dit wil je echt niet meemaken!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 16:44

Mijn familie is erg close met een stel dat 11 lange jaren gemartelt heeft met allerhande behandelingen, hormoon weetikvelen, IVFen en noem maar op. Wat wìlden ze graag een kindje en wat wàs het iedere keer een teleurstelling.

Met dat beeld in m'n hoofd kan ik me niet voorstellen dat iemand die ècht alles over zou hebben voor een kindje teleurgestelt zou zijn met het resultaat.

Misschien komt het omdat ik vrij veel pleeg- en adoptie kinderen ken - de gedachte 'het is niet m'n eigen vlees en bloed dus ik ben er minder blij mee' staat me echt enorm tegen.

(dat stel heeft overigens een paar maanden geleden na jaren spanning eindelijk een adoptiekindje gekregen - een 1 jarig meisje uit China. Ik heb nog nooit gelukkigere mensen gezien)

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 18:46

arwenluna, ik kan me dat heel goed voorstellen maar waar ik eigenlijk het moeilijkste meehad dat de eicellen van de moeders omgewisseld zijn, dus het kindje van die moeder die de gekleurde tweeling kreeg, is nu bij iemand anders + de gekleurde moeder eist misschien ook wel haar eigen kindjes op! snap je me nog?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 11:27

Ik denk dat niet zozeer het probleem is dat die kindjes niet van jezelf zijn, daar zou ik mee kunnen leven. Het feit dat mijn eitjes ergens anders zijn teruggeplaatst, DAAR zou ik nachtmerries van hebben en niet mee kunnen leven. Wil je heel graag kindjes van jezelf (anders kies je idd voor adoptie), groeien JOUW kindjes ergens anders op. Onverteerbaar vind ik dat.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 12:08

Mijn buren zijn allebei blank en blond, en hebben een caramel-kleurig negerkindje met kroeshaar, die verdacht veel lijkt op een kennis van de mams.. Het leuke is dat ze allebei bij hoog en laag volhouden (althans zij) dat het kind van hun tweetjes is... De rest van het dorp weet wel beter Haha!

Lijkt me ook wat.. sta je daar aan het kraambed.. Doet me beetje denken aan die reclame van dat kind met dat priestershoofd.. *LOL*

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 12:19

MissJ schreef:
Idd Malibu.
Ik zou ook graag willen weten wat er met mijn embryo's gebeurd is.
En wat leg je die kinderen uit als ze een jaar of 15 zijn, en doorhebben dat ze toch echt niet van papa en mama kunnen zijn?Het gaat mij niet om de kleur van de kinderen, het lijkt mij een complete shock als blijkt dat je 9 maanden de kinderen van iemand anders gedragen hebt, terwijl je dacht dat het je eigen vlees en bloed was.


wat dacht je ervan dat ze op die leeftijd verteld word dat pappa en mamma zo graag kindjes wilden , de dokter heeft een foutje gemaakt maar dat geeft niks want pappa en mamma hebben geen moment getwijfeld
we zijn vanaf dag 1 heeeeeel erg blij en gelukkig met jullie

??????

denk dat de kids toch wel blij mogen zijn met 2 ouders die ze zo graag wilden hebben , en nog steeds...

natuurlijk vraag je je af waar je eigen eitjes gebleven zijn maar om nu nog kids te ruilen nee dat lijkt me nog moelijker
om contact te krijgen met de andere ouders lijkt me wel fijn