Wimpers verven, uitvinding van de eeuw!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:14

Tis echt heel handig heb het zelf ook gedaan voor de vakantie

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:18

Ik heb 2,5 weekie terug wimperextensions laten zetten.. €25,- euries.. Lips are sealed
Na een week gingen er al een paar loshangen, en nu zitten er nog maar een paar op....
Het effect is wel suuupermooi (net een barbiepop! Tong uitsteken) alleen tis duur voor die 2 weekies.. Dus dat doe ik ff niet meer... Schijnheilig

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:28

Ik heb dat een keer gezien bij een meisje, maar bij haar was het echt heel erg lelijk!
Ze werden erop geplakt met een soort van dikke zwarte lijm en het leek wel alsof ze dikke lagen teer op dr oogleden had.
Bovendien waren die wimpers echt onnatuurlijk lang, te ver uit elkaar en te weinig, zaten zeg maar gaten tussen de wimpers.

Was het bij haar dan heel lelijk gedaan of had jij ook zo'n effect?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 20:35

Dorée schreef:
Klinkt simpel! Ik ga het een keer proberen!
Ook nog tips voor koude wasstrips en hoe dat in zijn werk gaat Cody? Meetinkje eraan vastknopen? Clown

Koude wasstrips?? Nope, geen ervaring mee Haha!
Maar meeting is altijd goed Knipoog

@MargaV: je hebt die setjes inderdaad in verschillende kleuren: bruin en zwart. Je kunt ze mengen voor het mooiste resultaat, gewoon bruin pakken met een klein beetje zwart, dat wordt het natuurlijkst.
Moet je dus wel 2 setjes halen a 12 euro per stuk ofzo, dus als je ergens Combinal kunt krijgen zou ik dat doen, is en goedkoper en het werkt beter, maar nogmaals, dan moet je echt mazzel hebben als je daar nog tegenaan loopt. Lachen

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:28

Ik heb net (voor te veel geld) mijn wimpers en wenkbrauwen laten verven en ik wil het eens zelf gaan doen. Super topic OK dan!

Google leverde op: http://www.gharieni.nl/nl-shop1/
Voor 4,88 (incl btw) een tube wimperverf. Ik begrijp dat de verzendkosten 12 euro zijn?? (Uit Belgie)?

Verder vond ik http://www.beautyservice.com/info.asp?ID=COMBINAL%20WIMPERVERF helaas doet de shop het niet (ik hoop dat het tijdelijk is)

Op http://drogisterij-cosmetica.nl/ is combinal voor 6,47 te koop.

De verzendkosten verschillen nogal, maar het is dus wel te koop Haha! Laat even weten wat de service is als iemand wat besteld: mijn interesse is ook gewekt.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:40

Dorée schreef:
Ik heb dat een keer gezien bij een meisje, maar bij haar was het echt heel erg lelijk!
Ze werden erop geplakt met een soort van dikke zwarte lijm en het leek wel alsof ze dikke lagen teer op dr oogleden had.
Bovendien waren die wimpers echt onnatuurlijk lang, te ver uit elkaar en te weinig, zaten zeg maar gaten tussen de wimpers.

Was het bij haar dan heel lelijk gedaan of had jij ook zo'n effect?


Nouja,ik had ongeveer wel zo'n effect, alleen was er denk ik bij dat meisjes te weinig opgedaan, dus heel gierig met die haartjes gedaan.. En dan wordt het wel lelijk ja..

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:41

een vriendin van mij heeft het vanmiddag laten doen.. ben benieuwd..Haha!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 08:10

Dorée schreef:
Ik heb dat een keer gezien bij een meisje, maar bij haar was het echt heel erg lelijk!
Nagelbijten / Gniffelen

Tweek weken geleden heb ik voor het eerst mijn wimpers laten verven. Ik vind het echt ideaal!
Ook mijn wenkbrauwen zijn geverfd, en dat vond ik eerst heel erg raar staan, want ik heb echt blonde wenkbrauwen en nu zijn ze bruin/zwart.

Maar nu ben ik er helemaal aan gewend en vind het heel erg mooi staan!

Ik denk ik dat ik ze blijf kleuren, maar om zelf aan de slag te gaan, zie ik niet zo zitten.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 08:12

Ik doe het ook regelmatig.......... ik ga nu met cosmetische tatouage een lijntje om mn ogen laten zetten en mn wenkbrauwen laten doen Haha! Haha! : D:D

Ben ik er gelijk voor altijd vanaf

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 09:35

Ik heb ook mijn wimpers laten verven voor de vakantie, maar heb er weinig van gemerkt. Mijn wimpers zijn al donker en dus gebruik ik alleen maar mascara voor verdikking en verlenging zeg maar. En dat gebeurde niet echt, dus ik blijf gewoon mascara smeren.

Maar wat zijn de wimperextensions dan voor dingen en wat kost dat?

Cittemee
Berichten: 299
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:55

Ik verf ook altijd mijn wimpers en wenkbrauwen zelf OK dan! Combinal is het beste, ik gebruik gewoon een schoongemaakt mascaraborsteltje, opsmeren even 20 min. laten zitten afvegen met babybillen doekjes Haha! en klaar ben ik. Het blijft alleen niet lang zitten vind ik dus ik doe het elke 2 soms 3 weken.

Tip voor je wenkbrauwen, wel even omlijnen met een wattenstokje met vaseline, anders is je hele huid zwart en lijk je net een clown want je krijgt het heel moeilijk van je huid.

Je wimpers worden er op een gegeven moment ook mooier en voller van want met elke dag mascara opdoen en afhalen, breekt er toch het een en ander af.

