King Arthur is een superfilm!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

King Arthur is een superfilm!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 15:47

Na mijn afknapper van "The Village", waar ik overigens niet heenging om bang gemaakt te worden, maar die ik toch nog heeeeeel langdradig en dramatisch vond. ., was ik eigenlijk een beetje bang om naar arthur te gaan..
MAAR! Hij was echt geweldig!!! wat een film! (en mooie paarden! Haha! )
Ik heb gewoon een paar keer bijna zitten janken tijdens de film, het is zo mooi gespeeld!
Ondanks dat ik wel aardig wat over Arthur etc gelezen had, was het toch nog verrassend en informatief.. De standaard cliche legendes kwamen wel heel subtiel terug, maar niet zoals waar ik bang voor was.. dat het zo'n cliche verhaaltje werd..
wat ik me alleen nog afvraag.. ergens kon ik me nog heel erg vaag herinneren dat Arthur ook een "bijzonder", of iig een voor hem erg goed en speciaal paard had.. Ik weet die naam niet meer! Het kwam ook niet in de fillm terug, en ik heb me echt suf zitten piekeren!
Kan iemand me helpen??

Artemide

Berichten: 1336
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 17:27

Ja, ik heb de film ook gezien, en 'k vond hem ook heel erg goed. Alleen ius er niert echt een verhaal. Er is er wel één, maar zo .... tja ...
Maar hoedanook, het is echt een goeie film!! Haha!

En dat van dat paard weet ik niet.

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 17:57

neuh.. ik dus ook niet meer. Ik vond er wel degelijk een verhaal in zitten hoor.. de legendes van Arthur..
wat mij trouwens opviel was dat die paarden in de film echt een denderende galop hadden! wouw.. ze kwamen wel een halve meter van de grond ofzo..