Wat is het smerigste wat je in je eten hebt gezien

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 16:43

Blegh wat een vieze verhalen hier..
Ikzelf heb alleen weleens een haar in mn eten. En dat vind ik al vies genoeg! Gelukkig nog niks ranzigers meegemaakt... *even afkloppen Knipoog *

Charaz

Berichten: 24306
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 16:58

van die krabbetjes in de mosselen, vind ik echt super vies. Maar wat ik hier allemaal lees Misselijk

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 17:43

serena1978 schreef:

Moet je voorstellen dat er mensen zijn die van zulke grappen expres doen zoals spuggen enzo in het eten. Bahh!

Ja er waren eens jongens geweest op mijn school, die hadden bij een (ongelofelijk dom mens) meisje bij mij op school, in een fanta flesje geplast, en toen dacht ze dat dat sinas was en had ze 't ook nog opgedronken.


Citaat:
Dieren hebben het veel beter, heb zelf op een dierenvoederfabriek gewerkt na waar elk bezoekje van de wc of kantine, schone schort, hoedje en sloffen aan gingen en dan ook nog met je voeten door zo,n bak met onsmettings middel lopen.


Ja, ze zeggen dat het vlees in blikvoer verser is dan ons vlees.

andalusier
Berichten: 132
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 18:13

Gadver!! in een fanta flesje geplast????

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:24

bah, sommige verhalen hier...iewww Haha!

het ergste wat ik meegemaakt heb is volgens mij dat er laatst tussen de hamburger van de mac een speer haar zat...bah dat vind ik zo vies hè, vooral als je dan indenkt dta het van iemand anders is iejek! :S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:35

in een fantaflesje geplast en dat meisje heeft het gewoon opgedronken Verward dat ruik je toch?

en een schaamhaar in de milkshake, wat heeft die daarmee gedaan Scheve mond

(ik weet niet hoe je een paar dingen achter elkaar quote Haha! )

mijn moeder had is een keer zand in haar salade gehad en de ober heeft wijn over haar laten vallen, niet echt geslaagd dus. maar wat ik hier allemaal lees, moet je accuut van kotsen Misselijk

Dreamy

Berichten: 24066
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:45

Zazoutje schreef:
Blegh wat een vieze verhalen hier..
Ikzelf heb alleen weleens een haar in mn eten. En dat vind ik al vies genoeg! Gelukkig nog niks ranzigers meegemaakt... *even afkloppen Knipoog *


Idd Nagelbijten / Gniffelen

Iris82

Berichten: 39853
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:59

Ik had een keer een kakkerlak in mn cola.
Die spartelde erg... Scheve mond

En een keer een wesp in mn sinas, gelukkig heeft die niet gestoken. (Heb m dus wel in mn mond gehad)

Iris82

Berichten: 39853
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:00

Oja, en een heel erg harig stukje in mijn kroket...

tijger
Berichten: 1446
Geregistreerd: 30-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 00:02

ik wou een keer een hap nemen van een stuk bloemkool en toen kwam er een pissebed uit Misselijk .

en veder hadden we een keer een pak dichte oliebollenmix dat letterlijk weg kon lopen. er zatten allemaal beestjes in. dit was trouwens wel goed opgelost door die fabrikant.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 00:11

Gatver wat een vieze verhalen hier zeg. Krijg er spontaan honger van.... NOT.

Voor zover ik weet heb ik nog nooit iets vies in mn eten gevonden. Behalve een keer zand in mn boterham op de basisschool Haha! (ja wat wil je als je veel in de zandbak speelt Rolleyes )

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 00:14

Een groene rups tussen de spercie bonen van Bondeullle.
Mijn ega viste hem eruit, lag hem naast zijn bord en at smakelijk verder terwijk ik kokhalzent aan tafel zat Scheve mond

Britty
Berichten: 1665
Geregistreerd: 18-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 00:37

Nou ja, het is niet echt schokkend maar ik weet nog dat ik, toen ik een jaar of 10 was, bij een vriendinnetje bleef eten, kippepoten. Vader en moeder (van haar) fokten zelf kippen en vertelden vooraf heel trots dat ik vast nog nooit van die verse kip had gegeten... Nou dat klopte wel, want er zaten namelijk nog pluimpjes op!!! en niet zomaar, had echt het idee dat ze hem gewoon waren vergeten te plukken!

Kippepootjes van de AH vind ik sindsdien stukken lekkerder.....hahaha

Duhelo

Berichten: 28557
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 00:42

-haren van de hond/kat
-vliegen die van de vliegenstrip waren gevallen Misselijk

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 00:44

Bah, gevallen vliegen zijn nog smeriger dan verse vliegen...

