Verstandskiezen trekken.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joogre
Berichten: 99
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 09:31

ik heb 2 kiezen laten trekken, had er verder geen last van tja de verdoving is niet geheel prettig maar het doet geen zeer ofzo, verder gaat het idd pas vervelend zijn als de verdoving weg is dus een ibu is idd geen overbodige luxe. verder het trekken van de kiezen zelf voel je niet dus maak je er maar niet te druk om t valt verschrikkelijk mee

Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 14:14

hehe, ik heb ze alle vier een dik jaar geleden laten trekken. maar ik woonde toen nog bij mn ouders en was ik nog particulier verzekerd bij mn vader. dat leidde ertoe dat ik ze alle vier mocht laten trekken in een ziekenhuis in belgie! en daar aangekomen mocht ik kiezen tussen plaatselijke verdoving of algehele narcose!! en schijterd als ik ben... riep ik meteen: algehele narcose! ik heb er dus niks van gemerkt en was ook niks stijf ofzo. dus ideaal!!

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 18:50

Ik heb ze nog niet allemaal, 2 geloof ik, maar vorige maand zei de tandarst tegen mij dat ze konden blijven zitten, het paste nog in mijn gebit en ik moest alleen zorgen dat ik ze goed deed poetsen.

Mijn vriend heeft ze alle 4 tegelijk laten trekken en heeft ze bewaard... wow wat hebben die dingen grote wortels!

Ytje
Berichten: 22
Geregistreerd: 27-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 19:33

uitboren doet égt erg zeer Nagelbijten / Gniffelen heb ik gehad... nooooooit weer...