Havo-diploma in avondopleiding?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Havo-diploma in avondopleiding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 18:19

In min of meer opdracht van mijn vriend, ben ik op zoek naar een adresje (en eigenlijk ook of het wel mogelijk is), om havo/vvmbo (mavo) in een avond of deeltijdopleiding te halen. En zo ja... waar dat dat allemaal mogelijk is...

Hij is op dit moment bezig met havo van de LOI, maar dat wil niet echt vlotten.

Ik hoop op een paar reacties waar ik wat mee kan! dus heb je een 'let me know!!!'

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 23:14

Ik weet niet percies of het voor mavo ook zo is, maar ik wou Havo gaan doen (nadat ik 1 jaar MBO heb gedaan) en dat was mogelijk op het Landstede en Deltion. dag maar ook avondopleiding. Ik weet niet of die ook bij jou in de buurt zijn, maar er zullen vast wel scholen zijn die dat aanbieden
Gewoon even googlen of bv. kijken op http://onderwijs.pagina.nl of http://scholen-gelderland.pagina.nl/ .. Ede ligt in gelderland toch? Verward en anders gelderland voor andere provincie vervangen Lachen Ik zou daar eens op een aantal pagina's van scholen kijken en uitzoeken wat ze aanbieden Lachen

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 23:26

Een vriendin van mij wil het als het goed is gaan doen bij het ROC, ik weet niet of je dat kent en of er vestigingen van het ROC bij jullie in de buurt zijn? Maar misschien zou je dan daar heen kunnen mailen voor eventuele andere adressen waar ze de havo in deeltijd geven.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 19:00

He, super bedankt voor jullie reacties! Ik heb er echt wat aan gehad!

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 22:26

www.nti.nl

schriftelijke opleiding ik vind het super

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:27

Ik doe de Havo bij het ROC Midden Nederland. Ik doe deels overdag en deels 's avonds, maar ook alleen 's avonds is mogelijk. Je volgt alleen de examenvakken (heerlijk) en hebt zelfs de kans om Havo 4 en 5 in 1 jaar te doen (dat doe ik). Ook kun je deelcertificaten halen (dus alleen bep. vakken). Voor mij een uitkopmst na 2 keer blijven zitten!