hoe heb jij bij toeval een bokker ontmoet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 22:21

Ik was een keer op de manege en toen hoorde ik later dat Soraya van Bokt daar ook was toen, ik had wel met het meisje naast haar staan praten (Vlieg van Bokt) maar had haar toen helemaal niet herkend Tong uitsteken

muppetmayo

Berichten: 3396
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 22:23

ik zat bij een vriend van mij thuis, bleek de broer van graciaxxx te zijn, bleken ook op dezelfde manege te hebben gereden haha

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 23:03

Zo bleek pas achteraf via PB dat een collega-jurylid ook op bokt zat. Knipoog
Ik vond het een beetje raar om in het wedstrijdsecretariaat te vragen of ze op Bokt zat ook al kwamen de verhalen me bekend voor.

Verder geen toevallige ontmoetingen. Wel mensen die ik ken via Bokt en die ik vaker tegen het lijf loop op wedstrijden.

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 23:11

_Michelle_ schreef:
Ik heb Clautje een keer gezien in de Douglass, Valerie en xdenisex tijdens het uitgaan gezien. Avanti zag ik op paard ahoy. Nieman van hun herkenden mij dus Schijnheilig Verder weet ik zo even niet of ik meer mensen heb gezien...


Had jij mij niet gezien in het vliegtuig vanuit Portugal? Of was jij dat niet... Knipoog Ik heb jou toen ook nie gezien, ik dacht dat jij t was en dat je zei dat je me niet aan durfde te spreken ofzo Knipoog

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 23:48

he halloa! Ik was dit topic al aan t zoeken... T was zeker gezellie gister.... En een Boktrit gaat er wat mij betreft een keer komen... Boktmeeting heet dat geloof ik he?

Heel veel succes straks met je nieuwe paardje! En we bokken! (of msnen...)

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 23:52

Ik heb bij Deesdebest [tegenwoordig heet ze anders Tong uitsteken] in de klas gezeten, eerste jaar MER op de Ichthus in Rotterdam. Toen ik hier al vanaf was kwam ik d'r ineens op Bokt tegen Tong uitsteken

Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 10:14

sabineG schreef:
he halloa! Ik was dit topic al aan t zoeken... T was zeker gezellie gister.... En een Boktrit gaat er wat mij betreft een keer komen... Boktmeeting heet dat geloof ik he?

Heel veel succes straks met je nieuwe paardje! En we bokken! (of msnen...)


Hehe, werd tijd dat je het vond hahahaha! En we gaan zeker keer samen hobbelen! Moet ie wel eerst ingereden zijn uiteraard haha! We'll keep in touch!!! kussss

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 10:27

MissArianne schreef:
Hehe, werd tijd dat je het vond hahahaha! En we gaan zeker keer samen hobbelen! Moet ie wel eerst ingereden zijn uiteraard haha! We'll keep in touch!!! kussss



zeker weten!!!!!!!

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 11:18

ik heb marjoleinnie toevallig gemeet

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 11:23

Ik heb Berdientje toevallig ontmoet, zij heeft Gentle voor mij voorgereden toen ik in hem geinteresseerd was. We kwamen er pas veel later achter toen ik een keertje foto's plaatste van Gentle!

Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 14:06

ja mensen, de wereld is echt klein! en nederland zeker!!!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 15:03

Spirit toen ze in de kantine stond te kijken naar de les. Ik zat 2 meter bij dr vandaan, maar wist nou niet zeker of zij het wel was Bloos

En Billy is wel eens bij mij aan de kassa geweest, maar toen bedacht ik me ineens later dat zij het was.

En Ynzo in de Konmar Tong uitsteken Maar ik wist eigenlijk wel dat hij het was.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 15:17

*Tamara* schreef:
Had jij mij niet gezien in het vliegtuig vanuit Portugal? Of was jij dat niet... Knipoog Ik heb jou toen ook nie gezien, ik dacht dat jij t was en dat je zei dat je me niet aan durfde te spreken ofzo Knipoog

Ja, jou vergeet ik dus Bloos Ik dacht al dat ik iemand vergat maar wist niet meer wie... Misschien vergeet ik nu nog wel iemand Tong uitsteken
Dit was dus in Portugal, hoe ver weg kom ik bokkers tegen Haha!

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:42

Ik kwam toevallig Merilyn tegen.. maar toen bestond bokt nog niet Scheve mond

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:47

Sammm schreef:
Jaaaaa LiezzjaHH en Sbine! *LOL*

In de v&d in groningen. Toen zagen ze me ineens van de roltrap afrennen. Haha!

Vork


Idd Vork

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:47

Soraya schreef:
Spirit toen ze in de kantine stond te kijken naar de les. Ik zat 2 meter bij dr vandaan, maar wist nou niet zeker of zij het wel was Bloos

Haha ook nog.
Die andere keer was bij de stapmolen toch Tong uitsteken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:49

Ik kwam afgelopen dinsdag te weten dat Esther (Oester op Bokt) in mijn nieuwe klas zit! Tong uitsteken

Ze vroeg me of mijn zusje een pony had gereden op die en die stal. Haar pony staat er ook. En toen vertelde ze als het ware dat ze mij een beetje herkende van de foto in mijn profiel.

Toeval! Haha!

Snader
Berichten: 1560
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 12:36

Mag het ook andersom? Haha!
Ik keek net naar Ynzo's profiel en toen bleek het een oud-klasgenoot van me te zijn... Tong uitsteken

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 23:38

Ja, inderdaad, en maar liefst van 6 jaar geleden Tong uitsteken

supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 00:07

ik kwam Lissy toevallig tegen in de ruitersportzaak.. had pas later door dat ze op bokt zit

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:30

Ik ben Viking een paar keer met toeval tegen gekomen. waarschijnlijk weet zij nog steeds niet dat ik het die paar keer was.
De eerste keer liepen we elkaar voorbij, zij met haar rustige fjord, ik met mijn doorgedraaide verzorgshet.
Ook reed ik haar een keer voorbij met mijn andere verzorgpony. Zij reed op de fiets en sleurde Vik mee Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 12:24

Zat te wachten om een dierenarts te spreken te krijgen op de kliniek in Bodegraven zat er een vrouw en man ook te wachten op hem. Was baduh bleek later wat een klein wereldje dat paardenwereldje.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 12:55

1 keer in de ruiterwinkel in oud Turnhout (belgie) liep ik langs een meisje. Later op bokt bleek dat dat dus ook een bokker was.
Ook bij de tinkerkeuring heb ik Pubeila (sorry als ik het verkeerd schrijf!!!!!) gezien, maar ook daarvan kwam ik er pas s'avonds achter dat zij ook op bokt zat!
Verder zit ik nu op de universiteit en in hetzelfde gebouw als waar ik zit lopen nog minimaal 3 mensen rond die ook op bokt zitten. Maar ik heb ze gewoon nog niet gemeet terwijl ik zelfs met 1 elke keer dezelfde colleges krijg enzo.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 12:57

Wij hebben op wedstrijden eens een losgebroken paard gevongen, dat later dus (hoorden we via bokt) van een bokker was Haha!