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 11:35

Ik verf mn wimpers en wenkbrauwen al jaren zelf. Ik heb de verf bij een kapsalon in de buurt vandaan. Niet elke kapsalon verkoopt het, gewoon even een paar afbellen.

Steffietow

Berichten: 353
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: NL [tilburg ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:32

waaauw Bloos! ! je wimpers zijn wel mooi *LOL* en duur is het niet echt Lachen maar het lukt zo wel elke morgend de mascara Haha! Tong uitsteken

_Mayo_

Berichten: 1219
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Hoofddorp[Noord-Holland]

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:39

ik heb van mezelf super lange en super donkere wimpers dus hoef ik ze niet te verven

het staat je wel super!!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:43

Pardon, maar mascara is toch ook gewoon een soort zwarte verf Haha!

Jemawi

Berichten: 3347
Geregistreerd: 26-04-04
Woonplaats: Zuidlaren (Dr.)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:48

Iemand een idee waar de waterstofperoxide te krijgen is?

Combinal heb ik nog wel wat van,maar nu is m'n flesje peroxide leeg,werd van het kastje naar de muur gestuurd.
Mag dus blijkbaar ook niet meer,net zoals de verf... Scheve mond

Moet wel waterstofperoxide 10% zijn,iemand een idee?

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 17:08

Clautje schreef:
Ik heb 2,5 weekie terug wimperextensions laten zetten.. €25,- euries.. Lips are sealed
Na een week gingen er al een paar loshangen, en nu zitten er nog maar een paar op....
Het effect is wel suuupermooi (net een barbiepop! Tong uitsteken) alleen tis duur voor die 2 weekies.. Dus dat doe ik ff niet meer... Schijnheilig



vink echt soo geweldig!!

maar dan hebben ze het bij jou echt niet goed gedaan.. bij vriendinnenv an mij zitten het een maand of zelfs langer!

heb wel gehoort dat je wimpers er niet uit zien als je ze er af heb laten halen.. of viel dat mee?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 17:14

JewelFamke schreef:
Iemand een idee waar de waterstofperoxide te krijgen is?

Combinal heb ik nog wel wat van,maar nu is m'n flesje peroxide leeg,werd van het kastje naar de muur gestuurd.
Mag dus blijkbaar ook niet meer,net zoals de verf... Scheve mond

Moet wel waterstofperoxide 10% zijn,iemand een idee?


http://drogisterij-cosmetica.nl/ is dat nog te koop (Combinal tubes kon ik niet meer vinden) en bij ons in het haarwinkeltje dus ook.
Anders kan je ook met minder % wel uit de voeten, al zullen ze dat in de winkel niet zeggen Knipoog

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 17:24

Zit het niet heel vervelend bij je ogen? Ik ben altijd héél blij dat ik van mezelf al superlange zwarte wimpers en donkere wenkbrauwen heb want het lijkt me dus echt niks als iemand bij je ogen zit te klooien (draag ook nooit mascara)... Maar misschien ben ik gewoon een grote zeikerd Knipoog
Is het ook echt een soort long-lasting mascara of echt heel anders?

Een vriendin van me wou het eerst een keer proberen maar vond het een beetje eng dat je het er dus niet zelf af kan krijgen...

Jemawi

Berichten: 3347
Geregistreerd: 26-04-04
Woonplaats: Zuidlaren (Dr.)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 21:57

Cody schreef:
Anders kan je ook met minder % wel uit de voeten, al zullen ze dat in de winkel niet zeggen Knipoog


Wist ik niet,ik heb zelf op m'n opleiding destijds alleen maar met 10% gewerkt,kun je nagaan wat ik ervan heb onthouden Bloos!
Waterstofperoxide 3% is overal verkrijgbaar,is dat voldoende om mee te verven?

Bedankt,ik ga zeker even kijken,ben er al lang naar op zoek. OK dan!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 22:06

M3isSi3j schreef:
vink echt soo geweldig!!

maar dan hebben ze het bij jou echt niet goed gedaan.. bij vriendinnenv an mij zitten het een maand of zelfs langer!

heb wel gehoort dat je wimpers er niet uit zien als je ze er af heb laten halen.. of viel dat mee?


Nouja, ze zien er wel uit, alleen heel veel haartjes weg Verdrietig Dus nu lijkt het net alsof ik bijna geen wimpers meer heb Boos!
(*ze zijn er nu btw allemaal eraf..*)

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 22:12

kun je ze ook lichter maken ipv donkerder?

ik heb nl pikzwarte wenkbrauwen/wimpers, bij mijn wimpers vind ik het wel mooi, maar mijn wenkbrauwen zijn nog donkerder dan mijn al bijna zwarte haar, 's winters staat dat heel "hard". tintje lichter zou mooier zijn denk ik.

Kiim

Berichten: 3733
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 22:31

Heb mijn wipers ook laten verven op vakantie in Turkije voor maar 2 euro Scheve mond geen geld Lachen vond het heel handig!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 16:04

Heeft iemand hier een foto van hoe geverfde wenkbrauwen eruit zien? Tong uitsteken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 17:19

Hier had ik ze net geverfd: Afbeelding
(wimpers overigens ook maar heb hier ook mascara op, maar aan de onderste wimpers kan je het wel zien, da's Combinal Haha!)
Ik probeer ze altijd zo lichtjes mogelijk te verven omdat ik van mezelf erg blond ben, anders lijkt het heel onnatuurlijk, maar dan moet je het er wel heel snel weer afhalen en dat gaat niet altijd even goed. Bloos