene bleek dus geen agent te zijn Haha!

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:39

Ik heb het ook over deze regio Knipoog

Nee, ik las dat het geen agent was. Ben wel benieuwd of er officieel aangifte is gedaan of alleen melding. Is een groot verschil!