Uitgaan Eindhoven eo >>25-30 jr ???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnkeD

Berichten: 290
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 10:45

talented schreef:
highstreet is sowieso dan niks voor jullie, ik ben 19 en ben daar al een van de oudste als ik daar kom..


Zo dus we waren naar de Highstreet geweest......
De muziek was echt goed we hebben lekker de hele avond gedanst.
We hadden het even nagevraagd aan het barpersoneel en de "ouderen" kwamen meer op vrijdag en "het jonge grut" dus op zaterdag. Er liepen wel meer mensen van onze leeftijd rond en wat oudere maar het grootste gedeelte was jonger.
Het was een gezellige avond geweest maar de volgende keer gaan we toch maar een keertje vrijdags proberen Knipoog

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 14:37

seren schreef:
stunt is voor 21 jaar en ouder en denk dat de gemiddelde leeftijd wel rond de 19 ligt hoor


Echt waar? Daar zit echt publiek tussen de 17 en 21 hoor... Ik dacht dat de minimumleeftijd daar 18 was.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 09:13

Branca schreef:
Desiree... je mist niks hoor..
Wij hebben nu andere belangen, toch? Knipoog


En ik geloof niet dat ik ooit iets gemist heb...

Anyway, als je in die leeftijdscatagorie zit dan kun je het beste naar het Stationsplein. Ik dank dan dat heel stratumseind niets is voor iemand van die leeftijd.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 17:43

je bedoelt toch niet naar Dino's he Sando? Daar komt zo'n beetje de "nouveau riche" zonder klasse! Haha! Voetballers bijvoorbeeld.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 19:08

nee, de dino`s is leuk om rond een uurtje of 9 wat te gaan drinken.
Effe koffie nadat je uiteten bent geweest. Maar voor de verderrest is de dino`s echt niks nee... geldt hetzelfde voor de movies.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:56

Desiree schreef:
je bedoelt toch niet naar Dino's he Sando? Daar komt zo'n beetje de "nouveau riche" zonder klasse! Haha! Voetballers bijvoorbeeld.


Misselijk die zitten ook op stratum, ooit eens een "leuke ontmoeting" gehad met boudewijn zenden en ruud v nistelrooij, jaren geleden maar toch! die boden mij en mn vriendin een drankje aan, daar zeg ik geen nee tegen Haha! vervolgens ging boudewijn met zo'n arrogante kop richting bar, goed checken of iedereen hem wel zag en toen ie op zn beurt moest wachten werd ie pissig en wilde hij als 1e worden geholpen
nadat ik eindelijk mn drankje had dachten ze dat mn vriendin en ik wel meegingen met hun naar een andere kroeg, uhm nee dank je, en toen waren ze ietwat beledigd
sindsdien heb ik besloten dat voetballers echt alleen maar leuk zijn om naar te kijken op het voetbalveld(ging toen vaak bij de PSV training kijken, stiekem spijbelen van school Schijnheilig )


maar ff over de Stunt, als het druk is, wordt het toch echt voor 21+ en vooral jongen word dan om hun ID gevraagd, is het rustig dan mag iedereen doorlopen.