wat een verwaande nesten zijn me dat zeg!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:29

Ann schreef:
Dat is ook weer het andere uiterste, ik kan mij best voorstellen dat het voor haar ook niet altijd gemakkelijk is.
.


Toch klinkt het wel een beetje als de typische stiefmoeder. Kan me vergissen maar dat vind ik mijn stiefmoeder is ook zo alles voor haar eigen kinderen, gelukkig ben ik nu oud genoeg om me daar niet meer druk om te maken. Je man moet zelf doen wat zijn gevoel zegt en het beste kun je hem daarbij helpen en het niet moeilijker maken, hij zit tussen zijn kids, exvrouw en jou in. Irriteer je er niet zo aan en probeer het positief te zien, ze komen de vader bezoeken. Nog 14 jaar dan ben je er vanaf.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:30

bradley schreef:
ze heeft gewoon een probleem met zichzelf


O jullie kennen elkaar?

Ann

Berichten: 13308
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:32

faye schreef:
Het komt op mij gewoon heel liefdeloos over, sorry. Daarom heb ik medelijden met die kinderen die toch al de dupe zijn van de scheiding.

Omdat het zo op jou overkomt, wil nog niet zeggen dat het ook zo is. Ik lees het heel anders, Isabelle baalt gewoon even van de situatie en wil haar hart even luchten, is toch niets mis mee?

Als Isabelle echt zo erg was als jij wilt doen voorkomen, wilden de kinderen vast helemaal niet meer komen.

bradley
Berichten: 133
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:33

faye schreef:
Daarom heb ik medelijden met die kinderen die toch al de dupe zijn van de scheiding.


helemaal mee eens

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:37

je zegt dan wel, ik zou niet graag hebben dat mijn stiefvader of moeder zo over me schrijft> misschien heeft die stiefvader of moeder ook nog nooit op het politiebureau gezeten omwille van een sterke leugen van je!

Politie bureau kinderen van 4 en 8 jaar, vaag!

bradley
Berichten: 133
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:49

faye schreef:
Het komt op mij gewoon heel liefdeloos over


het is ook liefdeloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:52

isabelle schreef:
of de papa morgen met veel plezier gaat? echt niet, tuurlijk gaat ie erom maar tuurlijk zal ie wel blij zijn dat ie ze ziet maar hij zei toch ook ff van wat een verwaande nesten zijn me dat, ipv dat ze blij zijn om een extra nachtje bij de papa te zijn, willen ze nog geneens mee en hij ging er nog wel achter met de vrachtwagen!

vooral omdat wij ook een kindje samen hebben en dat daar ook wel eens rekening gehouden mag worden

ik ontwijk van het onderwerp en dit is niet de bedoeling maar ik word er wel eens moe van dat het alitjd om die twee moet gaan!


ok ik heb een man gekozen met twee kids en die moet ik erbij nemen, dat doe ik ook, meer dan dat jij misschien ooit zal geloven maar ik heb wel zoiets van, het moet niet altijd van onze kant uitkomen ofwel?



Ik vind jou veel verwaander dan die twee kindjes van 4!!!!! en 8.[/b]

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:53

En ik veronderstel dat de negatieve reacties allemaal van perfecte moeders komen die nooit eens hun kinderen achter 't behang willen plakken???

Kom op hé... Je bent toch niet direct de boeman of een liefdeloze stiefmoeder als je die ene keer je frustraties er eens uitgooit...

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:54

Sorry Isabelle, maar ik ga met faye mee.

bradley
Berichten: 133
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:55

ik sta 100% achter faye

het is gewoon een verwaand mens misschien een beetje dement

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:56

Natalie schreef:
En ik veronderstel dat de negatieve reacties allemaal van perfecte moeders komen die nooit eens hun kinderen achter 't behang willen plakken???

Kom op hé... Je bent toch niet direct de boeman of een liefdeloze stiefmoeder als je die ene keer je frustraties er eens uitgooit...


Nou over haar eigen kind hoor je haar niet, alleen is die sneu omdat papa eens in de 6 weken gedeeld moet worden. Juist als moeder zou je geen verschil moeten maken.....

bradley
Berichten: 133
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:57

ze moet zichzelf achter het behang plakken !

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:59

[quote="Natalie"]En ik veronderstel dat de negatieve reacties allemaal van perfecte moeders komen die nooit eens hun kinderen achter 't behang willen plakken???

