vroeger, ja vroeger...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 10:05

djuno schreef:
die platte doosjes met lipbalsem (in allerlei fruitsmaken).

Verslaafd was ik daar aan!!!!!!!!!!
Zie mezelf ook nog lopen in een bandplooibroek met je trui erin gepropt (!) en cowboylaarzen met hele schuine hak Clown

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 10:11

Citaat:
Hahahaha letterbakken ja Bestaan die nog



Die hadden we op school...groen waren ze met van die wit/gelige letters(ssort rummikub).

En tuurlijk ging er dan wel eens een bak om. Vervolgens gingen alle willekeurige letters in de doos en werd de doos naar de 6e klas gebracht(ja toen bestonden er nog geen groepen).
Die 6e klassers mochten toen aan het sorteren gaan....leuk totdat jezelf in de 6e klas zat Tong uitsteken

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 10:17

Ja die klassen! Veel beter! Ik moet nu altijd nadenken als iemand vraagt in welke groep mijn dochters zitten Clown Klas + 2, denk ik dan altijd..... Haha!

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 10:18


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 10:38

Wat herkenbaar allemaal
Ik speelde altijd samen met m'n neefje en de pony's cowboytje en m'n tante heeft me al eens gered van de galg die we vakkundig aan een boomtak hadden geknoopt Bloos!
Ook onze eerste "aangespannen" tocht met een kinderwagen die we achter m'n pony hadden vastgemaakt met strotouwtjes verliep niet echt vlekkeloos Haha!
Wij hadden toen een telefoonnummer van maar 3 cijfers (274), een grote gastank in de tuin en de stortput moest gewoon worden leeggeschept.
Wat dat betreft zijn de gasleiding en riolering toch echt wel verbeteringen Haha!
Het enige wat we nog steeds niet hebben zijn straatnamen, we hebben allemaal ons dorp als straatnaam met een huisnummer.
En de file op zondag over de Veluwe loopt bij ons voor het huis langs Haha!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 11:00

Ilindra schreef:
Ook onze eerste "aangespannen" tocht met een kinderwagen die we achter m'n pony hadden vastgemaakt met strotouwtjes verliep niet echt vlekkeloos Haha!

Ik weet nog dat er heel veel sneeuw lag en ik mijn pony had ingespannen voor de kinderslee (je weet wel, zo'n gewone houten slee).
Beestje had nog nooit ingespannen gelopen..... in stap was het nog leuk maar in draf schrok hij van de strengen die tegen zijn achterkoten aantikten (slee was natuurlijk veel te laag).
Toen hij er vandoorging viel ik van de slee en daar ging mijn pony in volle galop met een stuiterende slee achter zich aan. Bloos!
Uiteindelijk bleef de slee achter een paal hangen en braken de strengen, pony gleed natuurlijk uit en viel maar had niks (ja dat ging toen nog zo).
Slee aan diggelen en ik kreeg de wind van voren thuis Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 11:05

Zo verliep het bij ons ongeveer ook, alleen brak m'n neefje ook nog z'n arm en kregen we zo'n pak slaag van m'n opa dat we zeker 2 dagen moeilijk konden zitten Haha!

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 12:11

Ilindra schreef:
Zo verliep het bij ons ongeveer ook, alleen brak m'n neefje ook nog z'n arm en kregen we zo'n pak slaag van m'n opa dat we zeker 2 dagen moeilijk konden zitten Haha!


Tegenwoordig zou je opa meteen voor de rechter staan wegens kindermishandeling...

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 12:32

Is wel wat later maar is er iemand die GEEN schoudervullingen heeft gebruikt Bloos Verward

Albert

Berichten: 5732
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 12:36

vera schreef:
Is wel wat later maar is er iemand die GEEN schoudervullingen heeft gebruikt Bloos Verward


Ik Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 13:19

Dat akkefietje met de slee klinkt heel herkenbaar... Alleen knoopte ik onze hond er altijd voor. Vervolgens riep ik "POESJES" en vloog de hond er vandoor. Alleen dat kreng stopte niet voor het prikkeldraad waar ik dus als een lappenpop in kwam te hangen. De hond is een paar uur zoek geweest. Uiteindelijk vond ik hem in het bos waar hij zichzelf aan een boom had geknoopt met de slee..... Haha! Haha! Haha!

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 14:21

vera schreef:
Is wel wat later maar is er iemand die GEEN schoudervullingen heeft gebruikt Bloos Verward


Waar? Haha!

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 14:28

nou ik ging nergens heen zonder mijn schoudervullingen hoor !! Ik vond mezelf er niet uit zien zonder!! nu vind ik het met een stom gezicht en ruk ik ze overal uit als ze al nog ergens in zitten ..

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 14:33

Marieke schreef:
Waar? Haha!

Waar jij op doelt had ik ze niet nodig Haha!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 14:33

Marieke schreef:
Waar? Haha!

Waar jij op doelt had ik ze niet nodig Haha!

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 14:37

vera schreef:
Waar jij op doelt had ik ze niet nodig Haha!


Hahaha nou ik wel! Bloos
En ja ook ik liep met brede schouders rond Haha!

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 14:44

Trouwens, ze dachten vroeger altijd dat ik een jongetje was.
De vriendjes van mijn broer zeiden dan altijd, "bewijs dan eens dat je een meisje bent" Bloos Dan begon ik altijd heel hard te huilen Huilen
Voor hun was dat dan ook een bewijs Haha!

Ik had altijd 2 ertjes op een plankje Verdrietig (zo werden ze genoemd). Dus die schoudervulling was best welkom Haha!

Gelukkig is het later toch allemaal best goed gekomen Pling

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 17:56

Haha, krijg hetzelfde verhaaltje net via de e-mail Haha! .

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 18:06

Jaaa, letterbakken, Ti Ta Tovenaar, schoudervullingen, de Tina, geweldig!! Zelf pijl en boog maken en schieten op de deur, stenen zoeken en ze bewaren alsof het de grootste schatten waren, hinkelen, knikkeren en niet te vergeten: Madonna!!! Hoe vaak ik die niet voor de spiegel heb geplaybackt Haha!
En mijn ouders waren zo links als wat, dus overal stickers en posters: Stop de Kernwapenwedloop!!