doen jullie katten ook zo gek?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

doen jullie katten ook zo gek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-04 22:59

Lijkt net of mijn kat wil praten, als ik tegen haar praat gaat ze miauwen, in verschillende toonhoogtes net of ze praat. We zijn net een weekje op vakantie geweest en ze blijft miauwen. Echt een vrouw kletst de oren van je kop. Lijkt ook wel of het steeds erger word. Als ze niet weet waar we zijn gaat ze nog harder miauwen. En als we de deur uitgaan en ze zit in de vensterbank zegt ze ook gedag op haar manier en als we dan weer thuiskomen begint ze weer. Zelfs als ik lig te slapen kletst ze door soms is ze er gewoon schor van.
Doen jullie katten dit ook of heb ik weer een apart dier

Vroeger had ik een kater die alle deuren openmaakte door aan de deurkrukken te gaan hangen.
Laatst bijgewerkt door blensink op 04-09-04 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt


loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 23:24

Mijn 1ne kat die "praat"alleen maar tegen me als hij uit de kraan wilt drinken en als hij behoefte heeft aan een aai over zijn bol.Geef je dat dan is het over.
De andere laat alleen 's morgens wat horen van zin.Maar die dnekt volgens mij dat als hij geluid maakt en met je been kroelt dat hij je boterham krijgt.
En de ander die knort al als je hem maar aan kijk of als hij op je gaat liggen.En miauwd ook alleen pas als je in de weg staat.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 00:13

is bij mijn kat ook
dan komt hij naar me toe..
en dan gaat hij heel hard mauwen...
dus ik geef hem eten..kijkt hij me zo heel lang aan..begint hij weer te mauwen...
dus ik pak een katte snoepje..geef het..en weg istie Haha!
net oftie me gewoon duidelijk wilde maken dat hij een snoepje wilde!!

Amigo...You're Always On My Mind....

Hardcore For Life
17 - 12 - 2005 Nightmare!!

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 00:44

ja lachen he, maar soms snap ik het gewoon niet, ze blijft lettelijk aan mijn kop zeiken (grappig bedoeld hoor), gezellig ook gisteren voor het eten gaat ze doodleuk op mijn stoel zitten, dus ik zeg ga er af, gaat ze een partij zitten miauwen en ze vertikte het om eraf te gaan. Ik dus ga weg. mauw. schiet je op, mauw. Ik moet eten, mauw mauw. klein tikje op er kont, meer een aai hoor, werd ze boos en nog meer miauwen. Ik vind het erg grappig maar wel een beetje maf. Heb tenslotte lachend een andere stoel gepakt.

LYSANNO
Berichten: 2164
Geregistreerd: 17-08-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 10:51

mijn kat doet soms ook gek
maar hij is wel lief Gaaaap

love in the past is only a memorie
love in the future is only a fantasy

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 11:14

Ik ken het! De kat van m'n vriend is ook constant aan het praten. Hij 'praat' zelfs met de vogels. Als er buiten vogels zijn, dan gaat ie voor het raam zitten, en niet miauwen, maar een soort gekwaak komt er dan uit. Heel erg maf...
Mijn katje is gelukkig wat rustiger, twee van die praters in huis wordt ook zo onrustig he?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 11:15

blensink schreef:
Vroeger had ik een kater die alle deuren openmaakte door aan de deurkrukken te gaan hangen.


Dat doet mijn kater ook (ik heb toch niet toevallig jouw vorige kater overgenomen Schijnheilig).

Verder zijn mijn katten echt schatjes! Soms als ze achter een spinnetje aanzitten, maken ze van die hele grappige geluidjes. Verder mauwen ze eigenlijk niet.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 11:17

Mijn poes "tikt" met zijn pootje mij aan omdat hij weet dat ik niks kan horen. Het is heel grappig om te zien!

