Over asociale weggebruikers gesproken...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Over asociale weggebruikers gesproken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 19:29

Bron: De Telegraaf
    Uitje ministers oorzaak enorm fileleed
    door onze speciale verslaggever
    NOORDWIJK - Minister Veerman (Landbouw) heeft de ochtendspits rondom Den Haag en Rotterdam gisterochtend flink in de war geschopt toen hij samen met zijn Europese collega-ministers vanuit hun hotel in Noordwijk een boottochtje door de Rotterdamse haven wilde maken.

    Met in zijn kielzog de Europese ministers en hun zes bussen tellende gevolg nam de colonne rond acht uur bezit van de Hollandse wegen en werden de andere weggebruikers door de massaal meerijdende motoragenten naar de kant gemaand. Op de A44 werd het verkeer een kwartier stilgelegd, zodat de bussen langs de vluchtstrook de inmiddels kilometers lange file konden passeren en vrije doortocht hadden richting Den Haag. Ook ambtenaren van het ministerie van Landbouw die in de file stonden kwamen zo te laat op hun werk.

    Tientallen rode stoplichten werden zonder pardon gepasseerd en op de drukke A13 naar Rotterdam werd zelfs de gehele linkerrijstrook voor het gezelschap schoongeveegd. Ook de trajectcontrole en de maximumsnelheid gingen eraan, waarna over de Maasboulevard zelfs de snel afgesloten linkerrijstrook werd gebruikt om een file te passeren. "Ik denk dat ik onderweg zeker drie of vier keer geflitst ben", aldus een van de buschauffeurs die de agenten braaf volgde en de ministers nog ruim op tijd voor een lekkere bak koffie bij de Rotterdamse haven afleverde.
Misschien toevoegen aan [AM] Jouw ergste snelweg irritatie [Poll]: Minister Veerman?

V: Is Tommie een hond of een beer?
A: Tommie is een fantasiebeest, waar er maar één van is.
Bron: Sesamstraat FAQ


Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:57

nee hoor we zijn helemaal niet asso
Echt heel erg onbeschoft en stom, 'kijk hoe belangrijk wij zijn'

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 20:43

Heel goed! Weet je wel hoeveel die mensen verdienen? Die laat je geen onnodige overuren maken hoor! Wat te denken van veiligheid? Leuk doelwit 6 bussen in een file... Als je daar al problemen mee hebt.. zou goeie indruk maken ook trouwens al die buitenlandse ministers uren in de file laten staan.

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 21:23

Pfieuw *veegt zweet van voorhoofd*, ik was al bang dat je ging vertellen dat je vanmiddag op de fiets door Baarn heen reed en dat je zo beroerd fietste en slingerde dat je werd geraakt door een buitenspiegel. Haha!

Sommige mensen staan nu eenmaal boven de wet. That's for sure!

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 21:35

Die gasten hebben toch allemaal boter op hun hoofd Misselijk
Was dat Annemarie Jorritsma niet? Destijds minister van Verkeer, die op de weg tussen Groningen en Delfzijl 130 liet rijden waar ze 80 mocht?
Doet me denken aan Animal Farm,: Alle dieren zijn gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen .

Dat waren de varkens btw Nagelbijten / Gniffelen

Goedgekeurd onderschrift :)

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 21:48

Ik heb ze nog zien gaan ,toen ik onderweg naar Katwijk was. Het is dat je het hier neerzet ik dacht eerst daar gaat het Nederlands elftal Blond

Ik heb een race tinker.......

Wederom welkom terug SP en onterechte ban voor Marreke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 21:50

Toch kan ik me er met de huidige terreurdreiging wel wat bij voorstellen.
Een groep ministers uit heel Europa die vast staan in een file zijn wel een heel makkelijk doelwit.

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 22:22

toscana"]
Heel goed! Weet je wel hoeveel die mensen verdienen? Die laat je geen onnodige overuren maken hoor!
[/quote]

[quote="Menno"]
toen hij samen met zijn Europese collega-ministers vanuit hun hotel in Noordwijk een boottochtje door de Rotterdamse haven wilde maken.
[/quote]
Ik weet niet of je het stukje gelezen hebt, maar het gaat hier om een bootreisje, een uitje zogezegd.

