Anky zwanger?????

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:11

lies schreef:
Dat is wel wat mijn verloskundige mij destijds heeft verteld.
Uitgezonderd een enorme klap in de buik denk ik, maar dat kan overal gebeuren. Mijn moeder is trouwens ook met mij in haar buik van de trap gevallen. Niks aan de hand met mij (denk ik )


Gelukkig, dan zou ik gewoon door kunnen rijden als het ooit zover is Knipoog .

Hopelijk is er idd weinig aan de hand met jou Haha! , maar het lijkt me wel flink schrikken als je dan van de trap valt Scheve mond .


lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:13

Desiree schreef:
Wat triest om zo hard te oordelen over andere mensen die al zo lang samen zijn met elkaar en die nu samen een kindje krijgen. Schaam je...

Mijn ouders zijn ook ruim over de 70, en ik ben 34. Nou en? Je kunt overal wel een punt van maken zeg.

Ik vind mensen te gemakkelijk oordelen. Kennelijk was het voor hen altijd simpel: als ik later groot ben krijg ik kinderen, en dat zal voor hen altijd zo gebleven zijn. Maar je hebt ook mensen die zich ergens in willen profileren en ontplooien. En als ze dat lukt, zijn ze bevoorrecht, want velen krijgen de kans niet eens (zoals Anky, die weliswaar talent heeft, maar zonder haar vader en Sjef nog nergens was geweest). En dan komt zoiets als een kind krijgen pas later op je weg. Ik dacht dat juist vrouwen dat wel zouden kunnen begrijpen. Want zwangerschap staat een sportcarriere wel in de weg. Voor mannen is dat nooit een punt, maar vrouwen moeten een keuze maken of uitstellen. NOU EN?


Precies. Of misschien ging het niet zo makkelijk dat het daarom wat later is? Kan ook nog.
Ik vind het fantastisch voor hen (en voor iedereen die graag een kindje wil en zwanger raakt).

זכור

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:15

ik gun het ze van harte

overigens ken ik iemand die al opa is dankzij zn dochter uit zn 1e huwelijk, en die toen hij dus al opa was, opnieuw vader werd bij zn 2e vrouw Haha!

dus alles kan tegenwoordig hoor, staat niemand meer gek van te kijken!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:17

Als iemand een bevestigend bericht op internet kan vinden, mag het op VN. Vooralsnog gaat dit topic op slot, ook omdat er inmiddels een stuk of vijf topics over zijn. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro-, 3lsk3, Besje, Bloemetje75, cariena1, fro, heidy_wilco, Hootje, Jade91, jen, Mrskiwi, N_B_N, Piekosjj, PotjeMayo, Saaams, Sanniejtjuh, Seventeen, sollair310, Westerntrail en 77 bezoekers