2 weken geleden.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31476
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-01 18:37

zat mijn vader in het vliegtuig wat neergestort is. Dat is toch wel even schrikken. Gelukkig hoeft hij voorlopig niet meer die kant op. Maar het kan ook zijn dat hij morgen een ticket regeld en overmorgen weer in amerika zit. Huilen Huilen
XXX
Ciska

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 18:54

wat erg voor je, ik leef met je mee

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 23:37

ehmm
volgens mij leeft haar vader nog of niet??
k had em in in ieder geval vanavond nog aan de telefoon?!
mis ik iets of vergis ik me nu
uitleg!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 01:15

Volgens mij bedoelte ze dat haar vader ook 2 weken geleden heeft gevlogen in hetzelfde vleigtuig asl wat nu is neergestort.
Lijkt me eng hoor. Ik weet wel dat je in een auto meer kans hebt op een ongeluk maar ik zou ook liever even niet vliegen (hoef ik ook niet)

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 09:04

Ja My Dominique, ik las de titel ook even niet *LOL* ik schrok me rot, maar goed dat we het niet goed lazen! Ik hoef echt niet meer te vliegen, die dingen vallen met bosjes uit de lucht. Dit vliegtuig scheen zelfs lettelijk uit elkaar te zijn gevallen in de lucht Verward

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 17:23

Ach wat een onzin zeg, dat je niet meer vliegt omdat je t eng vind!
Je stopt toch ook niet met autorijden als iemand met t zelfde type auto zichzelf doodrijd?

Bij de crash boven Queens, dat was gewoon een technisch probleem, kan gebeuren, zal wel vaker voorkomen, is ook al vaker voorgekomen (El-Al, en nog meer van dat soort dingen.)
Verder is vliegen minder gevaarlijk dan autorijden, er gebeuren per vlieg beweging minder ongelukken, dan in t verkeer, t enige probleem is dat wanneer er een vliegtuig ongeluk is, de gevolgen meteen groter zijn, daar zit het psychologische gedeelte.

En die kapingen, daar word nu al veel gedaan om dat te voorkomen, t zal nooit 100% veilig zijn, maar t is al vrij veilig.

En ik snap dat je geschrokken bent, maar in die tijd dat t geleden is dat ej vader in een dergelijk type vliegtuig zat hebben er alweer 1000enden in dat zelfde type vliegtuig gezeten

_________________
"When you build something to be idiot-proof, then someone will just build a better idiot"

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Death_Squad op 2001-11-16 16:45 ]</font>