Er is geen nood aan de man, er is geen levensbedreigende situatie, nee het is een bedrijfsuitje...

[quote="toscana"]
Wat te denken van veiligheid? Leuk doelwit 6 bussen in een file... Als je daar al problemen mee hebt.. zou goeie indruk maken ook trouwens al die buitenlandse ministers uren in de file laten staan.
[/quote]en[quote="Ilindra schreef:
Toch kan ik me er met de huidige terreurdreiging wel wat bij voorstellen.
Een groep ministers uit heel Europa die vast staan in een file zijn wel een heel makkelijk doelwit.

Ik denk dat als die ministers zich ook maar een beetje zorgen hebben gemaakt om de huidige terreurdreiging dat ze wel een ander vervoermiddel hadden gekozen dan een niet gepantserde "burger"bus om vervolgens op een zo opvallend mogelijke wijze door Nederland te racen, zodat terroristen later met gemak het bootje tot zinken hadden kunnen brengen...

Nee, wat minister Veerman vandaag heeft gedaan vind ik echt asociaal. Als al deze ophef allemaal nodig is voor een bootreisje, wat moet er dan allemaal gebeuren als er echt nood aan de man is???
Laatst bijgewerkt door Menno op 07-09-04 22:44, in het totaal 2 keer bewerkt

V: Is Tommie een hond of een beer?
A: Tommie is een fantasiebeest, waar er maar één van is.
Bron: Sesamstraat FAQ

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 22:24

Ik vind het eigenlijk ook niet kunnen
En als ze echt niet in de file willen staan, tja dan moeten ze maar op een ander tijdstip reizen.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 22:57

Gek, ik heb er niets van gemerkt op de A44 Verward

Voor een pleziertochtje gaat me dit echt te ver. Boos!
Laat de Europese ministers maar meteen kennismaken met het dichtbevolkte Nederland en achteraan aansluiten in de file.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 01:03

Mijn 'liefde' voor Nederland word steeds minder Scheve mond

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 10:17

Okkie1 schreef:
Mijn 'liefde' voor Nederland word steeds minder Scheve mond


Goh jij ook al?
Dit is inderdaad wel erg overdreven hoor!

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 10:29

Menno schreef:
Ik weet niet of je het stukje gelezen hebt, maar het gaat hier om een bootreisje, een uitje zogezegd.

Er is geen nood aan de man, er is geen levensbedreigende situatie, nee het is een bedrijfsuitje...


Nou versta onder een bedrijfsuitje wat anders dan onder relationbuilding en in informele sfeer praten..
Vind dat Veerman het bezoek prima heeft ontvangen. Gewoon bij hem thuis in de schuur waar de aardappels in opgeslagen worden. Die werden voor de gelegenheid een paar dagen later gerooid. Was natuurlijk wel ff schoongemaakt en een beetje aangekleed maar heel wat anders dan 1 of ander duur 5 sterren hotel met conferentieruimte.
Maar ja.. daar hoor je niemand over.. alleen klagen omdat die druk bezette ministers even langs een paar file's mogen. Ze hadden natuurlijk ook in de file kunnen gaan staan en 1 of 2 dagen langer met z'n allen in Nederland kunnen blijven.. wie draait er dan uiteindelijk voor de extra kosten op?
Ze slapen niet in een jeugdherberg hoor.. Haha!

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 11:10

Lips are sealed

Kan me best voorstellen dat Veerman ivm terreurdreiging en zo zo snel mogelijk langs de files wilt, aangezien hij zich met dit soort acties nou niet bepaald geliefd maakt... Schijnheilig

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 11:36

toscana"]
Gewoon bij hem thuis in de schuur waar de aardappels in opgeslagen worden. Die werden voor de gelegenheid een paar dagen later gerooid. Was natuurlijk wel ff schoongemaakt en een beetje aangekleed maar heel wat anders dan 1 of ander duur 5 sterren hotel met conferentieruimte. Maar ja.. daar hoor je niemand over..
[/quote]
[quote="Menno"]
toen hij samen met zijn Europese collega-ministers vanuit hun hotel in Noordwijk
[/quote]
Nogmaals: Ik weet niet of je het stukje gelezen hebt.... Scheve mond

Kortom, het hotel en de conferentieruimte waren al gehuurd, maar er zijn extra kosten gemaakt om de boerderij van Veerman op orde te maken en van alle nodige luxe te voorzien....