Oja hoor, ik ben zeker niet de perfecte moeder, en ik plak ze allemaal achter het behang en het liefste zou ik dan meteen gaan verhuizen. Maar het woord verwaande nesten (4 en 8 )vind ik gewoon te ver gaan ( hebben hun om deze toestanden gevraagt, De ouders zullen zich gewoon bij deze situatie neer moeten leggen en zo goed mogelijk zodat de kids er niet meer onder lijden. Isabelle houd ook geen rekening met haar man vind ik het blijven wel zijn kinderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:59

Bradley, zullen we de discussie wel een beetje netjes houden?

bradley
Berichten: 133
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 20:01

wat jij wilt faye

bradley
Berichten: 133
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 20:04

trouwens deze discusie is niet netjes begonen waarom moet ik netjes doen tegen haar ik kom gewoon voor die kinderen op

ik vindt het gewoon zielig dat die kinderen haar moeten zien

Ann

Berichten: 13308
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 20:04

Je gaat veel te ver, Bradley...

bradley
Berichten: 133
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 20:05

had haar man dan geen betere stiefmoeder kunnen uitzoeken ?

bradley
Berichten: 133
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 20:08

okeey ik hou me mond wel weer een tijdje dicht

Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 20:08

bradley schreef:
had haar man dan geen betere stiefmoeder kunnen uitzoeken ?

Nou ja, kijk dan naar jezelf..

En Isabelle, wij worden wel ook ns ff zat om iets maar dat hoort altijd (heb hier geen ervaring mee hoor, ben nog 16 Bloos ) Ik word ook wel ns boos om iets enzo...
Laatst bijgewerkt door Pinootje op 03-09-04 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Ann

Berichten: 13308
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 20:08

Ik vind sommige reacties ronduit kinderachtig en kwetsend, dat jullie een andere mening hebben, is nog tot daar aan toe, maar om die op deze manier te uiten...
Laatst bijgewerkt door Ann op 03-09-04 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 20:09

bradley schreef:
trouwens deze discusie is niet netjes begonen waarom moet ik netjes doen tegen haar ik kom gewoon voor die kinderen op

ik vindt het gewoon zielig dat die kinderen haar moeten zien


Ik snap je punt wel, maar je kunt een en ander wel anders verwoorden.

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 20:15

Ja Bradley ik vind dat je ook wel een beetje op je woorden letten hoewel ik je opmerking van "kan ze zichzelf niet achter het behang plakken" wel grappig

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 20:17

Sily schreef:
Ajoh als ze hier even haar vuil spuit en verder leuk is met de kids zie ik niet in waarom het arme kids zouden zijn.

Alle onderwerpen komen voorbij hier, iedereen mag zijn zegje doen en even zijn rottigheid kwijt raken hier...dus waarom niet?

Iedereen kan het weleens een keer zat zijn, en als het dan even tegenzit hebben we allemaal weleens iets wat net even rot aankomt.

Om haar gelijk compleet aan te vallen vind ik enigszins overdreven, daarbij dat alleen dit bekend is en verder niets, en natuurlijk is het ook rot voor de kinderen maar dat betekent niet dat de stiefmoeder in kwestie en de papa nooit even mogen balen.

Voor ons is dit misschien geen kwestie om ons druk om te maken, maar wij staan niet in haar schoenen en ik vind gewoon dat er vrij bot gereageert wordt.




Helaas lijkt dat laatste een gewoonte te zijn op bokt, op basis van een paar regels weten anderen al hoe je in elkaar steekt.

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 20:45

Wat zijn jullie bot zeg,waarschijnlijk zelf kinderen van gescheiden ouders?

Het valt niet altijd mee om de perfecte stiefmama te spelen,en die bestaat ook niet.
Mijn partner heeft 2 kids 1 van 5 en 1 van 10 jr.Ze zijn hier om het weekend en iedere woensdag.
Ik met met mijn partner afspraken gemaakt,hij gaat over de opvoeding,en verzorging.Ik hou mij hier buiten ze hebben tenslotte al een moeder........
Ik kan het goed met de kids vinden en ik geloof zij ook met mij van belang is dat de kids voor hun vader komen en niet voor mij. Dit geeft ook precies mijn rol aan,ik ben papa's vriendin met een eigen paard (doet het altijd goed bij meisjes van 10jr Knipoog )

Isabel laat de vader maar meer doen,dan komt het niet op jou neer het is tenslotte zijn verantwoording. Zo vaak komen ze niet toch?