Duhelo

Berichten: 28557
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 00:48

idd, ze hangen dan vol met plak van die strip Misselijk
en ik lust zo al geen aardappels, nu in het totaal niet meer he Scheve mond

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 09:27

Een worm in een mandarijntje ... Helaas niet op tijd gezien Misselijk Ik vind stukjes vet aan vlees trouwens bijna net zo vies.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 09:54

ieeehllll die chinees hier heeft er ook idd een handje van, altijd haren in het eten Lips are sealed Nou ik eet geen chinees meer hoor. Misselijk
Ik heb ook wel eens een dode vlieg in een zakje chips gehad... Scheve mond

Mellow

Berichten: 6475
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 11:39

een kennis van mij is timmerman en toen hij een keer in een broodfabriek was moest hij boven de lopende band waar de onverpakte broden op lagen iets schuren.(houten balken ofzo)

hij vroeg nog moet de lopende band niet stil.

nee hoor, en ze gingen gewoon verder.

allemaal zaagsel van de balken op de broden.

IcePrincess

Berichten: 7744
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 11:54

Een stierenbal gwikkeld in pasta in mijn soep Clown (tsja, als je leraar je wijsmaakt dat het noodlesoep is eb je krijgt stierenballensoep Rolleyes , maar goed dat ik toen nog geen vegetariër was)

En er zat een keer een levende kakkerlak in mijn zak brood, maar goed dat ik er nog geen brood van gegeten had, ik wilde net een boterham pakken toen ik ineens iets tussen het brood door zag schieten (hij was groot Bloos! ) Heb er meteen 3 vuilniszakken omheen gedaan en teruggebracht naar de bakker, kreeg gewoon een nieuw brood terug en een appeltaart (hoewel ik die beide helemaal heb geinspecteerd en met veel twijfel heb opgegeten Nagelbijten / Gniffelen )

En een keer bij v&d een lekker stuk appeltaart gekocht, kom ik halverwege ineens een lange zwarte haar midden in mijn appeltaart tegen, je begrijpt vast wel dat ik meteen kotsend naar het tiolet ben gerent Misselijk . Wilden ze me nog een nieuw stuk taart aanbieden ook Clown , nee dankje, geef me m'n geld maar gewoon terug.

En vliegen kom je ook overal tegen, in je vlaai, in de appelmoes, in je brood .
Om maar niet te spreken over de levende maai die ik vond in mijn caviavoer (maar het ging over je eigen eten Tong uitsteken )

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 11:56

Toen ik op vakantie was in indonesië bestelde ik een kip en toen ik een hapje had genomen en er nog eens goed naar keek bleek dat de kop van de kip er nog aan zat.
Heb het wel opgegeten (behalve de kop)

Kikka

Berichten: 4688
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:07

Bah bah bah Misselijk
Ik heb gelukkig nog nooit iets ranzigers gehad dan stukjes spier en vet Misselijk

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:31

Een afgescheurde nagel in de hagelslag. Mijn ouders hadden een keer een uitgedrukte sigarettenpeuk in de nasi van de chinees, daar wordt het dus gewoon hergebruikt van de vorige gasten.

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:37

Een vingerkootje in een zakje sate!
Zo'n zakje wat je eerst op moet warmen in water, weet je wel?
Het was een eeeeehhhhh.....beetje ranzig......

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:54

Op Malta: als toetje: ijs met slagroom en aardbeiensaus. Ik dacht: mmm... lekkere saus met al die aardbeien'pitjes' erin. NOT...: bij nadere inspectie bleken het (levende) mieren te zijn....
Dat is ook meteen het meest walgelijke dat ik ooit qua eten heb meegemaakt (van wat je dan ziet, de bereiding moet je vaak ook niet weten).

Zelfde vakantie op Malta: bij diverse (duurdere) restaurants had ik altijd wel íets in mijn sla: van slakken tot halve rupsen...

Een collega: kroop een dikke vette zwarte spin uit haar fles Coca Cola (heeft fabrikant keurig opgelost).

Moeder: pissebed in bouillon.

Zelf wel eens pak melk aan de mond gezet (die nog 'van de goede datum was') toen de zure klonten vlot achter elkaar mijn keel in gleden. Heb verschrikkelijk genekt toen...

Sinds diverse ervaringen let ik streng op houdbaarheidsdata, 'ruik' ik aan melk en yoghurt etc., drink ik mijn drinken uit een glas en áls ik uit een flesje moet drinken, hou ik mijn tong ervoor, zodat productvreemde dingen niet erin komen. Verder leg ik altijd iets op mijn glas als ik op een terras o.i.d. zit tegen insecten etc.

Mijn vader
werkte vroeger bij Van Dobbe Kroketten in Amsterdam. Hij had in zijn vinger gesneden met kaas sneden en er keuring een pleister omgedaan. Toen hij (handmatig) de vulling voor de kroketten had gemaakt, kwam hij erachter dat de pleister weg was. Ze hebben gezocht, maar konden het niet meer vinden in de vulling. Is later door klant in de kroket gevonden. Klant heeft ruime compensatie gehad en ze hebben gedaan of ze nergens wat van wisten.