Wel 1 voordeel, het huisje van de minister ziet er weer top uit!

[quote="toscana schreef:
alleen klagen omdat die druk bezette ministers even langs een paar file's mogen. Ze hadden natuurlijk ook in de file kunnen gaan staan en 1 of 2 dagen langer met z'n allen in Nederland kunnen blijven.. wie draait er dan uiteindelijk voor de extra kosten op?

Ik weet niet hoe druk het in Apeldoorn is met de files, maar ik heb nog nooit 1 of 2 dagen vast gestaan...

Ze hadden natuurlijk ook een uurtje eerder hun bed uit kunnen komen, dan waren ze de files voorgeweest Knipoog

V: Is Tommie een hond of een beer?
A: Tommie is een fantasiebeest, waar er maar één van is.
Bron: Sesamstraat FAQ

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 16:44

Bovendien schijnen de Nederlanders naar ratio in verhouding met de andere EU leden het meeste af te dragen aan Brussel. Dus ook DAAR betalen we weer extra aan mee Boos!

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 17:27

Off topic gekletst over profiel Menno verwijdert.

Fiesta, freiberger, what else?

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 20:05

Toscane"]
[quote="Menno"]Ik weet niet hoe druk het in Apeldoorn is met de files, maar ik heb nog nooit 1 of 2 dagen vast gestaan...

Ze hadden natuurlijk ook een uurtje eerder hun bed uit kunnen komen, dan waren ze de files voor geweest
[/quote]

[edit ellende: quote verwijderd]

Beetje jammer dat je dit zegt... Misschien moet je je eigen stukje nog eens nalezen?

[quote="Toscane"]
[quote="Menno schreef:
Kortom, het hotel en de conferentieruimte waren al gehuurd, maar er zijn extra kosten gemaakt om de boerderij van Veerman op orde te maken en van alle nodige luxe te voorzien....

Wel 1 voordeel, het huisje van de minister ziet er weer top uit!


Weet niet waar jij vandaan haalt dat het hotel EN de conferentieruimte al gehuurd waren? Een grote lege schuur een beetje aan laten kleden door een cateringbedrijf kost geen kapitalen.. bovendien heeft Veerman er weinig aan want al die troep moet er weer net zo hard uit om ruimte te maken voor de aardappels dus waar jij vandaan haalt dat zijn huis weer op en top in orde is en van alle nodige luxe voorzien is voor mij een raadsel.. ja de huishoudster zal het huis een extra beurt gegeven hebben en een tuinman het gras nog even gemaaid en onkruid geplukt.. wauw!
[/quote]
Wat betreft de conferentieruimte heb je gelijk, ik heb het nagekeken en deze is alleen voor dinsdag gereserveerd.

Maar wat betreft het 'diner aan huis', kan ik je melden dat hierbij kosten nog moeite zijn bespaard om het de gasten goed naar de zin te maken. Ik werk bij een bedrijf in de buurt van zijn woonplaats Goudswaard en we hebben dus een aantal werknemers die uit zijn woonplaats komen. In de wandelgangen hoorde ik al van het diner van deze minister en neem maar van mij aan dat hier een hoop centen hebben gerold...

Hieronder kun je een foto zien van wat jij noemt het schuurtje...
Afbeelding
Graag wanneer je de volgende keer met vreemde/beledigende opmerkingen komt, zorg dan dat je je mening kunt onderbouwen... Knipoog
Laatst bijgewerkt door Menno op 08-09-04 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

V: Is Tommie een hond of een beer?
A: Tommie is een fantasiebeest, waar er maar één van is.
Bron: Sesamstraat FAQ

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 20:14

Fiks schuurtje Scheve mond

Ik vind idd ook dat bepaalde mensen niet erg vriendelijk zijn... Discussieren doe je zo niet.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 20:51

Ik heb een aantal off topic reacties + gekat verwijderd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, annepaardoes, GoogleAdsense, Lalladidoo, Selima, Verara en 175 bezoekers