Tancreda4

Berichten: 23967
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 11:54

Wij hebben ook zo'n vreselijke praat kat, soms wel irri Tong uitsteken Lig je lekker op de bank tv te kijken, begint ze hele verhalen tegen je Haha!

Het wordt de laatste tijd ook erger. Wij hangen dat erger worden aan haar leeftijd, msichien dat ze zelf wat doof aan het worden is, en daardoor harder gaat 'praten' of iets dergelijks Lachen

Vind het altijd wel schattig, al kan het soms wel wat irri zijn Haha!

Onze andere katten praten niet echt. Ja, Zoƫ praat wel, maar daar zie je enkel het bekje open gaan, er komt geengeluid uit Nagelbijten / Gniffelen
Kruimel praat heeeeeel soms, en enkel tegen mji Haha! De andere twee praten enkel als het etenstijd is -> "ETEN< ETEN!!!!"

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 11:58

ja, ik heb ook zo'n gekke kat Lachen. Ze babbelt als ik opsta, ze moet altijd haar verhalen komen vertellen op d'r vrolijke toontje Lachen.
Maar soms maakt ze je ook in het midden van de nacht wakker om te komen vertellen wat ze in de tuin heeft meegemaakt.
Die beestjes zijn echt grappig Haha!

. . .
. . .
. . .

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 12:26

hi hi hi, ja wat een maffe beesten he, en nee helaas heb je mijn vorige kater niet. Mijn moeder heeft hem in laten slapen omdat hij in huis plastte. Is die van jou ook rood toevallig.

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 16:01

mijn poes geeft echt alle aanwijzing om te kunnen begrijpen zoals
1 op de raam krassen brievenbus rammelen zodat mijn hond gaat blaffen zodat die naar binnen kan Knipoog
2 eten pakt die gewoon uit de trommel en die trommel gaat dan vanzelf dicht dat zijn brokjes
3zelfst kan die deuren openen
4 wat ik zegt bijvoorbeeld woordje "buiten" gaat hij diep aan mij staren Nerd

ik geloof dat alles is

SylvieB
Berichten: 144
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 17:15

Mijn kat die 'klopt' aan als hij naar binnen wil.. Echt grappig.. Verder mauwt ie alleen als hij naar buiten wil..

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 17:17

Als ik mijn kat aan kijk gaat hij meestal ook miauwen, ook als hij buiten zit en ik kijk door het raam (hij heeft gewoon een kattenluik hoor!).

Eerst had ik ook een oudere kat die toen ze wat begon te dementeren ook meer ging miauwen o.a. als ze niet meer wist waar ik was in huis.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 17:18

Mickey loopt ook de hele dag de oren van je kop te miauwen en te prrten.
Ik vind dat wel gezellig zo.
Maar wat ik maf vind is dat als Michel op zakenreis gaat en we zeggen niet tegen de kat hoelang het gaat duren, wacht Mickey hem iedere avond op. Zeggen we hoelang hij weg blijft dan wacht hij Michel niet op. Heel maf.

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 17:53

hihi, fantasties al die verhalen.Ik vind het zulke gave beesten, dus met andere woorden, Tierema mijn kat is al aan het dementeren.Ah arme stumper ze is pas 6.

Jockey_my

Berichten: 2263
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 17:53

mijn katten zijn ook zo raar.

de kater geeft ''antwoord''als je iets tegen hem zecht.

Zeg je bijvoorbeeld hoi en dan gaat da zo van miauw.

Koos PaardLoos.

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 17:57

Die van ons slaapt in een bak met knijpers waar hij helemaal uitpuilt Haha!

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:03

grappige verhalen Lachen ik denk gewoon dat jouw kat jullie gemist heeft, het gedrag wijst daar wel naartoe, heeft dus duidelijk aandacht tekort gehad en is bang dat jullie weer vertrekken, mijn oudste kat doet dat ook, die mauwt zich 2 dagen lang helemaal schor, maar daarna is het over.

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers