agressie op het fietspad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dreamer_S
Berichten: 3603
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:04

haha ja lekker verhaal..en dat van zo'n oudje.. en dan hoor je altijd dat de jeugd zich zo onrespectvol gedraagt tegeover die oudjes.. en dan hoor je dit.. tss.. haha vind het ook wel wee rgrappig maar kan me voorstellen dat jij dat op dat moment zelf niet vond.. maar ach..je had weer wat te vertellen;)

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:07

@prisca: ik weet echt PRECIES hoe jij je voelt. Mijn brommer loopt zonder wind en regen 60, maar het waait nogal vaak dus vaak haalt hij net de 55. Mooie snelheid zou je denken, aangezien waar ik op de weg rij de max snelheid maar 50 is. Als je dan ziet hóe mensen mij dan inhalen, afsnijden, tuteren dak opzij moet, wordt je echt gek van! ik rij zelf ook altijd 'breed' want vooral die bussen hier die willen je nog wel eens inhalen, maar je kan het beter afsnijden noemen.
Vandaag had ik ook zoiets, ik reed dus 55 op een best drukke weg, komt er een man uit een ander klein weggetje de weg op. Opzich niets mis mee, maar hij ging dus meteen remmen om fietsers over te laten steken die totaal GEEN voorrang of iets hebben, sterker nog, ze moeten wachten tot er gewoon geen auto meer komt. Ik moet vol in de remmen, en maakte me dus onwijs kwaad over, dus ik tuterde. Die man uit ze raam schreeuwen, dat ik dom deed en op moest passen Verward Ik zeg: man die fietsers hebben geeneens voorrang, je gaat toch niet stilstaan hier op deze weg! hij: ja je moet oppassen, niet zo bijdehand doen, anders moest ik maar het fietspad op?!
die mensen moeten eens normaal rijden, en niet zo kleven en zeiken over scooters altijd Boos!